Is toch ook heel knap.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sorry, ben nog niet zo ver dat ik 2 gifs kan in één post![]()
Ben al zo trots op mezelf dat ik dit kan
"Looking for Shoes"quote:
Denk het niet hoor, zo zit ze volgens mij niet in elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook een onderdeel van een groter interview, niet speciaal om het over het Songfestival te hebben. Ik snap wat je bedoelt, maar snap ook dat ze haar ernaar vragen zonder dat het haar bedoeling altijd ismaar gok (en hoop het natuurlijk ook) dat ze echt niet de aandacht op gaat eisen.
I miss my shoes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Looking for Shoes"
"My Feet are Killing me"
"Dancing Toes"
Ja en daarom gun ik mezelf weer eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. glas wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
'Because of my shoes, I'm wearing today'quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Looking for Shoes"
"My Feet are Killing me"
"Dancing Toes"
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:05 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij niet, zelfs mijn hond raak zo langzamerhand in de stress. Want ik heb nog nooit zoveel in het bos gelopen, als ik nu met de riem aan kom lopen dan zie je Senna denken, daar heb je dat gefrustreerde mens ook weer.😁
Echt ik kan wel janken dit is zo tof en ik heb de posts niet eens gezien want ik zit op mn werk en daar merken ze t vast als ik ga gillen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef Greys het volgende:
Maar ik denk dat we morgen de middelste drie plaatjes krijgen. En donderdag de bovenste drie. Waarmee dan de titel donderdag onthuld is.
Blauwe clip.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:22 schreef Cee het volgende:
Hoes is wel blauw. BLAUW. We houden van blauwe filters.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:22 schreef Cee het volgende:
YEAH blauwquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:22 schreef Cee het volgende:
spannendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef lashatumbai het volgende:
De cover wordt volgens mij beetje bij beetje bekend gemaakt momenteel op zijn insta
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Ik heb wat van die Rivera beluisterd, maar ik hoop toch zo niet dat we iets soortgelijks krijgen te horen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:29 schreef Jesper23 het volgende:
Wil natuurlijk niks suggereren, maar Jordi Rivera, de DJ geassocieerd met het laatst geregistreerde nummer Junkie For Your Love heeft "Oeh spannond" gereageerd op Duncans foto op Insta.
Kan natuurlijk ook niks betekenen, maar interessant is het zeker!
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:22 schreef Cee het volgende:
Ze kennen elkaar sowieso dus wat dat betreft hoeft het idd niets te betekenen dat ie erop reageert.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:29 schreef Jesper23 het volgende:
Wil natuurlijk niks suggereren, maar Jordi Rivera, de DJ geassocieerd met het laatst geregistreerde nummer Junkie For Your Love heeft "Oeh spannond" gereageerd op Duncans foto op Insta.
Kan natuurlijk ook niks betekenen, maar interessant is het zeker!
quote:
Spaanse sloffen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:52 schreef grazz het volgende:
Wat denken we bij het zien van de blote voeten? Ballad? Mid tempo? Uptempo?
Treble en Mrs Einstein.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:52 schreef grazz het volgende:
Michelle en Frizzle Sizzlequote:
Emelie de Forestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Michelle en Frizzle Sizzle
en alle 4 waren een enorm succes. Geen finale dit jaar jongens
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:52 schreef grazz het volgende:
quote:
Welkom weer, welkom op de hysterische hilarische hypetrainquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef LaCatastrophe het volgende:
![]()
Dit is altijd zo'n leuk subforum in die paar maanden richting/tijdens/na het ESF!
Echt wel benieuwd op welk nummer van Duncan de keuze gevallen is!
NOUhouquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef LaCatastrophe het volgende:
![]()
Dit is altijd zo'n leuk subforum in die paar maanden richting/tijdens/na het ESF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Vier pagina`s erbij vanwege blote voeten, kan je nagaan wat het donderdag wordt hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:29 schreef Boomboomkoffie het volgende:
En ineens 4 pagina's erbij sinds vanmorgen dus ik dacht jaaaaaaaa daar gaan weeeeee.....
Maar nee dus....😥
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vier pagina`s erbij vanwege blote voeten, kan je nagaan wat het donderdag wordt hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |