Hier is het niet maar bij mijn moeder wel. Die woont in Brabant.quote:
* Ghostbuster kijkt om zich heenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan, echte mannen zijn goorlellen
Ik ook, kut er staat nog een afwas te wachten.quote:
Ik heb niet veel spiegels dat vind ik zo confronterendquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Wil je streams Till 50 cent per maand voor jouw
Spiegel is voor vrouwen.quote:
Om te kijken of hij zijn billen goed heeft afgeveegd?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB heeft altijd een spiegeltje in z’n broekzak
Nee kijken of z’n haar goed zitquote:Op zondag 3 maart 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om te kijken of hij zijn billen goed heeft afgeveegd?
is Tante Til lelijk?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mooie vrouwen krijgen alles voor mekaar
en dit wil jij dus ook doen?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker met haar blote voetjes over mijn rugharen
kan ze meteen haar eelthielen raspenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker met haar blote voetjes over mijn rugharen
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik las hoerik dacht zo hey tegen een mod
van die dingen waar je voeten van uit elkaar vallen?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar eelt sokken voor haar
Zo echt geweldig die dingen je moet wel buiten het eelt eraf kloppenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
van die dingen waar je voeten van uit elkaar vallen?
kweenie hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo echt geweldig die dingen je moet wel buiten het eelt eraf kloppen
En dat is weer goed voor het gras, zeker?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo echt geweldig die dingen je moet wel buiten het eelt eraf kloppen
Heb jij dat nooit gedaan? oh dat valt mij tegen weer voor een influencerquote:
Neequote:Op zondag 3 maart 2019 15:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit gedaan? oh dat valt mij tegen weer voor een influencer
toch niet meteen toch? lees ikquote:Op zondag 3 maart 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
God dat was grappig ik die sokken gehad, nou aantrekken 2 uur op rond lopen soppen, ik die dingen uit en er gebeurde geen zak
Ik die vriendin appen waar ik ze van had zegt ze jah duhje moet wel eerst je voeten nat maken, ik onder de kraan met mijn voeten en toen
hele huid kwam er af
Maar als je huid er pas afgaat als je je pootjes onder de kraan houdt, waarom moet je dan je sokken buiten schoonkloppen?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
God dat was grappig ik die sokken gehad, nou aantrekken 2 uur op rond lopen soppen, ik die dingen uit en er gebeurde geen zak
Ik die vriendin appen waar ik ze van had zegt ze jah duhje moet wel eerst je voeten nat maken, ik onder de kraan met mijn voeten en toen
hele huid kwam er af
Toen welquote:
Ja omdat het half eraan hangt op veel plekken je vind dagen nog vellenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je huid er pas afgaat als je je pootjes onder de kraan houdt, waarom moet je dan je sokken buiten schoonkloppen?
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja omdat het half eraan hangt op veel plekken je vind dagen nog vellen
Ja, dat lijkt me echt iets voor Till.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja omdat het half eraan hangt op veel plekken je vind dagen nog vellen
Nu heeft ze misschien gele eeltstukken op haar voetenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt iets voor Till.
ehm...nee, ik heb niet zo veel eeltquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nu heeft ze misschien gele eeltstukken op haar voeten
Je denkt nu wow mooie voetenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
[..]ik ‘doe’ m’n voeten gewoon hoor alleen die sokken toevallig niet
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:16 schreef TillyB het volgende:
[..]en dan druk maken om een dekentje of een theetje, a whole ass sokkentutorial hier
Van mij mag het hoor maar gek dat je niet met je eigen mannelijke oergevoel in de knoop raaktquote:
ja daar horen lange teennagels en gele eeltplekken bij...geen poezelige voetjesquote:Op zondag 3 maart 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor maar gek dat je niet met je eigen mannelijke oergevoel in de knoop raakt
Heb je geen identiteitscrisis na die sokken? Een man met poezelige voetjes, die horen volgens jou niet van beton bekleed met schuurpapier te zijn??quote:
Hij heeft vast maat 39.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je geen identiteitscrisis na die sokken? Een man met poezelige voetjes, die horen volgens jou niet van beton bekleed met schuurpapier te zijn??
Lekkahquote:Op zondag 3 maart 2019 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hij blijft natuurlijk een eckte man met zijn poezelige voetjes.
Ik ga eens even thee zetten
Ja, Sacha zou daar best wat strenger op mogen modereren.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekkahik ga ff schoonmachen krijg schoonmaakwoede van al die losse vellen goorlellenpraat hier
Oh ja ik las het op at5quote:Op zondag 3 maart 2019 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die was al dicht sinds de vorige ontploffing
Nee daar is het nu saaiquote:Op zondag 3 maart 2019 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor spanning en sensatie moet je bij onze vrienden in UTO zijn.
Er zijn nu mensen die zeggen dat "De drie wijzen uit Oost" erachter zitten. Dat zijn horeca-ondernemers die de laatste jaren heel veel zaken overgenomen en verhipsterd hebben. Sterk verhaal.quote:
Ik zit wat meer richting spoorquote:Op zondag 3 maart 2019 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn nu mensen die zeggen dat "De drie wijzen uit Oost" erachter zitten. Dat zijn horeca-ondernemers die de laatste jaren heel veel zaken overgenomen en verhipsterd hebben. Sterk verhaal.
Ik heb er niets van gehoord vannacht terwijl het hele stadsdeel rechtovereind in hun bedjes zaten, als ik het zo lees allemaal.
Ja, maar ik las van mensen die het tot in de Indische Buurt en zelfs in Diemen gehoord hadden.quote:
Lijkt me wat overdreven.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik las van mensen die het tot in de Indische Buurt en zelfs in Diemen gehoord hadden.
Hoezoquote:
Vanochtend 5.10 uur was de laatste in de Linnaeusstraat, die wiet wordt ook steeds sterker.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die was al dicht sinds de vorige ontploffing
Had er gisteren een en een voor vanavond, maar had nog een puntje over van gisteren.quote:
Nou ik rook zelden nog maar zo nu en dan vind ik wel relaxed. Maar de coffeeshop is dus opgeblazenquote:
Ah ok, zonde om weg te gooien iddquote:Op zondag 3 maart 2019 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had er gisteren een en een voor vanavond, maar had nog een puntje over van gisteren.
Ik las het vanmorgen vroeg al, ik was wakker tegen de tijd van de explosie.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik rook zelden nog maar zo nu en dan vind ik wel relaxed. Maar de coffeeshop is dus opgeblazen
Ding is ook 'ongebakken hoor', je zou wel gek zijn als je die weg zou gooien.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ding is ook 'ongebakken hoor', je zou wel gek zijn als je die weg zou gooien.![]()
Er zijn er vast meer in de "Hood"quote:Op zondag 3 maart 2019 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las het vanmorgen vroeg al, ik was wakker tegen de tijd van de explosie.
Nog 3 minuten wachten maar het water loopt mij al uit de mond inmiddels.quote:
Ik eet straks een pizza broodjequote:Op zondag 3 maart 2019 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog 3 minuten wachten maar het water loopt mij al uit de mond inmiddels.
Smakelijks, maar is dat niet een beetje weinig?quote:
Maak je maar niet druk.. Soury redt zich welquote:Op zondag 3 maart 2019 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks, maar is dat niet een beetje weinig?
Daarom was ze ook nog slank op haar 50e.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk.. Soury redt zich wel
Ik heb vanmiddag al twee broodjes kroket op.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks, maar is dat niet een beetje weinig?
Neequote:Op zondag 3 maart 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
Heb je de pannen al getest of ze warm worden ?
als 1 van een gehele set het doet is het goed en zal de rest het ook wel doenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
NeeNou ja wel mijn koekenpan. Ik ga er even één testen met water
Tering hé. Even op de hoogste stand en het kookt al bijnaquote:Op zondag 3 maart 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
als 1 van een gehele set het doet is het goed en zal de rest het ook wel doen
quote:Op zondag 3 maart 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering hé. Even op de hoogste stand en het kookt al bijnaDat gaat even wennen worden
Standje hoog maar even vermijdenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Zeker in het begin moet je erbij blijven.
Soury en het nieuwe koken ...quote:Op zondag 3 maart 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering hé. Even op de hoogste stand en het kookt al bijnaDat gaat even wennen worden
Wel een stuk beter dan electra.quote:
Ik vind elektra koken kut.quote:
Is het ook. mijn moeder heeft dat. Dit is wel cool en ziet er strak uit.quote:
Ja ik ben hartstikke hip he? Geen gas en geen radiatoren.quote:
Elektra is kut koken, te weinig controle over de temp.quote:
Niet, ik sta altijd te jongleren met pannenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elektra is kut koken, te weinig controle over de temp.
Een vrouw hoort zich in de keuken ook thuis te voelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook. mijn moeder heeft dat. Dit is wel cool en ziet er strak uit.
Dat dus, het wordt niet gaar of het brand aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elektra is kut koken, te weinig controle over de temp.
Niet gaar worden lijkt me sterk. Aanbranden is aannemelijk omdat die platen nog heel lang warm blijven.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vrouw hoort zich in de keuken ook thuis te voelen.
[..]
Dat dus, het wordt niet gaar of het brand aan.
Wat houdt je flatje warm dan ? vloerverwarming?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben hartstikke hip he? Geen gas en geen radiatoren.
Ja daarom moeten die pannen altijd weg van een hete pit. Ik haat het. Ik had het liefste weer gas.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet gaar worden lijkt me sterk. Aanbranden is aannemelijk omdat die platen nog heel lang warm blijven.
Ik maak ze altijd iets eerder uit dan bij normaal vuur...maar gas blijft het mooiste.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom moeten die pannen altijd weg van een hete pit. Ik haat het. Ik had het liefste weer gas.
Ja, en ik had het wat frisjes vandaag en op 19 gezet maar snel weer wat lager. Ik zit ook overal tussenin hier boven onder links en rechts. En thermopane ramen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat houdt je flatje warm dan ? vloerverwarming?
Ik kook ook het liefste op gas. Ik heb een tijdje ook zo'n keramische kookplaat gehad maar ik kon er niet aan wennen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd iets eerder uit dan bij normaal vuur...maar gas blijft het mooiste.
oh lekkah, als je niet zo'n koukleum bent, dan hoef je weinig te stokenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, en ik had het wat frisjes vandaag en op 19 gezet maar snel weer wat lager. Ik zit ook overal tussenin hier boven onder links en rechts. En thermopane ramen.
Sinds ik hier ben was vandaag de eerste keer dat ik de thermostaat gebruiktequote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh lekkah, als je niet zo'n koukleum bent, dan hoef je weinig te stoken
Geen gas is verplicht hier. Ergens ook wel logisch want zonder gas presteren ze het nog om een flat in de hens te krijgen, laat staan met. Niet handig in een 20 hoog flat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kook ook het liefste op gas. Ik heb een tijdje ook zo'n keramische kookplaat gehad maar ik kon er niet aan wennen.
20 hoog omg, hoe hoog woon jij?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen gas is verplicht hier. Ergens ook wel logisch want zonder gas presteren ze het nog om een flat in de hens te krijgen, laat staan met. Niet handig in een 20 hoog flat.
Ik gooi hem alleen aan om de ergste kou er uit te krijgen, of als het vochtig koud is. Er lopen genoeg buizen die al warm zijn. Ik hou sowieso niet van cv-warmte, zo droog.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben was vandaag de eerste keer dat ik de thermostaat gebruikte
op 6, dus dat valt wel meequote:
5 hoog hier, bovenste verdieping van dit blok.quote:
Ja dat gaat nog wel. Ik heb nu een balkon die open is soort van doorzichtig en daar kan ik al slecht tegen. Ik wil er bamboe matten gaan plaatsen. Zodat ik niet naar beneden kan kijken. (Oh en dit is 3 hoog)quote:
ben wel eens naar 20 hoog gegaan, prachtig uitzicht...maar ik ga echt niet bij de balustrade staan of naar beneden kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog wel. Ik heb nu een balkon die open is soort van doorzichtig en daar kan ik al slecht tegen. Ik wil er bamboe matten gaan plaatsen. Zodat ik niet naar beneden kan kijken. (Oh en dit is 3 hoog)
Ik kan dat ook niet, veel op hoge plekken geweest ivm met werk maar ik bleef liever binnen en ging met mijn rug over de muur over de galerijquote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben wel eens naar 20 hoog gegaan, prachtig uitzicht...maar ik ga echt niet bij de balustrade staan of naar beneden kijken
snap ik. Als je soms die gasten in de bouw ziet op van die gammele bouwsteigers, ze hebben gewoon schijtquote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet, veel op hoge plekken geweest ivm met werk maar ik bleef liever binnen en ging met mijn rug over de muur over de galerij
Vind ik ook eng, 5 hoog is al beheurlijk hoog.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben wel eens naar 20 hoog gegaan, prachtig uitzicht...maar ik ga echt niet bij de balustrade staan of naar beneden kijken
zo dan ..quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, en ik had het wat frisjes vandaag en op 19 gezet maar snel weer wat lager. Ik zit ook overal tussenin hier boven onder links en rechts. En thermopane ramen.
Volgens mij is dit ook energielabel A. Mijn vorige woning Cquote:Op zondag 3 maart 2019 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
zo dan ..goed bezig.. besparen dan maar
hoogtevrees is eigenlijk best wel irritant, godzijdank hebben we hier geen stalen brandtrappen waar je door heen kan kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik ook eng, 5 hoog is al beheurlijk hoog.
Is toch nieuwbouw.. dan zal het wel Azijnquote:Op zondag 3 maart 2019 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook energielabel A. Mijn vorige woning C
Ik voel mij hier volkomen veilig, maar ik ga er niet overheen hangen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoogtevrees is eigenlijk best wel irritant, godzijdank hebben we hier geen stalen brandtrappen waar je door heen kan kijken
raar genoeg heb ik bijvoorbeeld geen vliegangst, daar durf ik wel uit het raampje te kijken, al zou de bodem van glas zijn wordt het weer een ander verhaalquote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voel mij hier volkomen veilig, maar ik ga er niet overheen hangen.
Ik voel me ook veilig maar niet comfortabel. daarom wil ik het balkon afschermenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voel mij hier volkomen veilig, maar ik ga er niet overheen hangen.
Dat heb ik dus weer wel, dan ben ik de controle kwijt, en daar hou ik niet van.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
raar genoeg heb ik bijvoorbeeld geen vliegangst, daar durf ik wel uit het raampje te kijken, al zou de bodem van glas zijn wordt het weer een ander verhaal
Ik ook ik vlieg nooit meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus weer wel, dan ben ik de controle kwijt, en daar hou ik niet van.
Mijn balkon is van dicht metaal, en relatief hoog, je moet al fratsen uithalen om eroverheen te donderen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me ook veilig maar niet comfortabel. daarom wil ik het balkon afschermen
Ja ik zag het die volkomen beglaasde dingen vind ik ook niks .. Hier in de buurt ook zo'n hippe flat met hele enge balkonsquote:Op zondag 3 maart 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me ook veilig maar niet comfortabel. daarom wil ik het balkon afschermen
Bij de Telegraaf hadden ze ook glazen liften tot 12 hoog. Ook niet fijnquote:Op zondag 3 maart 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
Ik heb een paar jaar op 12 en 13 hoog gewoond.. toen had ik nog nergens last van.. Maar ooit een keer iets gebeurd waardoor ik wel hoogte vrees heb.. Bij T-Mobile bv in DH hebben ze van die overlopgen op hoogte tussen de inpandige torens in en daar voelde ik me niet prettig ..
Als ik hier in de lift sta zie ik niet eens of het dag of nacht is. best wel aangenaam.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de Telegraaf hadden ze ook glazen liften tot 12 hoog. Ook niet fijn
Het is qua zicht best wel tof natuurlijk maar ik hou er niet van.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag het die volkomen beglaasde dingen vind ik ook niks .. Hier in de buurt ook zo'n hippe flat met hele enge balkons
Als ik hier op balkon zit kan ik eroverheen kijken, maar mensen zien mij niet zitten, dat vind ik wel prettig.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is qua zicht best wel tof natuurlijk maar ik hou er niet van.
zit je aan de spoordijk? want dan heb je ook nog eens al die treinpassagiers die zo op je balkon kijken..quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is qua zicht best wel tof natuurlijk maar ik hou er niet van.
Ook dat jaquote:Op zondag 3 maart 2019 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik hier op balkon zit kan ik eroverheen kijken, maar mensen zien mij niet zitten, dat vind ik wel prettig.
Nee ik kan wel treintjes kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
zit je aan de spoordijk? want dan heb je ook nog eens al die treinpassagiers die zo op je balkon kijken..
Kan in principe zelfs in mijn blote reet daar gaan zitten, geen mens die het ziet.quote:
Treintjes kijken kan ik binnenshuis.quote:
Stempelbrood.quote:
Ik zit vol, maar heb nog een hele pizza liggen.quote:
Zou etenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit vol, maar heb nog een hele pizza liggen.
Later vanavond een halve en morgenmiddag de andere helft.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Later vanavond een halve en morgenmiddag de andere helft.
Oh grappig..quote:Op zondag 3 maart 2019 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zag net een filmpje op fb dat iets van 150 modellocs de echte voorttrokken.
Eé'n broodje smeren en dan de rest stempelenquote:
Helder.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Eé'n broodje smeren en dan de rest stempelen
geile negers?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:14 schreef sig000 het volgende:
Vanavond maar weer eens wat op die 40+ radio donderen.
Was een grapje van iemand die het vroeger niet al te breed had. Met zes kinderen. Knisperham was ook zoiets. Broodje met suikerquote:
Ik ken de uitdrukkingen wel hoor, ben ook van de oude stempel.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Was een grapje van iemand die het vroeger niet al te breed had. Met zes kinderen. Knisperham was ook zoiets. Broodje met suiker
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh grappig..
Is je Duitse veldkeuken al af?
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:14 schreef sig000 het volgende:
Vanavond maar weer eens wat op die 40+ radio donderen.
quote:
Chanella, je verwacht het niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)der-de-jongste-is-15
Een welk stuk is dan een smeerlap?quote:
Ja, ook zoiets, en ze heeft een beetje overgewicht, daar zou ik mij als moeder eerst even op focussen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chanella, je verwacht het niet.
Het is nog steeds winterquote:
Sterre.quote:
Maar goed dat je de namen van mijn kinderen niet weet.quote:
Philipinequote:
Heb nog niets van de tweede reeks gezien, maar las wel dat ie minder is.quote:
Ja afgelopen week waren er minder kijkers. Gek he? Het was vakantiequote:Op zondag 3 maart 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog niets van de tweede reeks gezien, maar las wel dat ie minder is.
Hele fucking dag buiten gefietstquote:
Hier niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja afgelopen week waren er minder kijkers. Gek he? Het was vakantie
Hier wel en stonden alle sneeuwvlokjes op de lattenquote:
ow ja dat moet weer...damn ik moet ook de waterstand opnemenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben vandaag bezig geweest met belastingaangifte en muziek klaarzetten voor Chocodinges voor woensdagavond.
Later op de dag obscure house tracks aan het verzamelen gegaan om eens flink te kunnen bonken.![]()
En ineens was het avond.
Sja, gedoe altijd. Maar wel terugkrijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja dat moet weer...damn ik moet ook de waterstand opnemen
De schooljeugd misschien, maar ik niet...quote:
Ik heb de WOZ nog niet binnen. Handig morgen is de overdracht bij de notaris. Ik moet het hele jaar betalen en krijg dat weer terug van de volgende eigenaar. Het gaat een schatting wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja dat moet weer...damn ik moet ook de waterstand opnemen
Ik word morgen teruggebeld voor een baan.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De schooljeugd misschien, maar ik niet...
En dat hoor je op zondagavond?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word morgen teruggebeld voor een baan.
Daar heb je die notaris nou voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de WOZ nog niet binnen. Handig morgen is de overdracht bij de notaris. Ik moet het hele jaar betalen en krijg dat weer terug van de volgende eigenaar. Het gaat een schatting worden
Mail ofzoquote:
Vrijdag al gehoord maar het was eind van de middag.quote:
Ga morgen wel naar de sauna.quote:
Ja ik maak me nu ook nergens meer zorgen om.quote:
Ik heb mij nog nooit ergens zorgen over gemaakt, althans......quote:Op zondag 3 maart 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik maak me nu ook nergens meer zorgen om.
Dat terugbellen is meestal kutsmoesquote:Op zondag 3 maart 2019 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrijdag al gehoord maar het was eind van de middag.
Je wil niet weten wat een tering tijd heb gehad verleden jaar. Laatste weken waren ook KUT. Nu ga ik weer opbouwend verder. Geen zorgen en verplichtingen meerquote:Op zondag 3 maart 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mij nog nooit ergens zorgen over gemaakt, althans......
Gelukkig niet, in het weekend wil ik dat gelul niet aan mijn hoofd hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
HR van een normaal bedrijf mailt niet op dit tijdstip.
Weer een kutnummerquote:
Ik zal het morgen wel even laten weten.quote:
Kan jij niet weten ik post geen troepquote:
Ik post alles.quote:
Succes .. Komt vast wel goed...quote:Op zondag 3 maart 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat een tering tijd heb gehad verleden jaar. Laatste weken waren ook KUT. Nu ga ik weer opbouwend verder. Geen zorgen en verplichtingen meer
Zal ik mijn smaak eens even posten om te narren?quote:
Ja leukquote:Op zondag 3 maart 2019 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik post alles.
Van bagger tot de top.
Iedereen heeft zijn eigen afwijking.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik mijn smaak eens even posten om te narren?
Dat is het al. Het verhuizen inpakken van alles dat is achter de rug. Het uitpakken is wel leuk en het inrichten van kasten. Leeg hoofdquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen afwijking.
Het enige dat ik wil is jou enigszins opvrolijken.quote:
Ja, omdat niet alles op YT te vinden is.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:50 schreef sig000 het volgende:
Na een tijdje kom je met YT wel steeds terecht bij hetzelfde.
Het aanbod op mijn PC is stuk groter.
Met Spotify net zo, wanneer het wat obscuurder wordt schieten die diensten tekort.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, omdat niet alles op YT te vinden is.
Was vroeger al in de gemiddelde platenzaak, zonder speciaal/importzaak was je verloren en gedoemd tot de hitparade.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met Spotify net zo, wanneer het wat obscuurder wordt schieten die diensten tekort.
zoals de V&Dquote:Op zondag 3 maart 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was vroeger al in de gemiddelde platenzaak, zonder speciaal/importzaak was je verloren en gedoemd tot de hitparade.
Dat was altijd lachen, ik kwam er wel regelmatig om het aanbod te checken.quote:
Weet je ook wat voor soep of is het etiket vergaanquote:
Deksel staat niet bol.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor soep of is het etiket vergaan
als ik eraan denk ruik ik de vloer weerquote:Op zondag 3 maart 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was altijd lachen, ik kwam er wel regelmatig om het aanbod te checken.
Toen ik nog puber was volgde de huisdetective mij altijd door het hele warenhuis, nog steeds geen idee waarom.quote:
Nu pas losgaan? Trage zaadschieter.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:59 schreef sig000 het volgende:
Bier staat klaar -----> Check
Damper is gevuld ------> Check.
PC geeft licht.
Hij kan los.
compromissoepquote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor soep of is het etiket vergaan
In het leger kreeg je op vrijdag altijd madiwodosoep.quote:
ik mocht niet in dienst, dat was voor jongensquote:Op zondag 3 maart 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het leger kreeg je op vrijdag altijd madiwodosoep.
Bijna de hele dag vlogs gekeken onder een stapel dekensquote:Op zondag 3 maart 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga morgen wel naar de sauna.Jij hebt de hele dag op de kachel gezeten?
Je wilde wel?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mocht niet in dienst, dat was voor jongens
Ja, dat zou een beetje overbodig zijn. Mooi dat de storing is opgelost.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
Zo Ziggo monteur afgezegd.. gisterochtend een bericht dat de storing opgelost is en nu toch een monteur willen sturen ...
Dat is lekkerquote:
Klef....quote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen een taart bakken en langs de nieuwe buren
écht?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Owjeequote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Leuk ideequote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Nee ik wil mijn sleutels daar dumpen. En het is wel netjesquote:
Godver daar zeg je zoiets. Dat heb ik ook eens meegemaakt in de V&D in amersfoort. Hij heeft de hele winkel gezien. Bij de deur werd ik aangehouden en moest meelopen naar een kantoortje in de kelder. Ik moest mijn tas overhandigen en al mijn zakken leeghalen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik nog puber was volgde de huisdetective mij altijd door het hele warenhuis, nog steeds geen idee waarom.
Daar heb ik overigens nog steeds vaker last van in winkels.
Ga ik altijd rondjes lopen.
Nou ja dat durf ik niet met zekerheid te zeggen maar het lijkt me vreemd dat het bij mij thuis isquote:Op zondag 3 maart 2019 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zou een beetje overbodig zijn. Mooi dat de storing is opgelost.
ben net bezigquote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
''broodje ei gegeten... geen zin in koken''
quote:
maar je kent ze niet eens?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn sleutels daar dumpen. En het is wel netjes
Ik jat niet, dus het is sws volkomen zinloos mij te volgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver daar zeg je zoiets. Dat heb ik ook eens meegemaakt in de V&D in amersfoort. Hij heeft de hele winkel gezien. Bij de deur werd ik aangehouden en moest meelopen naar een kantoortje in de kelder. Ik moest mijn tas overhandigen en al mijn zakken leeghalen.
Natuurlijk was er niets te vinden maar de keren daarop werd ik gelijk in de gaten gehouden.
echt? ik heb mijn nieuwe buurman nog niet gezien, nou ja wel gezien maar niet met taartquote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Eng?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je kent ze niet eens?beetje eng........
Is het wat?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Vertrouw je ze nu al?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn sleutels daar dumpen. En het is wel netjes
Weet ik veel wie er wonen. Is dit nou zo raar dat je even kennismaakt?quote:
Ik heb sinds enkele mndn nieuwe buren, ik groet hen wanneer ik ze tegenkom in de lift en zo, en daar wil ik het graag bij houden, heb verder geen last van hen dus dat is prima, dat heb ik hem ook gezegd, alles is OK.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt? ik heb mijn nieuwe buurman nog niet gezien, nou ja wel gezien maar niet met taart
Even afwachten dus en desnoods weer bellen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja dat durf ik niet met zekerheid te zeggen maar het lijkt me vreemd dat het bij mij thuis is
Nee hoor, wordt ook echt wel gewaardeerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er wonen. Is dit nou zo raar dat je even kennismaakt?
neej, ik wilde dat broodje eerst als lunch maar had uiteindelijk geen trek en nu had ik geen zin om te koken, dus dat kwam goed van pasquote:
Je moet niet denken dat ik dat wel doe.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik jat niet, dus het is sws volkomen zinloos mij te volgen.
Nou ja dat beslis ik morgen wel maar zou wel fijn zijn als er ergens sleutels zijn. Ik had vier setjes van burenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja eng en maar al je sleutels te dumpen
En meteen je sleutels afgeven, mijn moeder heeft niet eens een sleutel van hier, de enige die er een heeft is Baardaap.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee hoor, wordt ook echt wel gewaardeerd.
Dat zou ik eerst doen voordat je taarten gaat bakken.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er wonen. Is dit nou zo raar dat je even kennismaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |