https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Ja graag inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef Greys het volgende:
Maar dat nerveuze popcorngifje mag hier nog wel eens want zo zitten we waarschijnlijk de komende drie dagen.
Ben je zenuwachtig voor woensdag?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had bijna de TT veranderd, en toen zag ik opeens dat dit niet de slowchat was.
Ik heb vandaag al zoveel sjokola op, terwijl ik me voorgenomen had doordeweeks niet meer te snoepenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:15 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
WAAAAAAAAAAAAHHHHHH
waar zijn de poppetjes????
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:15 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
IK HEB EEN GIF GEPOST
WAAAAAAAAAAAAHHHHHH
waar zijn de poppetjes????
Ik heb ook al te veel chocola op. Côte-d’Or met hele hazelnotenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al zoveel sjokola op, terwijl ik me voorgenomen had doordeweeks niet meer te snoepennu ben ik high van ‘t spul
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, want dan is het nog maar één dag tot het nummer.
WoW is echt goedquote:Op maandag 4 maart 2019 18:54 schreef Toasterwolf het volgende:
Jongens ik wil echt niet weer valse hoop bieden, ik weet niet waar dit vandaan komt, maar hier word je wel van je stoel geblazen zoals Cornald zei. Zou wel een opmerkelijke inzending zijn als het zoiets wordt. Zal wel niet though.
Daarom reageerde ik met een clown Icoonquote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Toasterwolf het volgende:
[..]
Ja, zie het nu ook, gelukkig. Dan blijft het nog even spannend tot donderdag.
Wie was de uploader, de video doet het al niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:54 schreef Toasterwolf het volgende:
Jongens ik wil echt niet weer valse hoop bieden, ik weet niet waar dit vandaan komt, maar hier word je wel van je stoel geblazen zoals Cornald zei. Zou wel een opmerkelijke inzending zijn als het zoiets wordt. Zal wel niet though.
Ah dank je.quote:
Ik denk het niet want TeamDuncan is al weken heel erg stil.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef libranl het volgende:
Benieuwd of er nog iemand is met nieuws waar we wel wat aan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het niet want TeamDuncan is al weken heel erg stil.
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Momo... het volgende:
Ik zeg wel, jullie hebben wel allemaal hoge verwachtingen voor Duncan.
Ik sta er nog wel een stuk neutraler in.![]()
Demo's klinken prima maar springen we er straks echt uit met meerdere moderne popnummers.
En ik hoop dat hij geoefend heeft op de hoge zang, want in sommige filmpjes is het niet helemaal technisch goed uitgevoerd. Verder natuurlijk wel #teamduncan want het lijkt me ook een super sympathieke jongen.
Als we niet boven de nummers uitspringen die tot nu toe bekend zijn verdienen we het ook niet om naar de finale te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Demo's klinken prima maar springen we er straks echt uit met meerdere moderne popnummers.
En ik hoop dat hij geoefend heeft op de hoge zang, want in sommige filmpjes is het niet helemaal technisch goed uitgevoerd. Verder natuurlijk wel #teamduncan want het lijkt me ook een super sympathieke jongen.
Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is, bij velen. Natuurlijk weten we niet precies wat we kunnen verwachten. Dat de directeur van Avrotros erdoor van z'n stoel wordt geblazen zegt ook niks. Maar wat ik van Duncan heb gehoord vind ik best aardig. Niet geweldig, maar ik zie hem de finale wel halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als we niet boven de nummers uitspringen die tot nu toe bekend zijn verdienen we het ook niet om naar de finale te gaan![]()
![]()
Mwah, donderdag is niet zo ver meer. Ik wacht wel rustig op de bekendmakingquote:Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef libranl het volgende:
Benieuwd of er nog iemand is met nieuws waar we wel wat aan hebben.
Dat was mijn punt ook niet. Maar goed, never mindquote:Op maandag 4 maart 2019 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, donderdag is niet zo ver meer. Ik wacht wel rustig op de bekendmaking
Ik zit ook nog in het kamp 'we moeten het eerst nog zien'. Wat zullen we als symbool nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit ook nog in het kamp 'we moeten het eerst nog zien'. Wat zullen we als symbool nemen?
Betere optie dan wat ik had. Mij leek een heremietkreeft wel geschiktquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Betere optie dan wat ik had. Mij leek een heremietkreeft wel geschikt
Ieghquote:Op maandag 4 maart 2019 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haten op heremietkreeften
[ afbeelding ]
Kek beestje.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haten op heremietkreeften
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk. Hup Duncanquote:Op maandag 4 maart 2019 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kek beestje.
Nu weer terug naar Duncan, mkay?Of gaat hij soms met zo'n kreeft het podium op?
Het mooiste aan het songfestival is, dat kan ook gewoon want alles kanquote:Op maandag 4 maart 2019 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kek beestje.
Nu weer terug naar Duncan, mkay?Of gaat hij soms met zo'n kreeft het podium op?
Dat eerste is uiteraard sowieso helemaal waar.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is, bij velen. Natuurlijk weten we niet precies wat we kunnen verwachten. Dat de directeur van Avrotros erdoor van z'n stoel wordt geblazen zegt ook niks. Maar wat ik van Duncan heb gehoord vind ik best aardig. Niet geweldig, maar ik zie hem de finale wel halen.
Nog niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:38 schreef Vrieskist het volgende:
Is er tijd bekend van een presentatie oid?
Ok! Dan is het dus gewoon afwachten tot er iets bekend wordt gemaaktquote:
Ierland dit jaar was nog veel stiller maar qua NL was dit het stilst iddquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:53 schreef Niels93 het volgende:
Nog (steeds) niet. Zo’n stilte hebben we nog nooit meegemaakt volgens mij.
Misschien zijn ze het vergeten en is het straks 16 mei en zitten ze op de bank te chillen met chips en cola denken ze OH JA WE MOESTEN NOG IETS DOENquote:
Oh dat gevoel heb ik wel hoor. Ze hebben toch lang geleden al aangegeven dat het pas op 7 maart bekend zou worden? En Duncan voor die tijd al in talkshows gooien etc heeft geen/wrinig zin als ie niet over z'n nummer kan praten.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien zijn ze het vergeten en is het straks 16 mei en zitten ze op de bank te chillen met chips en cola denken ze OH JA WE MOESTEN NOG IETS DOEN
De video van Guess Who van Waylon waarin de artiest bekend werd gemaakt werd ook zonder aankondiging online gemikt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:13 schreef aarontje112 het volgende:
Maar het zou wel logisch zijn als AVROTROS er een persbericht had uitgedaan met hoe laat en waar, toch?
Ik denk dat die opnames allang gemaakt zijn. Ergens in een verlaten loods of een geheime studio met green screen net als Serhat en zo. Niemand die hem kon spotten. We zitten donderdag nietsvermoedend aan de koffie of thee of het infuus en dan ineens BAM HIER BEN IK.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
en toch, als ze donderdag ineens zeggen: 'ja de videoclip komt nog!' zou het me niet eens verbazen
Ja dit denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat die opnames allang gemaakt zijn. Ergens in een verlaten loods of een geheime studio met green screen net als Serhat en zo. Niemand die hem kon spotten. We zitten donderdag nietsvermoedend aan de koffie of thee of het infuus en dan ineens BAM HIER BEN IK.
In de avond bij Boulevard met Aram, DWDD met een gedicht van Nico erbij en later bij Jinek met Joling. Vrijdagochtend op radio 2 bekendmaking Topsong.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat die opnames allang gemaakt zijn. Ergens in een verlaten loods of een geheime studio met green screen net als Serhat en zo. Niemand die hem kon spotten. We zitten donderdag nietsvermoedend aan de koffie of thee of het infuus en dan ineens BAM HIER BEN IK.
In de avond bij Boulevard met Aram, DWDD met een gedicht van Nico erbij en later bij Jinek met Joling. Vrijdagochtend op radio 2 bekendmaking Topsong.
Nee ze gaan voor het schrikeffect of ze wachten tot al die andere 7 maart bekendmakers hun drolletje hebben gelegd zodat ze altijd nog iets later dan hen zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:13 schreef aarontje112 het volgende:
Maar het zou wel logisch zijn als AVROTROS er een persbericht had uitgedaan met hoe laat en waar, toch?
Maar presentatie lijkt me niet daar met Ilse in het team.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:22 schreef Cee het volgende:
Wacht effe ik weet het. Vrijdag gaan de kaarten voor Waylon’s nieuwe tour in de verkoop en die moet hij ook promoten dus dat doet hij vast donderdag bij DWDD dus dan is hij vast een van de ESF kenners aan tafel.
Oh ja, da’s wel een dingetje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar presentatie lijkt me niet daar met Ilse in het team.
Heel gemeen, Ilse zit er wel en daardoor mist Waylon zijn momentje.quote:
Oh jongens was het maar waar he..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Vrieskist het volgende:
Of ze doen nog één keer Calm After The Storm samen![]()
Dit lijkt mij ook beter inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik hoop nog steeds dat het wel echt Duncan z'n ding wordt en dat Ilse er niet overal naast gaat zitten in elke talkshow. Ze heeft nu een paar keer voor de camera erover gepraat hoe zij de commissie op hem gewezen heeft en dat ze zich ermee gaat bemoeien qua act (prima) maar laat het nu even aan hem ajb. Maar dat zal ook wel lijkt me.
Ilse is wel een goede actrice, ook bij haar weet je niet of ze het nou echt goed vindt of dat ze gewoon haar pupil steunt.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste is uiteraard sowieso helemaal waar.
Maar die gedachte wordt naast de wens in mijn geval toch ook wel gevoed door het feit dat niet alleen Cornald maar ook Ilse er in dit geval hele hoge verwachtingen van hebben. (De mening van Jan en Daniel en directeur zeggen me niks idd). Ik vind Ilse niet zo leuk maar haar inschattingsvermogen van wat kan scoren op een ESF heb ik wel aardig hoog zitten.En ja uiteraard kan blijken dat CATS een eenmalige goede gok was, maar het geeft me toch wel goede hoop op goede kwaliteit.
Eén keer bewust niet over de rode loper om vragen erover te ontwijken en de tweede keer bij Boulevard zag je ook aan haar reactie dat ze het er volgens mij liever nog niet over wilde hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik hoop nog steeds dat het wel echt Duncan z'n ding wordt en dat Ilse er niet overal naast gaat zitten in elke talkshow. Ze heeft nu een paar keer voor de camera erover gepraat hoe zij de commissie op hem gewezen heeft en dat ze zich ermee gaat bemoeien qua act (prima) maar laat het nu even aan hem ajb. Maar dat zal ook wel lijkt me.
Er was toch ook nog echt een interview waar ze ervoor was gaan zitten? Dat langere stuk. Waar ze ook zei dat ze haar ervaring ging laten gelden. Met die gitaren op de achtergrond.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eén keer bewust niet over de rode loper om vragen erover te ontwijken en de tweede keer bij Boulevard zag je ook aan haar reactie dat ze het er volgens mij liever nog niet over wilde hebben.
Ze is ook in Spanje trouwens voor opnames dus ze zal er donderdag wel niet zijn.
Dat helpt bij mij niet, zelfs mijn hond raak zo langzamerhand in de stress. Want ik heb nog nooit zoveel in het bos gelopen, als ik nu met de riem aan kom lopen dan zie je Senna denken, daar heb je dat gefrustreerde mens ook weer.😁quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
maar in de praktijk is het dit
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:05 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij niet, zelfs mijn hond raak zo langzamerhand in de stress. Want ik heb nog nooit zoveel in het bos gelopen, als ik nu met de riem aan kom lopen dan zie je Senna denken, daar heb je dat gefrustreerde mens ook weer.😁
Whahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Gierenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heel gemeen, Ilse zit er wel en daardoor mist Waylon zijn momentje.
OH JA IKWILDIT IKWILDIT IKWILDITquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heel gemeen, Ilse zit er wel en daardoor mist Waylon zijn momentje.
Volgens mij was dat ook een onderdeel van een groter interview, niet speciaal om het over het Songfestival te hebben. Ik snap wat je bedoelt, maar snap ook dat ze haar ernaar vragen zonder dat het haar bedoeling altijd isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was toch ook nog echt een interview waar ze ervoor was gaan zitten? Dat langere stuk. Waar ze ook zei dat ze haar ervaring ging laten gelden. Met die gitaren op de achtergrond.
En begrijp me niet verkeerd, dat was allemaal prima en ook nog wel logisch! Alleen vond ik dat nu wel weer even genoeg dus ik hoop (en denkdat bij de aankondiging even 100 procent de aandacht naar hem uitgaat.
Maar dat zal ze idd zelf ook wel vinden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat lied "Legs" heet of "Shoes"
BUZZ BUZZ BUZZquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Die drie foto’s naast elkaar vormen een plaatje zo te zien.
Hij is zo te zien zijn shoes kwijtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het lied "Legs" heet of "Shoes"
Ik ben het even aan het hypen op Twitter dat ze op z'n Insta moeten kijken. Even RT-en jongassssquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Hyperventileerzakken in de aanslag mensen
Sorry, ben nog niet zo ver dat ik 2 gifs kan in één postquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch ook heel knap.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sorry, ben nog niet zo ver dat ik 2 gifs kan in één post![]()
Ben al zo trots op mezelf dat ik dit kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |