Hier is het niet maar bij mijn moeder wel. Die woont in Brabant.quote:
* Ghostbuster kijkt om zich heenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan, echte mannen zijn goorlellen
Ik ook, kut er staat nog een afwas te wachten.quote:
Ik heb niet veel spiegels dat vind ik zo confronterendquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Wil je streams Till 50 cent per maand voor jouw
Spiegel is voor vrouwen.quote:
Om te kijken of hij zijn billen goed heeft afgeveegd?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB heeft altijd een spiegeltje in z’n broekzak
Nee kijken of z’n haar goed zitquote:Op zondag 3 maart 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om te kijken of hij zijn billen goed heeft afgeveegd?
is Tante Til lelijk?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mooie vrouwen krijgen alles voor mekaar
en dit wil jij dus ook doen?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker met haar blote voetjes over mijn rugharen
kan ze meteen haar eelthielen raspenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker met haar blote voetjes over mijn rugharen
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik las hoerik dacht zo hey tegen een mod
van die dingen waar je voeten van uit elkaar vallen?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar eelt sokken voor haar
Zo echt geweldig die dingen je moet wel buiten het eelt eraf kloppenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
van die dingen waar je voeten van uit elkaar vallen?
kweenie hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo echt geweldig die dingen je moet wel buiten het eelt eraf kloppen
En dat is weer goed voor het gras, zeker?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo echt geweldig die dingen je moet wel buiten het eelt eraf kloppen
Heb jij dat nooit gedaan? oh dat valt mij tegen weer voor een influencerquote:
Neequote:Op zondag 3 maart 2019 15:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit gedaan? oh dat valt mij tegen weer voor een influencer
toch niet meteen toch? lees ikquote:Op zondag 3 maart 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
God dat was grappig ik die sokken gehad, nou aantrekken 2 uur op rond lopen soppen, ik die dingen uit en er gebeurde geen zak
Ik die vriendin appen waar ik ze van had zegt ze jah duhje moet wel eerst je voeten nat maken, ik onder de kraan met mijn voeten en toen
hele huid kwam er af
Maar als je huid er pas afgaat als je je pootjes onder de kraan houdt, waarom moet je dan je sokken buiten schoonkloppen?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
God dat was grappig ik die sokken gehad, nou aantrekken 2 uur op rond lopen soppen, ik die dingen uit en er gebeurde geen zak
Ik die vriendin appen waar ik ze van had zegt ze jah duhje moet wel eerst je voeten nat maken, ik onder de kraan met mijn voeten en toen
hele huid kwam er af
Toen welquote:
Ja omdat het half eraan hangt op veel plekken je vind dagen nog vellenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je huid er pas afgaat als je je pootjes onder de kraan houdt, waarom moet je dan je sokken buiten schoonkloppen?
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja omdat het half eraan hangt op veel plekken je vind dagen nog vellen
Ja, dat lijkt me echt iets voor Till.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja omdat het half eraan hangt op veel plekken je vind dagen nog vellen
Nu heeft ze misschien gele eeltstukken op haar voetenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt iets voor Till.
ehm...nee, ik heb niet zo veel eeltquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nu heeft ze misschien gele eeltstukken op haar voeten
Je denkt nu wow mooie voetenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef TillyB het volgende:
[..]ik ‘doe’ m’n voeten gewoon hoor alleen die sokken toevallig niet
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:16 schreef TillyB het volgende:
[..]en dan druk maken om een dekentje of een theetje, a whole ass sokkentutorial hier
Van mij mag het hoor maar gek dat je niet met je eigen mannelijke oergevoel in de knoop raaktquote:
ja daar horen lange teennagels en gele eeltplekken bij...geen poezelige voetjesquote:Op zondag 3 maart 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor maar gek dat je niet met je eigen mannelijke oergevoel in de knoop raakt
Heb je geen identiteitscrisis na die sokken? Een man met poezelige voetjes, die horen volgens jou niet van beton bekleed met schuurpapier te zijn??quote:
Hij heeft vast maat 39.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je geen identiteitscrisis na die sokken? Een man met poezelige voetjes, die horen volgens jou niet van beton bekleed met schuurpapier te zijn??
Lekkahquote:Op zondag 3 maart 2019 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hij blijft natuurlijk een eckte man met zijn poezelige voetjes.
Ik ga eens even thee zetten
Ja, Sacha zou daar best wat strenger op mogen modereren.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekkahik ga ff schoonmachen krijg schoonmaakwoede van al die losse vellen goorlellenpraat hier
Oh ja ik las het op at5quote:Op zondag 3 maart 2019 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die was al dicht sinds de vorige ontploffing
Nee daar is het nu saaiquote:Op zondag 3 maart 2019 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor spanning en sensatie moet je bij onze vrienden in UTO zijn.
Er zijn nu mensen die zeggen dat "De drie wijzen uit Oost" erachter zitten. Dat zijn horeca-ondernemers die de laatste jaren heel veel zaken overgenomen en verhipsterd hebben. Sterk verhaal.quote:
Ik zit wat meer richting spoorquote:Op zondag 3 maart 2019 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn nu mensen die zeggen dat "De drie wijzen uit Oost" erachter zitten. Dat zijn horeca-ondernemers die de laatste jaren heel veel zaken overgenomen en verhipsterd hebben. Sterk verhaal.
Ik heb er niets van gehoord vannacht terwijl het hele stadsdeel rechtovereind in hun bedjes zaten, als ik het zo lees allemaal.
Ja, maar ik las van mensen die het tot in de Indische Buurt en zelfs in Diemen gehoord hadden.quote:
Lijkt me wat overdreven.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik las van mensen die het tot in de Indische Buurt en zelfs in Diemen gehoord hadden.
Hoezoquote:
Vanochtend 5.10 uur was de laatste in de Linnaeusstraat, die wiet wordt ook steeds sterker.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die was al dicht sinds de vorige ontploffing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |