Nee een broodjequote:
Ik wil best een frisse wind voor je laten, mocht je daar prijs op stellen, give me a call.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op ze is wat weird. Echt ik dacht een kloon die kwam zieken in het begin. Dat was niet zo. Ze is welkom en heeft een aparte manier van posten en dat kan niet iedereen waarderen. Verder niks mis mee leuke aanwinst. Frisse wind
Niet iedereen is het zelfde. Petzie zorgde wel voor wat reuringquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil best een frisse wind voor je laten, mocht je daar prijs op stellen, give me a call.
Ik denk nog steeds dat ze een kloon is. En die rare aanvallen van haar vind ik maar niks, maar ik vermaak me er soms wel om. Dat is wel waar. Verder mot ik haar niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op ze is wat weird. Echt ik dacht een kloon die kwam zieken in het begin. Dat was niet zo. Ze is welkom en heeft een aparte manier van posten en dat kan niet iedereen waarderen. Verder niks mis mee leuke aanwinst. Frisse wind
Ik wel eigenlijk had het moeten zijn; Cranafal we vietzen er wel omhein.quote:
Ja, omdat ze iedereen iedere keer aanvalt met haar rare waanideeen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen is het zelfde. Petzie zorgde wel voor wat reuring
Ik loop Petzi meestal mis, maar lees weleens terug en ik denk dat ze een nogal bijzondere manier heeft om zichzelf uit te drukken, maar dat ze het niet zo kwaad bedoelt als het lijkt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze een kloon is. En die rare aanvallen van haar vind ik maar niks, maar ik vermaak me er soms wel om. Dat is wel waar. Verder mot ik haar niet.
Het is amusant en irritant tegelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze een kloon is. En die rare aanvallen van haar vind ik maar niks, maar ik vermaak me er soms wel om. Dat is wel waar. Verder mot ik haar niet.
Ja, das waar, hup hup doei.quote:
Maar je gunde Sas wat rustquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk had het moeten zijn; Cranafal we vietzen er wel omhein.
Irritainment, net als UTO.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is amusant en irritant tegelijk.
Ze is apart ja en ik weet dat laatste niet hoor, ik vertrouw het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik loop Petzi meestal mis, maar lees weleens terug en ik denk dat ze een nogal bijzondere manier heeft om zichzelf uit te drukken, maar dat ze het niet zo kwaad bedoelt als het lijkt.
Woar woonde gij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je hier om carnaval heen wil fietsen dan moet je een eindje omfietsen, vanochtend ging het nog, maar nu zie je mij t/m woensdag niet meer in het centrum.
Ik denk dat ze beter gewoon professionele hulp kan zoek ipv op Fok! als een ongeleid projectiel te gaan lopen tieren op alles en iedereen wat haar voor de voeten komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik loop Petzi meestal mis, maar lees weleens terug en ik denk dat ze een nogal bijzondere manier heeft om zichzelf uit te drukken, maar dat ze het niet zo kwaad bedoelt als het lijkt.
Heb ik ook..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar tekeningen zijn rete cool. Die zijn van haar. Niemand verzint dat je broer is overleden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhhhhh......quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar tekeningen zijn rete cool. Die zijn van haar. Niemand verzint dat je broer is overleden.
Regel 3 dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stuur vannacht nog wel een reminder ... regel 2 Chufi,,,
Wat bedoel je?quote:
Er zijn mensen die alles doen voor een beetje aandacht, en ik beschuldig verder niemand, maar ondenkbaar is het niet...quote:
Ze is echt niet de weirdste hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik op fok is dat ook wel gebleken. Maar dat leek me een enkelingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn mensen die alles doen voor een beetje aandacht, en ik beschuldig verder niemand, maar ondenkbaar is het niet...
Ik heb mensen wel ergere dingen horen verzinnen, of erachter kwam dat het verzonnen was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar tekeningen zijn rete cool. Die zijn van haar. Niemand verzint dat je broer is overleden.
Jaren geleden was er eens een rel, heel gedoe weet ik nog. Ze post nu onder een andere naam, maar die ga ik niet noemen want dan kom ik waarschijnlijk weer in de problemen. Weet nog wel dat Teun daar toen ook bij betrokken was.quote:
Nou dat zou ik niet te hard roepen op internet nee, maar ik ga er wel vanuit in dit gevalquote:
Heb ik niet zelf verzonnen.quote:
Tilburg is zo'n 130 km hiervandaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef miaeak het volgende:
[..]
Tilburg begon vorig weekend al. Stelletje malloten.
Kruikenzeikers!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef miaeak het volgende:
[..]
Tilburg begon vorig weekend al. Stelletje malloten.
En muziek natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb mensen wel ergere dingen horen verzinnen, of erachter kwam dat het verzonnen was.
En ieder zijn smaak qua tekeningen.
Ik ook hoor, ik heb geen reden om eraan te twijfelen dat Petzi daarover liegt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet te hard roepen op internet nee, maar ik ga er wel vanuit in dit geval
Oh diequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden was er eens een rel, heel gedoe weet ik nog. Ze post nu onder een andere naam, maar die ga ik niet noemen want dan kom ik waarschijnlijk weer in de problemen. Weet nog wel dat Teun daar toen ook bij betrokken was.
Is carnaval belangrijk voor je?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:58 schreef miaeak het volgende:
zie nu trouwens pas dat ik in t 40+ topic aan het posten ben.
Ik zag de tt en ik dacht hier ga ik eens op reageren.
Godzijdank wel anders zou het maar saai zijn. Of juist niet, als iedereen hetzelfde leuk vind bestaat saai waarschijnlijk niet.quote:
Ja ok dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:58 schreef miaeak het volgende:
Ja zekerquote:
JA nu zit je er aan vast en wordt je er aan gerelateerd... Hoeveel te jong ben je ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:58 schreef miaeak het volgende:
Voor sommige niet, die kunnen niet tegen verandering.quote:
Oh even loerenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe foto in je fotoboek?
Lobasca had er ook iets mee van doen, weet ik nog.quote:
Uhuuuuquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lobasca had er ook iets mee van doen, weet ik nog.
Je kan van mij zeggen wat je wil, maar je weet wel altijd wat je aan mij hebt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lobasca had er ook iets mee van doen, weet ik nog.
Ik vroeg het me alleen af. Hij schijnt zo'n hunk te zijn dat dat misschien de toeloop zou verklaren.quote:
Je bent lelijkquote:
Je kent haar?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan van mij zeggen wat je wil, maar je weet wel altijd wat je aan mij hebt.![]()
9 jaar...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
JA nu zit je er aan vast en wordt je er aan gerelateerd... Hoeveel te jong ben je ?
Nee Scrut, want je hebt helemaal geen foto in je FoBoquote:
Waarom nu zo overdrijven?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef miaeak het volgende:
[..]
In de zin van dat ik er een diepgewortelde teringhekel aan heb, zeker!
En je woont in dat gebied?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef miaeak het volgende:
[..]
In de zin van dat ik er een diepgewortelde teringhekel aan heb, zeker!
Nee, zegt mij helemaal niets.quote:
Ik kan niet eens reageren in je fobo ? Waarom heb je dat dan.quote:
Weet ik veel dat heeft iedereen toch? heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden gebruikte ik het wel eens want daar mag je nog posten met een banquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet eens reageren in je fobo ? Waarom heb je dat dan.
ja wat sonstquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat bedoel je gaat snel? het topic zeker
Ik doelde op Fo!kers in het algemeen, over hoe men zich wenst te manifesteren.quote:
Dan heb je wat gemistquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zegt mij helemaal niets.
Ik zei alleen maar iets... shoot me!
En dat voor oudjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Snap ter niks van maar gaat lekker snel hier.
Natuurlijk, of een lege fobo waarin niet gereageerd kan wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Weet ik veel dat heeft iedereen toch? heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden gebruikte ik het wel eens want daar mag je nog posten met een ban
Nou we doen niet moeilijk ... ouder nemen we ook aan dus geen probleem, mits je je gedraagt natuurlijkj.. maar die regels heeft Danny helemaal opnieuw uitgespeld .. dus dan komt het goedquote:
Ik denk dat FOBO nog wel eens verkeerd word opgevat. FO staat voor FOTO BO voor uhh??? BOEK ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, of een lege fobo waarin niet gereageerd kan worden
Daar kan ik niet in en denk ook niet dat ik de behoefte voel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemistDe introductie van de eerste SC in KPD
Schoenmaat 43quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, of een lege fobo waarin niet gereageerd kan worden
Ja, op een gegeven moment kreeg iedereen dat zomaar ongevraagd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Weet ik veel dat heeft iedereen toch? heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden gebruikte ik het wel eens want daar mag je nog posten met een ban
Je mist ook niks het was leuk tien jaar geledenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kan ik niet in en denk ook niet dat ik de behoefte voel.
Ja voor Muis is het wel handig, volgens mij staat dat los van een ban vroeger wel iigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment kreeg iedereen dat zomaar ongevraagd.
Dat is wel wat ik altijd dacht ja, FotoBoek, maar de meeste zijn leeg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat FOBO nog wel eens verkeerd word opgevat. FO staat voor FOTO BO voor uhh??? BOEK ofzo
Ik ben niet eens nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mist ook niks het was leuk tien jaar geleden
Je hebt toch geen maat 41 hè?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schoenmaat 432 maten gelogen zie ik
Uhh wat ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voor Muis is het wel handig, volgens mij staat dat los van een ban vroeger wel iig
ECHT niet gewoonquote:
Dat lijkt me inderdaad vervelend. Ik moest eens voor mijn werk een week in Tilburg zijn tijdens het carnaval, daar ook in een hotel in het centrum ondergebracht. Dat was wel een redelijke hel. We zijn 's avonds toen nog wel in een zaak geweest waar carnaval verboden was..quote:
Dacht je dat hier geen tent op het kerkplein staat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
ECHT niet gewoon.
Hier stond vorig weekend de tent al en hadden ze een weekend feest om "er vast in te komen".
Rot op man. We geven jullie al 4 slapeloze nachten cadeau om je als idioten te verkleden, je oren te verkloten aan die grafmuziek en je totaal lam te zuipen.
Denk dan niet dat je om meer moet gaan vragen want dan teken ik de petitie om de hele handel te verbannen naar een eilandje in het zuiden van Limburg. Doei:W
Eiland in Limburg ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
ECHT niet gewoon.
Hier stond vorig weekend de tent al en hadden ze een weekend feest om "er vast in te komen".
Rot op man. We geven jullie al 4 slapeloze nachten cadeau om je als idioten te verkleden, je oren te verkloten aan die grafmuziek en je totaal lam te zuipen.
Denk dan niet dat je om meer moet gaan vragen want dan teken ik de petitie om de hele handel te verbannen naar een eilandje in het zuiden van Limburg. Doei:W
Oudjes allemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch geen maat 41 hè?![]()
En jouw favoriete fokkers?
Tief even lekker op of zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan iedereen zich even voortstellen met vermelding van geslacht en knapheid?
GB houdt daar een excel-sheet van bij, stuur hem even een dm.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
paula heeft nu de immunität 2 wekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef chufi het volgende:
Ik ben ook pas later nar de KPD gaan kijken ... nu mis ik inmiddels weer alles omdat ik er niet meer kom .. functioneel tetten mogen weer..
Ik ben meer een begrip.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Was dat niet al omdat het voetbal kwam kijken en er dus extra gefeest kon worre ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
ECHT niet gewoon.
Als het water komt ben jij de eerste die deze kant op komt wandelen.quote:
Gelukkig! (Van die schoenmaat)quote:
huhu Gangster praatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke jij bent de bitch, genoteerd ok. Next!
Ja we zijn naar de Ardennen gevlucht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad vervelend. Ik moest eens voor mijn werk een week in Tilburg zijn tijdens het carnaval, daar ook in een hotel in het centrum ondergebracht. Dat was wel een redelijke hel. We zijn 's avonds toen nog wel in een zaak geweest waar carnaval verboden was..
44, vrouw en teringlelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan hoop ik tegen die tijd dat mn internet ook weer stabiel is .. Modem staat nu op 30 min afkoelen..quote:
Oh daar heb ik niet over gelogen schijnbaar ik ben van net voor de maanlandingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig! (Van die schoenmaat)
Jij bent zelf ook al een aardig oudje zie ik.
Je noemt de vriendelijkste 40+er en winnaar van een heuse award, de bitch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke jij bent de bitch, genoteerd ok. Next!
Dat gaat niets worden dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thx, 40 man, en mannelijk. Niet slim.
Ja ik ook, maar ik bedoelde dat je al sinds 2004 op Fok zitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niet over gelogen schijnbaar ik ben van net voor de maanlanding
spreek je ook spaans?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thx, 40 man, en mannelijk. Niet slim.
10/10 Damequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Komen ze nu met rollator achter me aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je noemt de vriendelijkste 40+er en winnaar van een heuse award, de bitch?
Dan ken je de rest nog niet.
Nee, daar gaan ook hele emmers bleek doorheen om de pislucht te verdrijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja we zijn naar de Ardennen gevlucht.
In het centrum wonen is tijdens carnaval niet te doen.
Nee was "inbloaze" van de fanfares waar natuurlijk de tent en de horeca ook volop aan mee moesten doen met hun dreunende bas.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet al omdat het voetbal kwam kijken en er dus extra gefeest kon worre ?
Ja vanaf de eerste BBquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik bedoelde dat je al sinds 2004 op Fok zit
28, 134 kilo, 1.56 mquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik tegen die tijd dat mn internet ook weer stabiel is .. Modem staat nu op 30 min afkoelen..
quote:
Pas maar op voor de incontinentieluiers.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komen ze nu met rollator achter me aan?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nee was "inbloaze" van de fanfares waar natuurlijk de tent en de horeca ook volop aan mee moesten doen met hun dreunende bas.
Klinkt vast wel allemaal wat extra vrolijk nu..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nee was "inbloaze" van de fanfares waar natuurlijk de tent en de horeca ook volop aan mee moesten doen met hun dreunende bas.
SLAPquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas maar op voor de incontinentieluiers.
Ja ik wil niet weten wat jij elke dag streamtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]mijn lopt er bijna over 20 uuren elke dag
ftfyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:21 schreef mario390 het volgende:
op hesche tv nu
de hessische weiberfastnackt
Godverdomme zeg hoe verzin je hetquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Je had ook z'on bloase nummer in de Top2000
vakntiehuisje proof was dat vroegerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik snap dat bankstel opeens stevig frame
Ik verzin dat niet, maar ik had ooit een morbide obese collega en die.......nou je laat ook maar.quote:
De muziek is het probleem niet. Die krijg ik nog wel weggefilterd en je verstaat de tekst toch niet. Maar die bas dreunt niet normaal hard. Dan hebben ze het over db limiet, maar een bas hoeft niet zo veel db tree produceren om duidelijk voelbaar te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt vast wel allemaal wat extra vrolijk nu..
Dit is mijn 2e account ik had eerst SPK maar dat begreep nooit geen hondquote:
Dank jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dat niet, maar ik had ooit een morbide obese collega en die.......nou je laat ook maar.
Oh ja OK de Taptoe is daar ook nog steeds toch af en toe ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik zie meiden van amper 20 jaar, vuist hoger dan een varken en dan 100+ kg, althans, volgens mijn schatting, ik vraag niet hoeveel ze wegen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dat niet, maar ik had ooit een morbide obese collega en die.......nou je laat ook maar.
het lopt ook als ik niet hier ben,eet of zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten wat jij elke dag streamt
Ik dacht dat je inmiddels uit de dubbel G gegroeid wasquote:
In je knieënquote:
Ik zou het ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e account ik had eerst SPK maar dat begreep nooit geen hond
Jullie zijn wel vrij direct.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie meiden van amper 20 jaar, vuist hoger dan een varken en dan 100+ kg, althans, volgens mijn schatting, ik vraag niet hoeveel ze wegen.
je doet de muziek van iets ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef miaeak het volgende:
[..]
De muziek is het probleem niet. Die krijg ik nog wel weggefilterd en je verstaat de tekst toch niet. Maar die bas dreunt niet normaal hard. Dan hebben ze het over db limiet, maar een bas hoeft niet zo veel db tree produceren om duidelijk voelbaar te zijn.
was dat echt in 99? geen idee hoe ik hier verzeild geraakt ben meerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.
Ik heb eerst gelurkt ook vanaf de eerste BB. Vooral de fake-pics.
dat klopt maar durf ik nog niet te delenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels uit de dubbel G gegroeid was
Ja daar ben ik ook achter inmiddelsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
het lopt ook als ik niet hier ben,eet of zo
Je ui is ook een leugen. Wees eerlijkquote:
Binnenkort 5G.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels uit de dubbel G gegroeid was
Geeft toch niets meis, wij accepteren je zoals je bent en zonder bh kan toch ook heel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
dat klopt maar durf ik nog niet te delen
Ja, echt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
was dat echt in 99? geen idee hoe ik hier verzeild geraakt ben meer
Scrutt weet alles van Aziatische sex praktijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef mario390 het volgende:
vraag? hoe is de naam van chinesische sexminister?
wat liefffffffffquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sas, voor in je FoBo:
[ afbeelding ]
Je meent hetquote:
Nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef mario390 het volgende:
vraag? hoe is de naam van chinesische sexminister?
Ik moest lachenquote:
Ik heb alle ingrediënten in huisquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Scrutt weet alles van Aziatische sex praktijken
Wel slim want dat is natuurlijk het enige woord dat je fatsoenlijk uit je bek krijgt tijdens het beffen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Voorstellen dat je sex in Oostenrijk hebt en je moet het woord mumu gebruiken
Jij bent doorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:35 schreef miaeak het volgende:
[..]
Wel slim want dat is natuurlijk het enige woord dat je fatsoenlijk uit je bek krijgt tijdens het beffen.
Volgens mij had chufi iets anders in gedachtenquote:
Oh weet jij meer dan ik ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had chufi iets anders in gedachten
Wow!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep!
Ik word daar altijd zo vrolijk van
Ja ja, is al goed. Rond 24.00 uur komt Thuiszorg om je op je zij te draaien. Niet bijten deze keer!quote:
Ja vroeger met Giacomo Agostini op de Augusta 4takt door de kniebocht waar we altijd zatenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Probeer anders de TT eens in Assen.
En tien minuten later is er een anderequote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger met Giacomo Agostine op de Augusta 4takt door de kniebocht waar we altijd zaten
Je hebt groot gelijk, slaap lekker alvast.quote:
Nee, prachtig om te zien, maar veel te druk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets .. maar je kwam daar ook ?
de andere was de selbequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had die andere ook wel gezien maar niet gelinkt ..
Mijn opa was bochtcommissaris en héél vroeger kwamen de coureurs op hun racemotor naar Assen en prepareerden ze (de coureur en zijn monteur) hun motoren in plaatselijke garages, ook die waar mijn opa bedrijfsleider was. Heb ik die foto ooit laten zien?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets .. maar je kwam daar ook ?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:51 schreef mario390 het volgende:
en de NORWEGISCHE is en VROUW
WILMA RAMMELEN
Nee die foto ken ik niet..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn opa was bochtcommissaris en héél vroeger kwamen de coureurs op hun racemotor naar Assen en prepareerden ze (de coureur en zijn monteur) hun motoren in plaatselijke garages, ook die waar mijn opa bedrijfsleider was. Heb ik die foto ooit laten zien?
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die foto ken ik niet..
Mijn oom die in Assen woonde regelde altijd de kaartjes in de Kniebocht wat toen de favoriete plek was ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.Cool dat soort fotos... 1933 de beginjaren ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:59 schreef mario390 het volgende:
grapje::
2 jäger in wood ,en klagt bij de andere dat hij snapt waarom zijn vrouw zwanger is,hij was het selbst niet
dann straks en HIRSCH ,liegt dood zegt de andere,ik heb niet geschoten
dann de andere :: zie en bij jouw vrouw heeft ook jemand anderes geschoten
[..]
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.Geinig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Cool dat soort fotos... 1933 de beginjaren ....
quote:prachtige foto Scrut
Het origineel hangt hier aan de muur, een vrij grote maar oorspronkelijke afdruk.quote:Geinig zeg
heeft tim weer geschossen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor 40 Euro doet Gerrit je auto van binnen en buiten cleanen geen geld eigenlijk
Ja echt leukquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het origineel hangt hier aan de muur, een vrij grote maar oorspronkelijke afdruk.
Geen idee ik heb vandaag 10 minuten gezien geloof ikquote:
Ik dacht ook iets vreemds tegen te komen bij mijn voorouders. Een echtpaar waarvan de beide kinderen met elkaar getrouwd waren. Dat zat gelukkig toch iets anders. Het was voor beide ouders niet het eerste huwelijk. De kinderen waren ook een jaar eerder getrouwd dan hun ouders.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
Zo kwam ik laatst mn onechte opa tegen uit 34 geloof ik
op facebook stond tim heeft ook gevoelen,daar heb ik geantwortet "yep bij het schijtenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee ik heb vandaag 10 minuten gezien geloof ik
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
op facebook stond tim heeft ook gevoelen,daar heb ik geantwortet "yep bij het schijten
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige hebben geschreven "in zijn pimmel"
Ok .. en hoe dan ook alsnog vreemd al ik het zo leesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht ook iets vreemds tegen te komen bij mijn voorouders. Een echtpaar waarvan de beide kinderen met elkaar getrouwd waren. Dat zat gelukkig toch iets anders. Het was voor beide ouders niet het eerste huwelijk. De kinderen waren ook een jaar eerder getrouwd dan hun ouders.
[..]
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.Geweldig om te zien zeg. Die enorm brede leren zadels toentertijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Mwah. Twee mensen die elkaar ontmoeten. De moeder van de één is weduwe, de vader van de andere weduwnaar. Kinderen trouwen met elkaar, een jaartje later doen de ouders dat ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. en hoe dan ook alsnog vreemd al ik het zo lees
Die is ook mooi jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:15 schreef Soury het volgende:
Mijn vader ook op fok DIG / Verkiezing mooiste wallpaper
oke,zit zij wl op en hoogstoel?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:15 schreef chufi het volgende:
@:Mario Noe van OT zit in de jury van "La mejor cancion jamas cantado"
best song ever bla bla op Spaanse TVE Int
Allen een pak aan en roken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:15 schreef Soury het volgende:
Mijn vader ook op fok DIG / Verkiezing mooiste wallpaper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |