Had er gisteren een en een voor vanavond, maar had nog een puntje over van gisteren.quote:
Nou ik rook zelden nog maar zo nu en dan vind ik wel relaxed. Maar de coffeeshop is dus opgeblazenquote:
Ah ok, zonde om weg te gooien iddquote:Op zondag 3 maart 2019 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had er gisteren een en een voor vanavond, maar had nog een puntje over van gisteren.
Ik las het vanmorgen vroeg al, ik was wakker tegen de tijd van de explosie.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik rook zelden nog maar zo nu en dan vind ik wel relaxed. Maar de coffeeshop is dus opgeblazen
Ding is ook 'ongebakken hoor', je zou wel gek zijn als je die weg zou gooien.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ding is ook 'ongebakken hoor', je zou wel gek zijn als je die weg zou gooien.![]()
Er zijn er vast meer in de "Hood"quote:Op zondag 3 maart 2019 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las het vanmorgen vroeg al, ik was wakker tegen de tijd van de explosie.
Nog 3 minuten wachten maar het water loopt mij al uit de mond inmiddels.quote:
Ik eet straks een pizza broodjequote:Op zondag 3 maart 2019 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog 3 minuten wachten maar het water loopt mij al uit de mond inmiddels.
Smakelijks, maar is dat niet een beetje weinig?quote:
Maak je maar niet druk.. Soury redt zich welquote:Op zondag 3 maart 2019 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks, maar is dat niet een beetje weinig?
Daarom was ze ook nog slank op haar 50e.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk.. Soury redt zich wel
Ik heb vanmiddag al twee broodjes kroket op.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijks, maar is dat niet een beetje weinig?
Neequote:Op zondag 3 maart 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
Heb je de pannen al getest of ze warm worden ?
als 1 van een gehele set het doet is het goed en zal de rest het ook wel doenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
NeeNou ja wel mijn koekenpan. Ik ga er even één testen met water
Tering hé. Even op de hoogste stand en het kookt al bijnaquote:Op zondag 3 maart 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
als 1 van een gehele set het doet is het goed en zal de rest het ook wel doen
quote:Op zondag 3 maart 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering hé. Even op de hoogste stand en het kookt al bijnaDat gaat even wennen worden
Standje hoog maar even vermijdenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Zeker in het begin moet je erbij blijven.
Soury en het nieuwe koken ...quote:Op zondag 3 maart 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering hé. Even op de hoogste stand en het kookt al bijnaDat gaat even wennen worden
Wel een stuk beter dan electra.quote:
Ik vind elektra koken kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |