Hier is het niet maar bij mijn moeder wel. Die woont in Brabant.quote:
* Ghostbuster kijkt om zich heenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan, echte mannen zijn goorlellen
Ik ook, kut er staat nog een afwas te wachten.quote:
Ik heb niet veel spiegels dat vind ik zo confronterendquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Wil je streams Till 50 cent per maand voor jouw
Spiegel is voor vrouwen.quote:
Om te kijken of hij zijn billen goed heeft afgeveegd?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB heeft altijd een spiegeltje in z’n broekzak
Nee kijken of z’n haar goed zitquote:Op zondag 3 maart 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om te kijken of hij zijn billen goed heeft afgeveegd?
is Tante Til lelijk?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mooie vrouwen krijgen alles voor mekaar
en dit wil jij dus ook doen?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker met haar blote voetjes over mijn rugharen
kan ze meteen haar eelthielen raspenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker met haar blote voetjes over mijn rugharen
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik las hoerik dacht zo hey tegen een mod
van die dingen waar je voeten van uit elkaar vallen?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar eelt sokken voor haar
Zo echt geweldig die dingen je moet wel buiten het eelt eraf kloppenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
van die dingen waar je voeten van uit elkaar vallen?
kweenie hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo echt geweldig die dingen je moet wel buiten het eelt eraf kloppen
En dat is weer goed voor het gras, zeker?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo echt geweldig die dingen je moet wel buiten het eelt eraf kloppen
Heb jij dat nooit gedaan? oh dat valt mij tegen weer voor een influencerquote:
Neequote:Op zondag 3 maart 2019 15:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit gedaan? oh dat valt mij tegen weer voor een influencer
toch niet meteen toch? lees ikquote:Op zondag 3 maart 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
God dat was grappig ik die sokken gehad, nou aantrekken 2 uur op rond lopen soppen, ik die dingen uit en er gebeurde geen zak
Ik die vriendin appen waar ik ze van had zegt ze jah duhje moet wel eerst je voeten nat maken, ik onder de kraan met mijn voeten en toen
hele huid kwam er af
Maar als je huid er pas afgaat als je je pootjes onder de kraan houdt, waarom moet je dan je sokken buiten schoonkloppen?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
God dat was grappig ik die sokken gehad, nou aantrekken 2 uur op rond lopen soppen, ik die dingen uit en er gebeurde geen zak
Ik die vriendin appen waar ik ze van had zegt ze jah duhje moet wel eerst je voeten nat maken, ik onder de kraan met mijn voeten en toen
hele huid kwam er af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |