9 jaar...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
JA nu zit je er aan vast en wordt je er aan gerelateerd... Hoeveel te jong ben je ?
Nee Scrut, want je hebt helemaal geen foto in je FoBoquote:
Waarom nu zo overdrijven?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef miaeak het volgende:
[..]
In de zin van dat ik er een diepgewortelde teringhekel aan heb, zeker!
En je woont in dat gebied?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef miaeak het volgende:
[..]
In de zin van dat ik er een diepgewortelde teringhekel aan heb, zeker!
Nee, zegt mij helemaal niets.quote:
Ik kan niet eens reageren in je fobo ? Waarom heb je dat dan.quote:
Weet ik veel dat heeft iedereen toch? heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden gebruikte ik het wel eens want daar mag je nog posten met een banquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet eens reageren in je fobo ? Waarom heb je dat dan.
ja wat sonstquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat bedoel je gaat snel? het topic zeker
Ik doelde op Fo!kers in het algemeen, over hoe men zich wenst te manifesteren.quote:
Dan heb je wat gemistquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zegt mij helemaal niets.
Ik zei alleen maar iets... shoot me!
En dat voor oudjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Snap ter niks van maar gaat lekker snel hier.
Natuurlijk, of een lege fobo waarin niet gereageerd kan wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Weet ik veel dat heeft iedereen toch? heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden gebruikte ik het wel eens want daar mag je nog posten met een ban
Nou we doen niet moeilijk ... ouder nemen we ook aan dus geen probleem, mits je je gedraagt natuurlijkj.. maar die regels heeft Danny helemaal opnieuw uitgespeld .. dus dan komt het goedquote:
Ik denk dat FOBO nog wel eens verkeerd word opgevat. FO staat voor FOTO BO voor uhh??? BOEK ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, of een lege fobo waarin niet gereageerd kan worden
Daar kan ik niet in en denk ook niet dat ik de behoefte voel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemistDe introductie van de eerste SC in KPD
Schoenmaat 43quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, of een lege fobo waarin niet gereageerd kan worden
Ja, op een gegeven moment kreeg iedereen dat zomaar ongevraagd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Weet ik veel dat heeft iedereen toch? heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden gebruikte ik het wel eens want daar mag je nog posten met een ban
Je mist ook niks het was leuk tien jaar geledenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kan ik niet in en denk ook niet dat ik de behoefte voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |