Je blijft een koekert.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen, Cee. Dat waardeer ik heel erg.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Je blijft een koekert.
Nee geintje ik ben een koekert want ik ging even twijfelen over de voeten want ik dacht dat ik schoenen zag en heb een screenshot van de foto gemaakt en die lichter gemaakt in nabewerking om er achter te komen dat het
A. Wel blote voeten zijn en
B. Compleet nutteloze informatie is.
Hoop AVROTROS 7 maart om 10:30u. (zomaar een tijd hoor, ik weet niks)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef iBenny het volgende:
Wie zou de primeur hebben... RTL Boulevard of 6 Inside?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Je blijft een koekert.
Nee geintje ik ben een koekert want ik ging even twijfelen over de voeten want ik dacht dat ik schoenen zag en heb een screenshot van de foto gemaakt en die lichter gemaakt in nabewerking om er achter te komen dat het
Denk VTBLquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop zelf zo laat mogelijk, dus DWDD. Maar vermoed ergens in de ochtend op de radio.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:29 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Hoop AVROTROS 7 maart om 10:30u. (zomaar een tijd hoor, ik weet niks)
Ja. Prachtigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:46 schreef Niels93 het volgende:
Ik zit nu al in de vlekken om de volgende drie foto's morgen.
Ik denk bij Twan Huysquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik denk qua tijd de tijd dat de eerste drie foto's vandaag zijn gepost. Morgen weer de drie volgende om die tijd (gok) en dan donderdag de laatste om die tijd. En zodra die drie laatste er staan wordt de clip online gegooid. Denk ik. Hoop ik. Zou ik wel tof vinden
Dus dan is het rond elf uur in de ochtend al bekend en komt ie in de avond in een talkshow om erover te vertellen. (En hopelijk niet live te doen nog, klinkt stom maar laat eerst de clip maar even flink wat views krijgen, voordat AvroTros een live versie gaat uploaden die alle views wegtrekt en waar Daniel nog uit beeld holt zoals vorige keer..)
De Russische hackersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik denk qua tijd de tijd dat de eerste drie foto's vandaag zijn gepost. Morgen weer de drie volgende om die tijd (gok) en dan donderdag de laatste om die tijd. En zodra die drie laatste er staan wordt de clip online gegooid. Denk ik. Hoop ik. Zou ik wel tof vinden
Dus dan is het rond elf uur in de ochtend al bekend en komt ie in de avond in een talkshow om erover te vertellen. (En hopelijk niet live te doen nog, klinkt stom maar laat eerst de clip maar even flink wat views krijgen, voordat AvroTros een live versie gaat uploaden die alle views wegtrekt en waar Daniel nog uit beeld holt zoals vorige keer..)
Daar zou je gelijk in kunnen hebben. En ach uiteindelijk, of je het nu in de ochtend of avond bekend maakt, maakt niet veel uit als het, zoals Cornald aangaf, een ijzersterke song is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Domme ergernis van mij, maar ik vind het zo irritant dat de AvroTros de clip ook altijd zelf uploadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Avrotros zal wel weer eerst de videoclip op hun eigen youtube kanaal uploaden, waardoor die clip de meeste views krijgt ipv op het officiele eurovision kanaal.
Wat is eigenlijk een koekert?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Je blijft een koekert.
Ja bij de Belgen wel knullig dat die ook echt 12 uur hadden gedaan omdat het nummer officieel bij hen ook pas 8 uur bekend zou wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef Jesper23 het volgende:
Als het nummer net zoals de Belgische inzending wereldwijd om 0:00 plaatselijke tijd op Spotify komt, dan zou 'ie morgenmiddag om 12:00u al op de Nieuw-Zeelandse Spotify te vinden zijn.
Denk echter niet dat dat gebeurt, maar het is de Belgen ook overkomen (daar kwam ook die "leak" een dag eerder van).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |