Volgens mij is dit ook energielabel A. Mijn vorige woning Cquote:Op zondag 3 maart 2019 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
zo dan ..goed bezig.. besparen dan maar
hoogtevrees is eigenlijk best wel irritant, godzijdank hebben we hier geen stalen brandtrappen waar je door heen kan kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik ook eng, 5 hoog is al beheurlijk hoog.
Is toch nieuwbouw.. dan zal het wel Azijnquote:Op zondag 3 maart 2019 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook energielabel A. Mijn vorige woning C
Ik voel mij hier volkomen veilig, maar ik ga er niet overheen hangen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoogtevrees is eigenlijk best wel irritant, godzijdank hebben we hier geen stalen brandtrappen waar je door heen kan kijken
raar genoeg heb ik bijvoorbeeld geen vliegangst, daar durf ik wel uit het raampje te kijken, al zou de bodem van glas zijn wordt het weer een ander verhaalquote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voel mij hier volkomen veilig, maar ik ga er niet overheen hangen.
Ik voel me ook veilig maar niet comfortabel. daarom wil ik het balkon afschermenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voel mij hier volkomen veilig, maar ik ga er niet overheen hangen.
Dat heb ik dus weer wel, dan ben ik de controle kwijt, en daar hou ik niet van.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
raar genoeg heb ik bijvoorbeeld geen vliegangst, daar durf ik wel uit het raampje te kijken, al zou de bodem van glas zijn wordt het weer een ander verhaal
Ik ook ik vlieg nooit meer.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus weer wel, dan ben ik de controle kwijt, en daar hou ik niet van.
Mijn balkon is van dicht metaal, en relatief hoog, je moet al fratsen uithalen om eroverheen te donderen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me ook veilig maar niet comfortabel. daarom wil ik het balkon afschermen
Ja ik zag het die volkomen beglaasde dingen vind ik ook niks .. Hier in de buurt ook zo'n hippe flat met hele enge balkonsquote:Op zondag 3 maart 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me ook veilig maar niet comfortabel. daarom wil ik het balkon afschermen
Bij de Telegraaf hadden ze ook glazen liften tot 12 hoog. Ook niet fijnquote:Op zondag 3 maart 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
Ik heb een paar jaar op 12 en 13 hoog gewoond.. toen had ik nog nergens last van.. Maar ooit een keer iets gebeurd waardoor ik wel hoogte vrees heb.. Bij T-Mobile bv in DH hebben ze van die overlopgen op hoogte tussen de inpandige torens in en daar voelde ik me niet prettig ..
Als ik hier in de lift sta zie ik niet eens of het dag of nacht is. best wel aangenaam.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de Telegraaf hadden ze ook glazen liften tot 12 hoog. Ook niet fijn
Het is qua zicht best wel tof natuurlijk maar ik hou er niet van.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag het die volkomen beglaasde dingen vind ik ook niks .. Hier in de buurt ook zo'n hippe flat met hele enge balkons
Als ik hier op balkon zit kan ik eroverheen kijken, maar mensen zien mij niet zitten, dat vind ik wel prettig.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is qua zicht best wel tof natuurlijk maar ik hou er niet van.
zit je aan de spoordijk? want dan heb je ook nog eens al die treinpassagiers die zo op je balkon kijken..quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is qua zicht best wel tof natuurlijk maar ik hou er niet van.
Ook dat jaquote:Op zondag 3 maart 2019 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik hier op balkon zit kan ik eroverheen kijken, maar mensen zien mij niet zitten, dat vind ik wel prettig.
Nee ik kan wel treintjes kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
zit je aan de spoordijk? want dan heb je ook nog eens al die treinpassagiers die zo op je balkon kijken..
Kan in principe zelfs in mijn blote reet daar gaan zitten, geen mens die het ziet.quote:
Treintjes kijken kan ik binnenshuis.quote:
Stempelbrood.quote:
Ik zit vol, maar heb nog een hele pizza liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |