Ja ik ben hartstikke hip he? Geen gas en geen radiatoren.quote:
Elektra is kut koken, te weinig controle over de temp.quote:
Niet, ik sta altijd te jongleren met pannenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elektra is kut koken, te weinig controle over de temp.
Een vrouw hoort zich in de keuken ook thuis te voelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook. mijn moeder heeft dat. Dit is wel cool en ziet er strak uit.
Dat dus, het wordt niet gaar of het brand aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elektra is kut koken, te weinig controle over de temp.
Niet gaar worden lijkt me sterk. Aanbranden is aannemelijk omdat die platen nog heel lang warm blijven.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vrouw hoort zich in de keuken ook thuis te voelen.
[..]
Dat dus, het wordt niet gaar of het brand aan.
Wat houdt je flatje warm dan ? vloerverwarming?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben hartstikke hip he? Geen gas en geen radiatoren.
Ja daarom moeten die pannen altijd weg van een hete pit. Ik haat het. Ik had het liefste weer gas.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet gaar worden lijkt me sterk. Aanbranden is aannemelijk omdat die platen nog heel lang warm blijven.
Ik maak ze altijd iets eerder uit dan bij normaal vuur...maar gas blijft het mooiste.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom moeten die pannen altijd weg van een hete pit. Ik haat het. Ik had het liefste weer gas.
Ja, en ik had het wat frisjes vandaag en op 19 gezet maar snel weer wat lager. Ik zit ook overal tussenin hier boven onder links en rechts. En thermopane ramen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat houdt je flatje warm dan ? vloerverwarming?
Ik kook ook het liefste op gas. Ik heb een tijdje ook zo'n keramische kookplaat gehad maar ik kon er niet aan wennen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd iets eerder uit dan bij normaal vuur...maar gas blijft het mooiste.
oh lekkah, als je niet zo'n koukleum bent, dan hoef je weinig te stokenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, en ik had het wat frisjes vandaag en op 19 gezet maar snel weer wat lager. Ik zit ook overal tussenin hier boven onder links en rechts. En thermopane ramen.
Sinds ik hier ben was vandaag de eerste keer dat ik de thermostaat gebruiktequote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh lekkah, als je niet zo'n koukleum bent, dan hoef je weinig te stoken
Geen gas is verplicht hier. Ergens ook wel logisch want zonder gas presteren ze het nog om een flat in de hens te krijgen, laat staan met. Niet handig in een 20 hoog flat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kook ook het liefste op gas. Ik heb een tijdje ook zo'n keramische kookplaat gehad maar ik kon er niet aan wennen.
20 hoog omg, hoe hoog woon jij?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen gas is verplicht hier. Ergens ook wel logisch want zonder gas presteren ze het nog om een flat in de hens te krijgen, laat staan met. Niet handig in een 20 hoog flat.
Ik gooi hem alleen aan om de ergste kou er uit te krijgen, of als het vochtig koud is. Er lopen genoeg buizen die al warm zijn. Ik hou sowieso niet van cv-warmte, zo droog.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben was vandaag de eerste keer dat ik de thermostaat gebruikte
op 6, dus dat valt wel meequote:
5 hoog hier, bovenste verdieping van dit blok.quote:
Ja dat gaat nog wel. Ik heb nu een balkon die open is soort van doorzichtig en daar kan ik al slecht tegen. Ik wil er bamboe matten gaan plaatsen. Zodat ik niet naar beneden kan kijken. (Oh en dit is 3 hoog)quote:
ben wel eens naar 20 hoog gegaan, prachtig uitzicht...maar ik ga echt niet bij de balustrade staan of naar beneden kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog wel. Ik heb nu een balkon die open is soort van doorzichtig en daar kan ik al slecht tegen. Ik wil er bamboe matten gaan plaatsen. Zodat ik niet naar beneden kan kijken. (Oh en dit is 3 hoog)
Ik kan dat ook niet, veel op hoge plekken geweest ivm met werk maar ik bleef liever binnen en ging met mijn rug over de muur over de galerijquote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben wel eens naar 20 hoog gegaan, prachtig uitzicht...maar ik ga echt niet bij de balustrade staan of naar beneden kijken
snap ik. Als je soms die gasten in de bouw ziet op van die gammele bouwsteigers, ze hebben gewoon schijtquote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet, veel op hoge plekken geweest ivm met werk maar ik bleef liever binnen en ging met mijn rug over de muur over de galerij
Vind ik ook eng, 5 hoog is al beheurlijk hoog.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben wel eens naar 20 hoog gegaan, prachtig uitzicht...maar ik ga echt niet bij de balustrade staan of naar beneden kijken
zo dan ..quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, en ik had het wat frisjes vandaag en op 19 gezet maar snel weer wat lager. Ik zit ook overal tussenin hier boven onder links en rechts. En thermopane ramen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |