quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vier pagina`s erbij vanwege blote voeten, kan je nagaan wat het donderdag wordt hier.
Nu al medelijden met de mensen die geen vrij hebben genomen. Sterkte jongensquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vier pagina`s erbij vanwege blote voeten, kan je nagaan wat het donderdag wordt hier.
Ja gelukkig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Momo... het volgende:
Maar ze lijken er wel over na te denken. We krijgen donderdag niet een optreden in een ruimte met een echo, waar ze 3 dagen geleden dachten ohja dat moet ook nog.
quote:
VIND JE HET NIET GENOEG FREDquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:56 schreef Fred_B het volgende:
Is er eigenlijk nieuws behalve die voetenplaatjes?
(Het aantal reacties hier suggereert van wel)
Ok ok, ik wist dat het Hoofd veel reacties oproept, maar ik wist niet dat een paar voeten een vergelijkbaar effect konden hebben.quote:
Het Hoofdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok ok, ik wist dat het Hoofd veel reacties oproept, maar ik wist niet dat een paar voeten een vergelijkbaar effect konden hebben.
wat een geruststellingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:02 schreef Jason22 het volgende:
Conclusie: Er staan straks ieder geval twee voeten op het podium van Tel Aviv!
Dank je.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Nu al medelijden met de mensen die geen vrij hebben genomen. Sterkte jongens
Dat hoop ik ook, ik heb niet zoveel met blote mannenvoetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:47 schreef ato het volgende:
Als hij maar niet met blote voeten gaat optreden
Duncan als de nieuwe Blotepotenpeterquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:47 schreef ato het volgende:
Als hij maar niet met blote voeten gaat optreden
Nee ik ben geen voeten fetishquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik heb niet zoveel met blote mannenvoeten![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
We zitten donderdag nietsvermoedend aan de koffie of thee of het infuus
Oh spannend!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef lashatumbai het volgende:
De cover wordt volgens mij beetje bij beetje bekend gemaakt momenteel op zijn insta
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Zo'n zin in!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit gifjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |