Hoop AVROTROS 7 maart om 10:30u. (zomaar een tijd hoor, ik weet niks)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef iBenny het volgende:
Wie zou de primeur hebben... RTL Boulevard of 6 Inside?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Je blijft een koekert.
Nee geintje ik ben een koekert want ik ging even twijfelen over de voeten want ik dacht dat ik schoenen zag en heb een screenshot van de foto gemaakt en die lichter gemaakt in nabewerking om er achter te komen dat het
A. Wel blote voeten zijn en
B. Compleet nutteloze informatie is.
Denk VTBLquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop zelf zo laat mogelijk, dus DWDD. Maar vermoed ergens in de ochtend op de radio.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:29 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Hoop AVROTROS 7 maart om 10:30u. (zomaar een tijd hoor, ik weet niks)
Ja. Prachtigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:46 schreef Niels93 het volgende:
Ik zit nu al in de vlekken om de volgende drie foto's morgen.
Ik denk bij Twan Huysquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik denk qua tijd de tijd dat de eerste drie foto's vandaag zijn gepost. Morgen weer de drie volgende om die tijd (gok) en dan donderdag de laatste om die tijd. En zodra die drie laatste er staan wordt de clip online gegooid. Denk ik. Hoop ik. Zou ik wel tof vinden
Dus dan is het rond elf uur in de ochtend al bekend en komt ie in de avond in een talkshow om erover te vertellen. (En hopelijk niet live te doen nog, klinkt stom maar laat eerst de clip maar even flink wat views krijgen, voordat AvroTros een live versie gaat uploaden die alle views wegtrekt en waar Daniel nog uit beeld holt zoals vorige keer..)
De Russische hackersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:27 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik denk qua tijd de tijd dat de eerste drie foto's vandaag zijn gepost. Morgen weer de drie volgende om die tijd (gok) en dan donderdag de laatste om die tijd. En zodra die drie laatste er staan wordt de clip online gegooid. Denk ik. Hoop ik. Zou ik wel tof vinden
Dus dan is het rond elf uur in de ochtend al bekend en komt ie in de avond in een talkshow om erover te vertellen. (En hopelijk niet live te doen nog, klinkt stom maar laat eerst de clip maar even flink wat views krijgen, voordat AvroTros een live versie gaat uploaden die alle views wegtrekt en waar Daniel nog uit beeld holt zoals vorige keer..)
Daar zou je gelijk in kunnen hebben. En ach uiteindelijk, of je het nu in de ochtend of avond bekend maakt, maakt niet veel uit als het, zoals Cornald aangaf, een ijzersterke song is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Domme ergernis van mij, maar ik vind het zo irritant dat de AvroTros de clip ook altijd zelf uploadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Avrotros zal wel weer eerst de videoclip op hun eigen youtube kanaal uploaden, waardoor die clip de meeste views krijgt ipv op het officiele eurovision kanaal.
Wat is eigenlijk een koekert?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Je blijft een koekert.
Nee geintje ik ben een koekert want ik ging even twijfelen over de voeten want ik dacht dat ik schoenen zag en heb een screenshot van de foto gemaakt en die lichter gemaakt in nabewerking om er achter te komen dat het
A. Wel blote voeten zijn en
B. Compleet nutteloze informatie is.
Ja bij de Belgen wel knullig dat die ook echt 12 uur hadden gedaan omdat het nummer officieel bij hen ook pas 8 uur bekend zou wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef Jesper23 het volgende:
Als het nummer net zoals de Belgische inzending wereldwijd om 0:00 plaatselijke tijd op Spotify komt, dan zou 'ie morgenmiddag om 12:00u al op de Nieuw-Zeelandse Spotify te vinden zijn.
Denk echter niet dat dat gebeurt, maar het is de Belgen ook overkomen (daar kwam ook die "leak" een dag eerder van).
Aaaaaah dank. Is dat Brabants?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koekwaus..... ofwel liefkozend suffie/sufferd
Of hij gaat heel ergens anders heen, dat kan ook.twitter:serhathpo twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 15:39:22Flying to new experiences ✈️😊 https://t.co/ynS90Yr3OA reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben hem al online gezet.
Een heel terechte ergernis is dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Domme ergernis van mij, maar ik vind het zo irritant dat de AvroTros de clip ook altijd zelf uploadOok met de semi finale altijd, zodat alle views verspreid worden
🤣quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben hem al online gezet.
Wie weet hebben ze een keer écht geleerd van fouten uit het verleden en worden we positief verrast met een professionele aanpak.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Een heel terechte ergernis is dat.En ik ga er vanuit dat ze dat dit jaar gewoon weer doen. Dat soort dingen snappen ze echt niet bij avrotros.
Oh hallo linker meneer op foto 4.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:22 schreef grazz het volgende:
Duncan tijdens opnames van een docu over zijn deelname aan het esf https://www.instagram.com/p/BuoVnGogA08/
Oh ja daar staat er ook nog eentje. Maar ik bedoelde de middelste dan.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja daar staat er ook nog eentje. Maar ik bedoelde de middelste dan.
quote:
En dat als je dan op de youtube link klikt dat het dan aftelt.twitter:Eurovision twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 16:17:23🇨🇾 Get ready to watch @_Tamta_'s official music video for REPLAY, representing Cyprus!⏰ 20:00 CET▶️ https://t.co/Ql7wJxJPZI #DareToDream #Eurovision https://t.co/t6cvcHBG8Y reageer retweet
Dat lijkt me wel meteen een enorm grote stap vanaf de een clip waar Daniel Dekker uit beeld rent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dus dat AvroTros het dit jaar ook op deze manier doet:En dat als je dan op de youtube link klikt dat het dan aftelt.twitter:Eurovision twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 16:17:23🇨🇾 Get ready to watch @:_Tamta_'s official music video for REPLAY, representing Cyprus!⏰ 20:00 CET▶️ https://t.co/Ql7wJxJPZI #DareToDream #Eurovision https://t.co/t6cvcHBG8Y reageer retweet
Please AvroTros skip jullie eigen upload en doe het zo. België deed ook meteen de Eurovision upload.
9 van de 10 kijkers en juryleden horen het liedje op de avond zelf voor het eerst hè.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel meteen een enorm grote stap vanaf de een clip waar Daniel Dekker uit beeld rent.
Maar als ie daar staat én op Eurovision ga je de views verdelen. Is ook absoluut geen ramp hoor inderdaad maar tis altijd beetje zonde voor m'n gevoel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ach. Als de videoclip maar tof is kan het me niet schelen waar ie exact staat, als is dat op het persoonlijk profiel van Duncan.
Gewoon bij elkaar optellen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ie daar staat én op Eurovision ga je de views verdelen. Is geen ramp inderdaad maar tis altijd beetje zonde voor m'n gevoel.
Dit is leuk gedaan jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dus dat AvroTros het dit jaar ook op deze manier doet:En dat als je dan op de youtube link klikt dat het dan aftelt.twitter:Eurovision twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 16:17:23🇨🇾 Get ready to watch @:_Tamta_'s official music video for REPLAY, representing Cyprus!⏰ 20:00 CET▶️ https://t.co/Ql7wJxJPZI #DareToDream #Eurovision https://t.co/t6cvcHBG8Y reageer retweet
Please AvroTros skip jullie eigen upload en doe het zo. België deed ook meteen de Eurovision upload.
Dit ja, en dan kunnen we heel de dag en avond erover hyperenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:44 schreef Chocoladesoes het volgende:
En ik hoop dat ze het lied ‘s ochtends of overdag bekend gaan maken. Ben dan vrij en wil niet te lang in spanning zitten
Maar dan heb je hetzelfde 'probleem' , want de clip staat op haar eigen kanaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar dan heb je hetzelfde 'probleem' , want de clip staat op haar eigen kanaal
Oh ja, ik had niet door dat die tweet van Eurovision was. Maar wel goed om Eurovision te laten twitteren, want die hebben een groot bereik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Wtf. Omdat het officiële Eurovision account het aankondigde dacht ik dat ie bij hen stond. Wat raar
Ja maar daarom dacht ik dus eigenlijk automatisch dat ze linkten naar een youtube op hun account. Maar niet dus idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh ja, ik had niet door dat die tweet van Eurovision was. Maar wel goed om Eurovision te laten twitteren, want die hebben een groot bereik.
Denk niet dat ze bij de avrotros zo slim zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar daarom dacht ik dus eigenlijk automatisch dat ze linkten naar een youtube op hun account. Maar niet dus idd.Dan tweeten ze vast ook wel voor ons.
Overmorgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Andromache het volgende:
Minder dan 24 uur jongens, minder dan 24 uur!!![]()
Wie heeft het spoorboekje voor alle persmomenten en publicaties e.d. morgen???
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Overmorgen.
En er is nog geen spoorboekje behalve de aanwijzing dat z'n Instagram iets gaat weggeven
Hou opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we morgen al een lek hebben, na de foto's van het kruis van Duncan
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Gatver. Ik zie hieronder een reclame van de mcdonalds met Kies je sausquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gatver. Ik zie hieronder een reclame van de mcdonalds met Kies je saus
Voetzure sausquote:
Okay. Deze vond ik grappigquote:
In ieder geval nog geen aankondiging zoals bij België het geval wasquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:30 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Houden jullie het lekken een beetje in de gaten?
Bedankt The Vulture, als ik het morgen zie moet ik eraan denkenquote:
Jaaaquote:
En vandaag zijn gelekte kruisquote:Op woensdag 6 maart 2019 07:33 schreef Em31 het volgende:
De tijd is echt mega snel gegaan![]()
![]()
Morgen weten we het eindelijk
Kan niet wachtenquote:
Oude doosquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:24 schreef summer52 het volgende:
Zit je op de vroege morgen te hyperen, dat is toch voor een oude doos niet gewoon?👵 Maar laat de volgende 3 foto's maar komen en aan de ene kant hoop ik op een lek maar aan de andere kant het is ook wel spannend als het morgen na het zien van de 3 laatste foto's bekend wordt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:26 schreef ato het volgende:
[..]
Oude doos![]()
Heerlijk toch het hyperen, van jong tot wat ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:46 schreef justnathan321 het volgende:
Zoals verwacht... LEAK IS ER!!
https://www.latlmes.com/b(...)rovision-2019-leak-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:46 schreef justnathan321 het volgende:
Zoals verwacht... LEAK IS ER!!
https://www.latlmes.com/b(...)rovision-2019-leak-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahja... jullie bloeddruk. OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat hij aan komt rijden op een motorquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:16 schreef Dave het volgende:
Ik ben ook es druk! Meteen de voeten gelekt.
Ok, kunnen we meteen over de visuals gaan brainstormen, voor Jan dat gaat doen.
[ afbeelding ]
Ja potver die tegenlicht-schaduw-opkomst hadden wij voor Waylon bedacht. Zal je zien dat Ilse dat nu 'jat'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:16 schreef Dave het volgende:
Ik ben ook es druk! Meteen de voeten gelekt.
Ok, kunnen we meteen over de visuals gaan brainstormen, voor Jan dat gaat doen.
[ afbeelding ]
Ghgeheghe.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:46 schreef Fred_B het volgende:
ESF is sowieso wel de hypermarche van FOK natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |