Ja voor Muis is het wel handig, volgens mij staat dat los van een ban vroeger wel iigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment kreeg iedereen dat zomaar ongevraagd.
Dat is wel wat ik altijd dacht ja, FotoBoek, maar de meeste zijn leeg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat FOBO nog wel eens verkeerd word opgevat. FO staat voor FOTO BO voor uhh??? BOEK ofzo
Ik ben niet eens nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mist ook niks het was leuk tien jaar geleden
Je hebt toch geen maat 41 hč?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schoenmaat 432 maten gelogen zie ik
Uhh wat ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voor Muis is het wel handig, volgens mij staat dat los van een ban vroeger wel iig
ECHT niet gewoonquote:
Dat lijkt me inderdaad vervelend. Ik moest eens voor mijn werk een week in Tilburg zijn tijdens het carnaval, daar ook in een hotel in het centrum ondergebracht. Dat was wel een redelijke hel. We zijn 's avonds toen nog wel in een zaak geweest waar carnaval verboden was..quote:
Dacht je dat hier geen tent op het kerkplein staat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
ECHT niet gewoon.
Hier stond vorig weekend de tent al en hadden ze een weekend feest om "er vast in te komen".
Rot op man. We geven jullie al 4 slapeloze nachten cadeau om je als idioten te verkleden, je oren te verkloten aan die grafmuziek en je totaal lam te zuipen.
Denk dan niet dat je om meer moet gaan vragen want dan teken ik de petitie om de hele handel te verbannen naar een eilandje in het zuiden van Limburg. Doei:W
Eiland in Limburg ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
ECHT niet gewoon.
Hier stond vorig weekend de tent al en hadden ze een weekend feest om "er vast in te komen".
Rot op man. We geven jullie al 4 slapeloze nachten cadeau om je als idioten te verkleden, je oren te verkloten aan die grafmuziek en je totaal lam te zuipen.
Denk dan niet dat je om meer moet gaan vragen want dan teken ik de petitie om de hele handel te verbannen naar een eilandje in het zuiden van Limburg. Doei:W
Oudjes allemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch geen maat 41 hč?![]()
En jouw favoriete fokkers?
Tief even lekker op of zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan iedereen zich even voortstellen met vermelding van geslacht en knapheid?
GB houdt daar een excel-sheet van bij, stuur hem even een dm.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
paula heeft nu de immunität 2 wekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef chufi het volgende:
Ik ben ook pas later nar de KPD gaan kijken ... nu mis ik inmiddels weer alles omdat ik er niet meer kom .. functioneel tetten mogen weer..
Ik ben meer een begrip.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Was dat niet al omdat het voetbal kwam kijken en er dus extra gefeest kon worre ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
ECHT niet gewoon.
Als het water komt ben jij de eerste die deze kant op komt wandelen.quote:
Gelukkig! (Van die schoenmaat)quote:
huhu Gangster praatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke jij bent de bitch, genoteerd ok. Next!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |