Ohquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar dan heb je hetzelfde 'probleem' , want de clip staat op haar eigen kanaal
Oh ja, ik had niet door dat die tweet van Eurovision was. Maar wel goed om Eurovision te laten twitteren, want die hebben een groot bereik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Wtf. Omdat het officiële Eurovision account het aankondigde dacht ik dat ie bij hen stond. Wat raar
Ja maar daarom dacht ik dus eigenlijk automatisch dat ze linkten naar een youtube op hun account. Maar niet dus idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh ja, ik had niet door dat die tweet van Eurovision was. Maar wel goed om Eurovision te laten twitteren, want die hebben een groot bereik.
Denk niet dat ze bij de avrotros zo slim zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar daarom dacht ik dus eigenlijk automatisch dat ze linkten naar een youtube op hun account. Maar niet dus idd.Dan tweeten ze vast ook wel voor ons.
Overmorgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Andromache het volgende:
Minder dan 24 uur jongens, minder dan 24 uur!!![]()
Wie heeft het spoorboekje voor alle persmomenten en publicaties e.d. morgen???
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Overmorgen.
En er is nog geen spoorboekje behalve de aanwijzing dat z'n Instagram iets gaat weggeven
Hou opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we morgen al een lek hebben, na de foto's van het kruis van Duncan
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Gatver. Ik zie hieronder een reclame van de mcdonalds met Kies je sausquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gatver. Ik zie hieronder een reclame van de mcdonalds met Kies je saus
Voetzure sausquote:
Okay. Deze vond ik grappigquote:
In ieder geval nog geen aankondiging zoals bij België het geval wasquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:30 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Houden jullie het lekken een beetje in de gaten?
Bedankt The Vulture, als ik het morgen zie moet ik eraan denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |