En vandaag zijn gelekte kruisquote:Op woensdag 6 maart 2019 07:33 schreef Em31 het volgende:
De tijd is echt mega snel gegaan![]()
![]()
Morgen weten we het eindelijk
Kan niet wachtenquote:
Oude doosquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:24 schreef summer52 het volgende:
Zit je op de vroege morgen te hyperen, dat is toch voor een oude doos niet gewoon?👵 Maar laat de volgende 3 foto's maar komen en aan de ene kant hoop ik op een lek maar aan de andere kant het is ook wel spannend als het morgen na het zien van de 3 laatste foto's bekend wordt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:26 schreef ato het volgende:
[..]
Oude doos![]()
Heerlijk toch het hyperen, van jong tot wat ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:46 schreef justnathan321 het volgende:
Zoals verwacht... LEAK IS ER!!
https://www.latlmes.com/b(...)rovision-2019-leak-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:46 schreef justnathan321 het volgende:
Zoals verwacht... LEAK IS ER!!
https://www.latlmes.com/b(...)rovision-2019-leak-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahja... jullie bloeddruk. OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat hij aan komt rijden op een motorquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:16 schreef Dave het volgende:
Ik ben ook es druk! Meteen de voeten gelekt.
Ok, kunnen we meteen over de visuals gaan brainstormen, voor Jan dat gaat doen.
[ afbeelding ]
Ja potver die tegenlicht-schaduw-opkomst hadden wij voor Waylon bedacht. Zal je zien dat Ilse dat nu 'jat'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:16 schreef Dave het volgende:
Ik ben ook es druk! Meteen de voeten gelekt.
Ok, kunnen we meteen over de visuals gaan brainstormen, voor Jan dat gaat doen.
[ afbeelding ]
Ghgeheghe.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:46 schreef Fred_B het volgende:
ESF is sowieso wel de hypermarche van FOK natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |