https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Ja graag inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef Greys het volgende:
Maar dat nerveuze popcorngifje mag hier nog wel eens want zo zitten we waarschijnlijk de komende drie dagen.
Ben je zenuwachtig voor woensdag?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had bijna de TT veranderd, en toen zag ik opeens dat dit niet de slowchat was.
Ik heb vandaag al zoveel sjokola op, terwijl ik me voorgenomen had doordeweeks niet meer te snoepenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:15 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
WAAAAAAAAAAAAHHHHHH
waar zijn de poppetjes????
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:15 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
WAAAAAAAAAAAAHHHHHH
waar zijn de poppetjes????
Ik heb ook al te veel chocola op. Côte-d’Or met hele hazelnotenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al zoveel sjokola op, terwijl ik me voorgenomen had doordeweeks niet meer te snoepennu ben ik high van ‘t spul
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, want dan is het nog maar één dag tot het nummer.
WoW is echt goedquote:Op maandag 4 maart 2019 18:54 schreef Toasterwolf het volgende:
Jongens ik wil echt niet weer valse hoop bieden, ik weet niet waar dit vandaan komt, maar hier word je wel van je stoel geblazen zoals Cornald zei. Zou wel een opmerkelijke inzending zijn als het zoiets wordt. Zal wel niet though.
Daarom reageerde ik met een clown Icoonquote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Toasterwolf het volgende:
[..]
Ja, zie het nu ook, gelukkig. Dan blijft het nog even spannend tot donderdag.
Wie was de uploader, de video doet het al niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:54 schreef Toasterwolf het volgende:
Jongens ik wil echt niet weer valse hoop bieden, ik weet niet waar dit vandaan komt, maar hier word je wel van je stoel geblazen zoals Cornald zei. Zou wel een opmerkelijke inzending zijn als het zoiets wordt. Zal wel niet though.
Ah dank je.quote:
Ik denk het niet want TeamDuncan is al weken heel erg stil.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef libranl het volgende:
Benieuwd of er nog iemand is met nieuws waar we wel wat aan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het niet want TeamDuncan is al weken heel erg stil.
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Momo... het volgende:
Ik zeg wel, jullie hebben wel allemaal hoge verwachtingen voor Duncan.
Ik sta er nog wel een stuk neutraler in.![]()
Demo's klinken prima maar springen we er straks echt uit met meerdere moderne popnummers.
En ik hoop dat hij geoefend heeft op de hoge zang, want in sommige filmpjes is het niet helemaal technisch goed uitgevoerd. Verder natuurlijk wel #teamduncan want het lijkt me ook een super sympathieke jongen.
Als we niet boven de nummers uitspringen die tot nu toe bekend zijn verdienen we het ook niet om naar de finale te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Demo's klinken prima maar springen we er straks echt uit met meerdere moderne popnummers.
En ik hoop dat hij geoefend heeft op de hoge zang, want in sommige filmpjes is het niet helemaal technisch goed uitgevoerd. Verder natuurlijk wel #teamduncan want het lijkt me ook een super sympathieke jongen.
Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is, bij velen. Natuurlijk weten we niet precies wat we kunnen verwachten. Dat de directeur van Avrotros erdoor van z'n stoel wordt geblazen zegt ook niks. Maar wat ik van Duncan heb gehoord vind ik best aardig. Niet geweldig, maar ik zie hem de finale wel halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als we niet boven de nummers uitspringen die tot nu toe bekend zijn verdienen we het ook niet om naar de finale te gaan![]()
![]()
Mwah, donderdag is niet zo ver meer. Ik wacht wel rustig op de bekendmakingquote:Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef libranl het volgende:
Benieuwd of er nog iemand is met nieuws waar we wel wat aan hebben.
Dat was mijn punt ook niet. Maar goed, never mindquote:Op maandag 4 maart 2019 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, donderdag is niet zo ver meer. Ik wacht wel rustig op de bekendmaking
Ik zit ook nog in het kamp 'we moeten het eerst nog zien'. Wat zullen we als symbool nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit ook nog in het kamp 'we moeten het eerst nog zien'. Wat zullen we als symbool nemen?
Betere optie dan wat ik had. Mij leek een heremietkreeft wel geschiktquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Betere optie dan wat ik had. Mij leek een heremietkreeft wel geschikt
Ieghquote:Op maandag 4 maart 2019 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haten op heremietkreeften
[ afbeelding ]
Kek beestje.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haten op heremietkreeften
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk. Hup Duncanquote:Op maandag 4 maart 2019 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kek beestje.
Nu weer terug naar Duncan, mkay?Of gaat hij soms met zo'n kreeft het podium op?
Het mooiste aan het songfestival is, dat kan ook gewoon want alles kanquote:Op maandag 4 maart 2019 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kek beestje.
Nu weer terug naar Duncan, mkay?Of gaat hij soms met zo'n kreeft het podium op?
Dat eerste is uiteraard sowieso helemaal waar.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is, bij velen. Natuurlijk weten we niet precies wat we kunnen verwachten. Dat de directeur van Avrotros erdoor van z'n stoel wordt geblazen zegt ook niks. Maar wat ik van Duncan heb gehoord vind ik best aardig. Niet geweldig, maar ik zie hem de finale wel halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |