https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Ja graag inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef Greys het volgende:
Maar dat nerveuze popcorngifje mag hier nog wel eens want zo zitten we waarschijnlijk de komende drie dagen.
Ben je zenuwachtig voor woensdag?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had bijna de TT veranderd, en toen zag ik opeens dat dit niet de slowchat was.
Ik heb vandaag al zoveel sjokola op, terwijl ik me voorgenomen had doordeweeks niet meer te snoepenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:15 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
WAAAAAAAAAAAAHHHHHH
waar zijn de poppetjes????
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:15 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
WAAAAAAAAAAAAHHHHHH
waar zijn de poppetjes????
Ik heb ook al te veel chocola op. Côte-d’Or met hele hazelnotenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al zoveel sjokola op, terwijl ik me voorgenomen had doordeweeks niet meer te snoepennu ben ik high van ‘t spul
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, want dan is het nog maar één dag tot het nummer.
WoW is echt goedquote:Op maandag 4 maart 2019 18:54 schreef Toasterwolf het volgende:
Jongens ik wil echt niet weer valse hoop bieden, ik weet niet waar dit vandaan komt, maar hier word je wel van je stoel geblazen zoals Cornald zei. Zou wel een opmerkelijke inzending zijn als het zoiets wordt. Zal wel niet though.
Daarom reageerde ik met een clown Icoonquote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Toasterwolf het volgende:
[..]
Ja, zie het nu ook, gelukkig. Dan blijft het nog even spannend tot donderdag.
Wie was de uploader, de video doet het al niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:54 schreef Toasterwolf het volgende:
Jongens ik wil echt niet weer valse hoop bieden, ik weet niet waar dit vandaan komt, maar hier word je wel van je stoel geblazen zoals Cornald zei. Zou wel een opmerkelijke inzending zijn als het zoiets wordt. Zal wel niet though.
Ah dank je.quote:
Ik denk het niet want TeamDuncan is al weken heel erg stil.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef libranl het volgende:
Benieuwd of er nog iemand is met nieuws waar we wel wat aan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het niet want TeamDuncan is al weken heel erg stil.
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Momo... het volgende:
Ik zeg wel, jullie hebben wel allemaal hoge verwachtingen voor Duncan.
Ik sta er nog wel een stuk neutraler in.![]()
Demo's klinken prima maar springen we er straks echt uit met meerdere moderne popnummers.
En ik hoop dat hij geoefend heeft op de hoge zang, want in sommige filmpjes is het niet helemaal technisch goed uitgevoerd. Verder natuurlijk wel #teamduncan want het lijkt me ook een super sympathieke jongen.
Als we niet boven de nummers uitspringen die tot nu toe bekend zijn verdienen we het ook niet om naar de finale te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Demo's klinken prima maar springen we er straks echt uit met meerdere moderne popnummers.
En ik hoop dat hij geoefend heeft op de hoge zang, want in sommige filmpjes is het niet helemaal technisch goed uitgevoerd. Verder natuurlijk wel #teamduncan want het lijkt me ook een super sympathieke jongen.
Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is, bij velen. Natuurlijk weten we niet precies wat we kunnen verwachten. Dat de directeur van Avrotros erdoor van z'n stoel wordt geblazen zegt ook niks. Maar wat ik van Duncan heb gehoord vind ik best aardig. Niet geweldig, maar ik zie hem de finale wel halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als we niet boven de nummers uitspringen die tot nu toe bekend zijn verdienen we het ook niet om naar de finale te gaan![]()
![]()
Mwah, donderdag is niet zo ver meer. Ik wacht wel rustig op de bekendmakingquote:Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef libranl het volgende:
Benieuwd of er nog iemand is met nieuws waar we wel wat aan hebben.
Dat was mijn punt ook niet. Maar goed, never mindquote:Op maandag 4 maart 2019 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, donderdag is niet zo ver meer. Ik wacht wel rustig op de bekendmaking
Ik zit ook nog in het kamp 'we moeten het eerst nog zien'. Wat zullen we als symbool nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit ook nog in het kamp 'we moeten het eerst nog zien'. Wat zullen we als symbool nemen?
Betere optie dan wat ik had. Mij leek een heremietkreeft wel geschiktquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Betere optie dan wat ik had. Mij leek een heremietkreeft wel geschikt
Ieghquote:Op maandag 4 maart 2019 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haten op heremietkreeften
[ afbeelding ]
Kek beestje.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haten op heremietkreeften
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk. Hup Duncanquote:Op maandag 4 maart 2019 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kek beestje.
Nu weer terug naar Duncan, mkay?Of gaat hij soms met zo'n kreeft het podium op?
Het mooiste aan het songfestival is, dat kan ook gewoon want alles kanquote:Op maandag 4 maart 2019 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kek beestje.
Nu weer terug naar Duncan, mkay?Of gaat hij soms met zo'n kreeft het podium op?
Dat eerste is uiteraard sowieso helemaal waar.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is, bij velen. Natuurlijk weten we niet precies wat we kunnen verwachten. Dat de directeur van Avrotros erdoor van z'n stoel wordt geblazen zegt ook niks. Maar wat ik van Duncan heb gehoord vind ik best aardig. Niet geweldig, maar ik zie hem de finale wel halen.
Nog niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:38 schreef Vrieskist het volgende:
Is er tijd bekend van een presentatie oid?
Ok! Dan is het dus gewoon afwachten tot er iets bekend wordt gemaaktquote:
Ierland dit jaar was nog veel stiller maar qua NL was dit het stilst iddquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:53 schreef Niels93 het volgende:
Nog (steeds) niet. Zo’n stilte hebben we nog nooit meegemaakt volgens mij.
Misschien zijn ze het vergeten en is het straks 16 mei en zitten ze op de bank te chillen met chips en cola denken ze OH JA WE MOESTEN NOG IETS DOENquote:
Oh dat gevoel heb ik wel hoor. Ze hebben toch lang geleden al aangegeven dat het pas op 7 maart bekend zou worden? En Duncan voor die tijd al in talkshows gooien etc heeft geen/wrinig zin als ie niet over z'n nummer kan praten.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien zijn ze het vergeten en is het straks 16 mei en zitten ze op de bank te chillen met chips en cola denken ze OH JA WE MOESTEN NOG IETS DOEN
De video van Guess Who van Waylon waarin de artiest bekend werd gemaakt werd ook zonder aankondiging online gemikt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:13 schreef aarontje112 het volgende:
Maar het zou wel logisch zijn als AVROTROS er een persbericht had uitgedaan met hoe laat en waar, toch?
Ik denk dat die opnames allang gemaakt zijn. Ergens in een verlaten loods of een geheime studio met green screen net als Serhat en zo. Niemand die hem kon spotten. We zitten donderdag nietsvermoedend aan de koffie of thee of het infuus en dan ineens BAM HIER BEN IK.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
en toch, als ze donderdag ineens zeggen: 'ja de videoclip komt nog!' zou het me niet eens verbazen
Ja dit denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat die opnames allang gemaakt zijn. Ergens in een verlaten loods of een geheime studio met green screen net als Serhat en zo. Niemand die hem kon spotten. We zitten donderdag nietsvermoedend aan de koffie of thee of het infuus en dan ineens BAM HIER BEN IK.
In de avond bij Boulevard met Aram, DWDD met een gedicht van Nico erbij en later bij Jinek met Joling. Vrijdagochtend op radio 2 bekendmaking Topsong.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat die opnames allang gemaakt zijn. Ergens in een verlaten loods of een geheime studio met green screen net als Serhat en zo. Niemand die hem kon spotten. We zitten donderdag nietsvermoedend aan de koffie of thee of het infuus en dan ineens BAM HIER BEN IK.
In de avond bij Boulevard met Aram, DWDD met een gedicht van Nico erbij en later bij Jinek met Joling. Vrijdagochtend op radio 2 bekendmaking Topsong.
Nee ze gaan voor het schrikeffect of ze wachten tot al die andere 7 maart bekendmakers hun drolletje hebben gelegd zodat ze altijd nog iets later dan hen zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:13 schreef aarontje112 het volgende:
Maar het zou wel logisch zijn als AVROTROS er een persbericht had uitgedaan met hoe laat en waar, toch?
Maar presentatie lijkt me niet daar met Ilse in het team.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:22 schreef Cee het volgende:
Wacht effe ik weet het. Vrijdag gaan de kaarten voor Waylon’s nieuwe tour in de verkoop en die moet hij ook promoten dus dat doet hij vast donderdag bij DWDD dus dan is hij vast een van de ESF kenners aan tafel.
Oh ja, da’s wel een dingetje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar presentatie lijkt me niet daar met Ilse in het team.
Heel gemeen, Ilse zit er wel en daardoor mist Waylon zijn momentje.quote:
Oh jongens was het maar waar he..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Vrieskist het volgende:
Of ze doen nog één keer Calm After The Storm samen![]()
Dit lijkt mij ook beter inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik hoop nog steeds dat het wel echt Duncan z'n ding wordt en dat Ilse er niet overal naast gaat zitten in elke talkshow. Ze heeft nu een paar keer voor de camera erover gepraat hoe zij de commissie op hem gewezen heeft en dat ze zich ermee gaat bemoeien qua act (prima) maar laat het nu even aan hem ajb. Maar dat zal ook wel lijkt me.
Ilse is wel een goede actrice, ook bij haar weet je niet of ze het nou echt goed vindt of dat ze gewoon haar pupil steunt.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste is uiteraard sowieso helemaal waar.
Maar die gedachte wordt naast de wens in mijn geval toch ook wel gevoed door het feit dat niet alleen Cornald maar ook Ilse er in dit geval hele hoge verwachtingen van hebben. (De mening van Jan en Daniel en directeur zeggen me niks idd). Ik vind Ilse niet zo leuk maar haar inschattingsvermogen van wat kan scoren op een ESF heb ik wel aardig hoog zitten.En ja uiteraard kan blijken dat CATS een eenmalige goede gok was, maar het geeft me toch wel goede hoop op goede kwaliteit.
Eén keer bewust niet over de rode loper om vragen erover te ontwijken en de tweede keer bij Boulevard zag je ook aan haar reactie dat ze het er volgens mij liever nog niet over wilde hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik hoop nog steeds dat het wel echt Duncan z'n ding wordt en dat Ilse er niet overal naast gaat zitten in elke talkshow. Ze heeft nu een paar keer voor de camera erover gepraat hoe zij de commissie op hem gewezen heeft en dat ze zich ermee gaat bemoeien qua act (prima) maar laat het nu even aan hem ajb. Maar dat zal ook wel lijkt me.
Er was toch ook nog echt een interview waar ze ervoor was gaan zitten? Dat langere stuk. Waar ze ook zei dat ze haar ervaring ging laten gelden. Met die gitaren op de achtergrond.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eén keer bewust niet over de rode loper om vragen erover te ontwijken en de tweede keer bij Boulevard zag je ook aan haar reactie dat ze het er volgens mij liever nog niet over wilde hebben.
Ze is ook in Spanje trouwens voor opnames dus ze zal er donderdag wel niet zijn.
Dat helpt bij mij niet, zelfs mijn hond raak zo langzamerhand in de stress. Want ik heb nog nooit zoveel in het bos gelopen, als ik nu met de riem aan kom lopen dan zie je Senna denken, daar heb je dat gefrustreerde mens ook weer.😁quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
maar in de praktijk is het dit
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:05 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij niet, zelfs mijn hond raak zo langzamerhand in de stress. Want ik heb nog nooit zoveel in het bos gelopen, als ik nu met de riem aan kom lopen dan zie je Senna denken, daar heb je dat gefrustreerde mens ook weer.😁
Whahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Gierenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heel gemeen, Ilse zit er wel en daardoor mist Waylon zijn momentje.
OH JA IKWILDIT IKWILDIT IKWILDITquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heel gemeen, Ilse zit er wel en daardoor mist Waylon zijn momentje.
Volgens mij was dat ook een onderdeel van een groter interview, niet speciaal om het over het Songfestival te hebben. Ik snap wat je bedoelt, maar snap ook dat ze haar ernaar vragen zonder dat het haar bedoeling altijd isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was toch ook nog echt een interview waar ze ervoor was gaan zitten? Dat langere stuk. Waar ze ook zei dat ze haar ervaring ging laten gelden. Met die gitaren op de achtergrond.
En begrijp me niet verkeerd, dat was allemaal prima en ook nog wel logisch! Alleen vond ik dat nu wel weer even genoeg dus ik hoop (en denkdat bij de aankondiging even 100 procent de aandacht naar hem uitgaat.
Maar dat zal ze idd zelf ook wel vinden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat lied "Legs" heet of "Shoes"
BUZZ BUZZ BUZZquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Die drie foto’s naast elkaar vormen een plaatje zo te zien.
Hij is zo te zien zijn shoes kwijtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het lied "Legs" heet of "Shoes"
Ik ben het even aan het hypen op Twitter dat ze op z'n Insta moeten kijken. Even RT-en jongassssquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Hyperventileerzakken in de aanslag mensen
Sorry, ben nog niet zo ver dat ik 2 gifs kan in één postquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch ook heel knap.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sorry, ben nog niet zo ver dat ik 2 gifs kan in één post![]()
Ben al zo trots op mezelf dat ik dit kan
"Looking for Shoes"quote:
Denk het niet hoor, zo zit ze volgens mij niet in elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook een onderdeel van een groter interview, niet speciaal om het over het Songfestival te hebben. Ik snap wat je bedoelt, maar snap ook dat ze haar ernaar vragen zonder dat het haar bedoeling altijd ismaar gok (en hoop het natuurlijk ook) dat ze echt niet de aandacht op gaat eisen.
I miss my shoes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Looking for Shoes"
"My Feet are Killing me"
"Dancing Toes"
Ja en daarom gun ik mezelf weer eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. glas wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
'Because of my shoes, I'm wearing today'quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Looking for Shoes"
"My Feet are Killing me"
"Dancing Toes"
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:05 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij niet, zelfs mijn hond raak zo langzamerhand in de stress. Want ik heb nog nooit zoveel in het bos gelopen, als ik nu met de riem aan kom lopen dan zie je Senna denken, daar heb je dat gefrustreerde mens ook weer.😁
Echt ik kan wel janken dit is zo tof en ik heb de posts niet eens gezien want ik zit op mn werk en daar merken ze t vast als ik ga gillen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef Greys het volgende:
Maar ik denk dat we morgen de middelste drie plaatjes krijgen. En donderdag de bovenste drie. Waarmee dan de titel donderdag onthuld is.
Blauwe clip.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:22 schreef Cee het volgende:
Hoes is wel blauw. BLAUW. We houden van blauwe filters.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:22 schreef Cee het volgende:
YEAH blauwquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:22 schreef Cee het volgende:
spannendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef lashatumbai het volgende:
De cover wordt volgens mij beetje bij beetje bekend gemaakt momenteel op zijn insta
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Ik heb wat van die Rivera beluisterd, maar ik hoop toch zo niet dat we iets soortgelijks krijgen te horen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:29 schreef Jesper23 het volgende:
Wil natuurlijk niks suggereren, maar Jordi Rivera, de DJ geassocieerd met het laatst geregistreerde nummer Junkie For Your Love heeft "Oeh spannond" gereageerd op Duncans foto op Insta.
Kan natuurlijk ook niks betekenen, maar interessant is het zeker!
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:22 schreef Cee het volgende:
Ze kennen elkaar sowieso dus wat dat betreft hoeft het idd niets te betekenen dat ie erop reageert.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:29 schreef Jesper23 het volgende:
Wil natuurlijk niks suggereren, maar Jordi Rivera, de DJ geassocieerd met het laatst geregistreerde nummer Junkie For Your Love heeft "Oeh spannond" gereageerd op Duncans foto op Insta.
Kan natuurlijk ook niks betekenen, maar interessant is het zeker!
quote:
Spaanse sloffen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:52 schreef grazz het volgende:
Wat denken we bij het zien van de blote voeten? Ballad? Mid tempo? Uptempo?
Treble en Mrs Einstein.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:52 schreef grazz het volgende:
Michelle en Frizzle Sizzlequote:
Emelie de Forestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Michelle en Frizzle Sizzle
en alle 4 waren een enorm succes. Geen finale dit jaar jongens
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:52 schreef grazz het volgende:
quote:
Welkom weer, welkom op de hysterische hilarische hypetrainquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef LaCatastrophe het volgende:
![]()
Dit is altijd zo'n leuk subforum in die paar maanden richting/tijdens/na het ESF!
Echt wel benieuwd op welk nummer van Duncan de keuze gevallen is!
NOUhouquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef LaCatastrophe het volgende:
![]()
Dit is altijd zo'n leuk subforum in die paar maanden richting/tijdens/na het ESF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Vier pagina`s erbij vanwege blote voeten, kan je nagaan wat het donderdag wordt hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:29 schreef Boomboomkoffie het volgende:
En ineens 4 pagina's erbij sinds vanmorgen dus ik dacht jaaaaaaaa daar gaan weeeeee.....
Maar nee dus....😥
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vier pagina`s erbij vanwege blote voeten, kan je nagaan wat het donderdag wordt hier.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vier pagina`s erbij vanwege blote voeten, kan je nagaan wat het donderdag wordt hier.
Nu al medelijden met de mensen die geen vrij hebben genomen. Sterkte jongensquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja gelukkig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Momo... het volgende:
Maar ze lijken er wel over na te denken. We krijgen donderdag niet een optreden in een ruimte met een echo, waar ze 3 dagen geleden dachten ohja dat moet ook nog.
quote:
VIND JE HET NIET GENOEG FREDquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:56 schreef Fred_B het volgende:
Is er eigenlijk nieuws behalve die voetenplaatjes?
(Het aantal reacties hier suggereert van wel)
Ok ok, ik wist dat het Hoofd veel reacties oproept, maar ik wist niet dat een paar voeten een vergelijkbaar effect konden hebben.quote:
Het Hoofdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok ok, ik wist dat het Hoofd veel reacties oproept, maar ik wist niet dat een paar voeten een vergelijkbaar effect konden hebben.
wat een geruststellingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:02 schreef Jason22 het volgende:
Conclusie: Er staan straks ieder geval twee voeten op het podium van Tel Aviv!
Dank je.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Nu al medelijden met de mensen die geen vrij hebben genomen. Sterkte jongens
Dat hoop ik ook, ik heb niet zoveel met blote mannenvoetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:47 schreef ato het volgende:
Als hij maar niet met blote voeten gaat optreden
Duncan als de nieuwe Blotepotenpeterquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:47 schreef ato het volgende:
Als hij maar niet met blote voeten gaat optreden
Nee ik ben geen voeten fetishquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik heb niet zoveel met blote mannenvoeten![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
We zitten donderdag nietsvermoedend aan de koffie of thee of het infuus
Oh spannend!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef lashatumbai het volgende:
De cover wordt volgens mij beetje bij beetje bekend gemaakt momenteel op zijn insta
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Zo'n zin in!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit gifjequote:
Tijgerjasquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef Mandy040986 het volgende:
Die blote voeten kunnen iets met de act te maken hebben, iets kunstzinnig en moois. Hier zou ik dan best danser bij kunnen zien.
Of toch iets met de songtitel of zo.
Ah, leuk dat speculeren.![]()
![]()
Ik ga overigens helemaal stuk als hij morgen bij de volgende foto’s een tijgerjas aan heeft.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ga overigens helemaal stuk als hij morgen bij de volgende foto’s een tijgerjas aan heeft.
Ik hoop op een ontbloot bovenlijfquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef Mandy040986 het volgende:
Die blote voeten kunnen iets met de act te maken hebben, iets kunstzinnig en moois. Hier zou ik dan best dansers bij kunnen zien.
Er is in ieder geval over nagedacht.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:57 schreef Em31 het volgende:
Dit doet me denken aan dat ik ooit schoenen verkocht op Marktplaats en ik meerdere mailtjes kreeg of ik foto's kon sturen van mijn voeten met en zonder de schoenen![]()
Oke sorry offtopic, terug naar leuk nieuws
Da's wel een heel klein plaatjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duncan als de nieuwe Blotepotenpeter![]()
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:57 schreef Em31 het volgende:
Dit doet me denken aan dat ik ooit schoenen verkocht op Marktplaats en ik meerdere mailtjes kreeg of ik foto's kon sturen van mijn voeten met en zonder de schoenen![]()
Oke sorry offtopic, terug naar leuk nieuws
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:06 schreef Niels93 het volgende:
Alleen wij kunnen 5 pagina`s vullen over een afbeelding met voetennaast het voetenfetisj-forum.
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef Mandy040986 het volgende:
Die blote voeten kunnen iets met de act te maken hebben, iets kunstzinnig en moois. Hier zou ik dan best dansers bij kunnen zien.
Verwacht je vandaag nog iets nieuws dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:45 schreef grazz het volgende:
Ben ik de enige die zowat continu zit te F5-en op zn insta?
panterjas was hetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef Mandy040986 het volgende:
Er is in ieder geval over nagedacht.![]()
![]()
Ik zit te F5en op zijn insta, songfestival.nl, Fora, allessssdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:45 schreef grazz het volgende:
Ik ook, ik heb vrijjjjjjjjjquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:54 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Ik zit te F5en op zijn insta, songfestival.nl, Fora, allessssd
Ik houd gewoon het aantal voetfetishisten bijquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Verwacht je vandaag nog iets nieuws dan?
Hey!quote:
Ik zeg: niks meer an doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:58 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]Fake news. Geen blote voeten.
![]()
Voor de rest helemaal prima. Gaat goed scoren, denk ik.
Ja koekert, hij gaat natuurlijk nu niks er op posten want dan creeërt hij een c-c-combobreaker, het is de bedoeling dat er straks een negendelig plaatje ontstaat op zijn insta dat zijn nummer vormt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:45 schreef grazz het volgende:
Bedankt voor het uitleggen, Cee. Dat waardeer ik heel erg.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja koekert, hij gaat natuurlijk nu niks er op posten want dan creeërt hij een c-c-combobreaker, het is de bedoeling dat er straks een negendelig plaatje ontstaat op zijn insta dat zijn nummer vormt.
Koekertquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja koekert, hij gaat natuurlijk nu niks er op posten want dan creeërt hij een c-c-combobreaker, het is de bedoeling dat er straks een negendelig plaatje ontstaat op zijn insta dat zijn nummer vormt.
Je blijft een koekert.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen, Cee. Dat waardeer ik heel erg.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Je blijft een koekert.
Nee geintje ik ben een koekert want ik ging even twijfelen over de voeten want ik dacht dat ik schoenen zag en heb een screenshot van de foto gemaakt en die lichter gemaakt in nabewerking om er achter te komen dat het
A. Wel blote voeten zijn en
B. Compleet nutteloze informatie is.
Hoop AVROTROS 7 maart om 10:30u. (zomaar een tijd hoor, ik weet niks)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef iBenny het volgende:
Wie zou de primeur hebben... RTL Boulevard of 6 Inside?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Je blijft een koekert.
Nee geintje ik ben een koekert want ik ging even twijfelen over de voeten want ik dacht dat ik schoenen zag en heb een screenshot van de foto gemaakt en die lichter gemaakt in nabewerking om er achter te komen dat het
Denk VTBLquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop zelf zo laat mogelijk, dus DWDD. Maar vermoed ergens in de ochtend op de radio.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:29 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Hoop AVROTROS 7 maart om 10:30u. (zomaar een tijd hoor, ik weet niks)
Ja. Prachtigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:46 schreef Niels93 het volgende:
Ik zit nu al in de vlekken om de volgende drie foto's morgen.
Ik denk bij Twan Huysquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik denk qua tijd de tijd dat de eerste drie foto's vandaag zijn gepost. Morgen weer de drie volgende om die tijd (gok) en dan donderdag de laatste om die tijd. En zodra die drie laatste er staan wordt de clip online gegooid. Denk ik. Hoop ik. Zou ik wel tof vinden
Dus dan is het rond elf uur in de ochtend al bekend en komt ie in de avond in een talkshow om erover te vertellen. (En hopelijk niet live te doen nog, klinkt stom maar laat eerst de clip maar even flink wat views krijgen, voordat AvroTros een live versie gaat uploaden die alle views wegtrekt en waar Daniel nog uit beeld holt zoals vorige keer..)
De Russische hackersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik denk qua tijd de tijd dat de eerste drie foto's vandaag zijn gepost. Morgen weer de drie volgende om die tijd (gok) en dan donderdag de laatste om die tijd. En zodra die drie laatste er staan wordt de clip online gegooid. Denk ik. Hoop ik. Zou ik wel tof vinden
Dus dan is het rond elf uur in de ochtend al bekend en komt ie in de avond in een talkshow om erover te vertellen. (En hopelijk niet live te doen nog, klinkt stom maar laat eerst de clip maar even flink wat views krijgen, voordat AvroTros een live versie gaat uploaden die alle views wegtrekt en waar Daniel nog uit beeld holt zoals vorige keer..)
Daar zou je gelijk in kunnen hebben. En ach uiteindelijk, of je het nu in de ochtend of avond bekend maakt, maakt niet veel uit als het, zoals Cornald aangaf, een ijzersterke song is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Domme ergernis van mij, maar ik vind het zo irritant dat de AvroTros de clip ook altijd zelf uploadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Avrotros zal wel weer eerst de videoclip op hun eigen youtube kanaal uploaden, waardoor die clip de meeste views krijgt ipv op het officiele eurovision kanaal.
Wat is eigenlijk een koekert?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Je blijft een koekert.
Ja bij de Belgen wel knullig dat die ook echt 12 uur hadden gedaan omdat het nummer officieel bij hen ook pas 8 uur bekend zou wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef Jesper23 het volgende:
Als het nummer net zoals de Belgische inzending wereldwijd om 0:00 plaatselijke tijd op Spotify komt, dan zou 'ie morgenmiddag om 12:00u al op de Nieuw-Zeelandse Spotify te vinden zijn.
Denk echter niet dat dat gebeurt, maar het is de Belgen ook overkomen (daar kwam ook die "leak" een dag eerder van).
Aaaaaah dank. Is dat Brabants?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koekwaus..... ofwel liefkozend suffie/sufferd
Of hij gaat heel ergens anders heen, dat kan ook.twitter:serhathpo twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 15:39:22Flying to new experiences ✈️😊 https://t.co/ynS90Yr3OA reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben hem al online gezet.
Een heel terechte ergernis is dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Domme ergernis van mij, maar ik vind het zo irritant dat de AvroTros de clip ook altijd zelf uploadOok met de semi finale altijd, zodat alle views verspreid worden
🤣quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben hem al online gezet.
Wie weet hebben ze een keer écht geleerd van fouten uit het verleden en worden we positief verrast met een professionele aanpak.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Een heel terechte ergernis is dat.En ik ga er vanuit dat ze dat dit jaar gewoon weer doen. Dat soort dingen snappen ze echt niet bij avrotros.
Oh hallo linker meneer op foto 4.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:22 schreef grazz het volgende:
Duncan tijdens opnames van een docu over zijn deelname aan het esf https://www.instagram.com/p/BuoVnGogA08/
Oh ja daar staat er ook nog eentje. Maar ik bedoelde de middelste dan.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja daar staat er ook nog eentje. Maar ik bedoelde de middelste dan.
quote:
En dat als je dan op de youtube link klikt dat het dan aftelt.twitter:Eurovision twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 16:17:23🇨🇾 Get ready to watch @_Tamta_'s official music video for REPLAY, representing Cyprus!⏰ 20:00 CET▶️ https://t.co/Ql7wJxJPZI #DareToDream #Eurovision https://t.co/t6cvcHBG8Y reageer retweet
Dat lijkt me wel meteen een enorm grote stap vanaf de een clip waar Daniel Dekker uit beeld rent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dus dat AvroTros het dit jaar ook op deze manier doet:En dat als je dan op de youtube link klikt dat het dan aftelt.twitter:Eurovision twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 16:17:23🇨🇾 Get ready to watch @:_Tamta_'s official music video for REPLAY, representing Cyprus!⏰ 20:00 CET▶️ https://t.co/Ql7wJxJPZI #DareToDream #Eurovision https://t.co/t6cvcHBG8Y reageer retweet
Please AvroTros skip jullie eigen upload en doe het zo. België deed ook meteen de Eurovision upload.
9 van de 10 kijkers en juryleden horen het liedje op de avond zelf voor het eerst hè.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel meteen een enorm grote stap vanaf de een clip waar Daniel Dekker uit beeld rent.
Maar als ie daar staat én op Eurovision ga je de views verdelen. Is ook absoluut geen ramp hoor inderdaad maar tis altijd beetje zonde voor m'n gevoel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ach. Als de videoclip maar tof is kan het me niet schelen waar ie exact staat, als is dat op het persoonlijk profiel van Duncan.
Gewoon bij elkaar optellen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ie daar staat én op Eurovision ga je de views verdelen. Is geen ramp inderdaad maar tis altijd beetje zonde voor m'n gevoel.
Dit is leuk gedaan jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dus dat AvroTros het dit jaar ook op deze manier doet:En dat als je dan op de youtube link klikt dat het dan aftelt.twitter:Eurovision twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 16:17:23🇨🇾 Get ready to watch @:_Tamta_'s official music video for REPLAY, representing Cyprus!⏰ 20:00 CET▶️ https://t.co/Ql7wJxJPZI #DareToDream #Eurovision https://t.co/t6cvcHBG8Y reageer retweet
Please AvroTros skip jullie eigen upload en doe het zo. België deed ook meteen de Eurovision upload.
Dit ja, en dan kunnen we heel de dag en avond erover hyperenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:44 schreef Chocoladesoes het volgende:
En ik hoop dat ze het lied ‘s ochtends of overdag bekend gaan maken. Ben dan vrij en wil niet te lang in spanning zitten
Maar dan heb je hetzelfde 'probleem' , want de clip staat op haar eigen kanaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar dan heb je hetzelfde 'probleem' , want de clip staat op haar eigen kanaal
Oh ja, ik had niet door dat die tweet van Eurovision was. Maar wel goed om Eurovision te laten twitteren, want die hebben een groot bereik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Wtf. Omdat het officiële Eurovision account het aankondigde dacht ik dat ie bij hen stond. Wat raar
Ja maar daarom dacht ik dus eigenlijk automatisch dat ze linkten naar een youtube op hun account. Maar niet dus idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh ja, ik had niet door dat die tweet van Eurovision was. Maar wel goed om Eurovision te laten twitteren, want die hebben een groot bereik.
Denk niet dat ze bij de avrotros zo slim zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar daarom dacht ik dus eigenlijk automatisch dat ze linkten naar een youtube op hun account. Maar niet dus idd.Dan tweeten ze vast ook wel voor ons.
Overmorgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Andromache het volgende:
Minder dan 24 uur jongens, minder dan 24 uur!!![]()
Wie heeft het spoorboekje voor alle persmomenten en publicaties e.d. morgen???
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Overmorgen.
En er is nog geen spoorboekje behalve de aanwijzing dat z'n Instagram iets gaat weggeven
Hou opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we morgen al een lek hebben, na de foto's van het kruis van Duncan
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Gatver. Ik zie hieronder een reclame van de mcdonalds met Kies je sausquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gatver. Ik zie hieronder een reclame van de mcdonalds met Kies je saus
Voetzure sausquote:
Okay. Deze vond ik grappigquote:
In ieder geval nog geen aankondiging zoals bij België het geval wasquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:30 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Houden jullie het lekken een beetje in de gaten?
Bedankt The Vulture, als ik het morgen zie moet ik eraan denkenquote:
Jaaaquote:
En vandaag zijn gelekte kruisquote:Op woensdag 6 maart 2019 07:33 schreef Em31 het volgende:
De tijd is echt mega snel gegaan![]()
![]()
Morgen weten we het eindelijk
Kan niet wachtenquote:
Oude doosquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:24 schreef summer52 het volgende:
Zit je op de vroege morgen te hyperen, dat is toch voor een oude doos niet gewoon?👵 Maar laat de volgende 3 foto's maar komen en aan de ene kant hoop ik op een lek maar aan de andere kant het is ook wel spannend als het morgen na het zien van de 3 laatste foto's bekend wordt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:26 schreef ato het volgende:
[..]
Oude doos![]()
Heerlijk toch het hyperen, van jong tot wat ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:46 schreef justnathan321 het volgende:
Zoals verwacht... LEAK IS ER!!
https://www.latlmes.com/b(...)rovision-2019-leak-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:46 schreef justnathan321 het volgende:
Zoals verwacht... LEAK IS ER!!
https://www.latlmes.com/b(...)rovision-2019-leak-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahja... jullie bloeddruk. OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat hij aan komt rijden op een motorquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:16 schreef Dave het volgende:
Ik ben ook es druk! Meteen de voeten gelekt.
Ok, kunnen we meteen over de visuals gaan brainstormen, voor Jan dat gaat doen.
[ afbeelding ]
Ja potver die tegenlicht-schaduw-opkomst hadden wij voor Waylon bedacht. Zal je zien dat Ilse dat nu 'jat'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:16 schreef Dave het volgende:
Ik ben ook es druk! Meteen de voeten gelekt.
Ok, kunnen we meteen over de visuals gaan brainstormen, voor Jan dat gaat doen.
[ afbeelding ]
Ghgeheghe.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:46 schreef Fred_B het volgende:
ESF is sowieso wel de hypermarche van FOK natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |