Je mist ook niks het was leuk tien jaar geledenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kan ik niet in en denk ook niet dat ik de behoefte voel.
Ja voor Muis is het wel handig, volgens mij staat dat los van een ban vroeger wel iigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment kreeg iedereen dat zomaar ongevraagd.
Dat is wel wat ik altijd dacht ja, FotoBoek, maar de meeste zijn leeg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat FOBO nog wel eens verkeerd word opgevat. FO staat voor FOTO BO voor uhh??? BOEK ofzo
Ik ben niet eens nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mist ook niks het was leuk tien jaar geleden
Je hebt toch geen maat 41 hč?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schoenmaat 432 maten gelogen zie ik
Uhh wat ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voor Muis is het wel handig, volgens mij staat dat los van een ban vroeger wel iig
ECHT niet gewoonquote:
Dat lijkt me inderdaad vervelend. Ik moest eens voor mijn werk een week in Tilburg zijn tijdens het carnaval, daar ook in een hotel in het centrum ondergebracht. Dat was wel een redelijke hel. We zijn 's avonds toen nog wel in een zaak geweest waar carnaval verboden was..quote:
Dacht je dat hier geen tent op het kerkplein staat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
ECHT niet gewoon.
Hier stond vorig weekend de tent al en hadden ze een weekend feest om "er vast in te komen".
Rot op man. We geven jullie al 4 slapeloze nachten cadeau om je als idioten te verkleden, je oren te verkloten aan die grafmuziek en je totaal lam te zuipen.
Denk dan niet dat je om meer moet gaan vragen want dan teken ik de petitie om de hele handel te verbannen naar een eilandje in het zuiden van Limburg. Doei:W
Eiland in Limburg ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
ECHT niet gewoon.
Hier stond vorig weekend de tent al en hadden ze een weekend feest om "er vast in te komen".
Rot op man. We geven jullie al 4 slapeloze nachten cadeau om je als idioten te verkleden, je oren te verkloten aan die grafmuziek en je totaal lam te zuipen.
Denk dan niet dat je om meer moet gaan vragen want dan teken ik de petitie om de hele handel te verbannen naar een eilandje in het zuiden van Limburg. Doei:W
Oudjes allemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch geen maat 41 hč?![]()
En jouw favoriete fokkers?
Tief even lekker op of zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan iedereen zich even voortstellen met vermelding van geslacht en knapheid?
GB houdt daar een excel-sheet van bij, stuur hem even een dm.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
paula heeft nu de immunität 2 wekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef chufi het volgende:
Ik ben ook pas later nar de KPD gaan kijken ... nu mis ik inmiddels weer alles omdat ik er niet meer kom .. functioneel tetten mogen weer..
Ik ben meer een begrip.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Was dat niet al omdat het voetbal kwam kijken en er dus extra gefeest kon worre ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
ECHT niet gewoon.
Als het water komt ben jij de eerste die deze kant op komt wandelen.quote:
Gelukkig! (Van die schoenmaat)quote:
huhu Gangster praatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke jij bent de bitch, genoteerd ok. Next!
Ja we zijn naar de Ardennen gevlucht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad vervelend. Ik moest eens voor mijn werk een week in Tilburg zijn tijdens het carnaval, daar ook in een hotel in het centrum ondergebracht. Dat was wel een redelijke hel. We zijn 's avonds toen nog wel in een zaak geweest waar carnaval verboden was..
44, vrouw en teringlelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan hoop ik tegen die tijd dat mn internet ook weer stabiel is .. Modem staat nu op 30 min afkoelen..quote:
Oh daar heb ik niet over gelogen schijnbaar ik ben van net voor de maanlandingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig! (Van die schoenmaat)
Jij bent zelf ook al een aardig oudje zie ik.
Je noemt de vriendelijkste 40+er en winnaar van een heuse award, de bitch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke jij bent de bitch, genoteerd ok. Next!
Dat gaat niets worden dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thx, 40 man, en mannelijk. Niet slim.
Ja ik ook, maar ik bedoelde dat je al sinds 2004 op Fok zitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niet over gelogen schijnbaar ik ben van net voor de maanlanding
spreek je ook spaans?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thx, 40 man, en mannelijk. Niet slim.
10/10 Damequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Komen ze nu met rollator achter me aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je noemt de vriendelijkste 40+er en winnaar van een heuse award, de bitch?
Dan ken je de rest nog niet.
Nee, daar gaan ook hele emmers bleek doorheen om de pislucht te verdrijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja we zijn naar de Ardennen gevlucht.
In het centrum wonen is tijdens carnaval niet te doen.
Nee was "inbloaze" van de fanfares waar natuurlijk de tent en de horeca ook volop aan mee moesten doen met hun dreunende bas.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet al omdat het voetbal kwam kijken en er dus extra gefeest kon worre ?
Ja vanaf de eerste BBquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik bedoelde dat je al sinds 2004 op Fok zit
28, 134 kilo, 1.56 mquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik tegen die tijd dat mn internet ook weer stabiel is .. Modem staat nu op 30 min afkoelen..
quote:
Pas maar op voor de incontinentieluiers.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komen ze nu met rollator achter me aan?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nee was "inbloaze" van de fanfares waar natuurlijk de tent en de horeca ook volop aan mee moesten doen met hun dreunende bas.
Klinkt vast wel allemaal wat extra vrolijk nu..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nee was "inbloaze" van de fanfares waar natuurlijk de tent en de horeca ook volop aan mee moesten doen met hun dreunende bas.
SLAPquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas maar op voor de incontinentieluiers.
Ja ik wil niet weten wat jij elke dag streamtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]mijn lopt er bijna over 20 uuren elke dag
ftfyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:21 schreef mario390 het volgende:
op hesche tv nu
de hessische weiberfastnackt
Godverdomme zeg hoe verzin je hetquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Je had ook z'on bloase nummer in de Top2000
vakntiehuisje proof was dat vroegerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik snap dat bankstel opeens stevig frame
Ik verzin dat niet, maar ik had ooit een morbide obese collega en die.......nou je laat ook maar.quote:
De muziek is het probleem niet. Die krijg ik nog wel weggefilterd en je verstaat de tekst toch niet. Maar die bas dreunt niet normaal hard. Dan hebben ze het over db limiet, maar een bas hoeft niet zo veel db tree produceren om duidelijk voelbaar te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt vast wel allemaal wat extra vrolijk nu..
Dit is mijn 2e account ik had eerst SPK maar dat begreep nooit geen hondquote:
Dank jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dat niet, maar ik had ooit een morbide obese collega en die.......nou je laat ook maar.
Oh ja OK de Taptoe is daar ook nog steeds toch af en toe ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik zie meiden van amper 20 jaar, vuist hoger dan een varken en dan 100+ kg, althans, volgens mijn schatting, ik vraag niet hoeveel ze wegen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dat niet, maar ik had ooit een morbide obese collega en die.......nou je laat ook maar.
het lopt ook als ik niet hier ben,eet of zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten wat jij elke dag streamt
Ik dacht dat je inmiddels uit de dubbel G gegroeid wasquote:
In je knieënquote:
Ik zou het ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e account ik had eerst SPK maar dat begreep nooit geen hond
Jullie zijn wel vrij direct.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie meiden van amper 20 jaar, vuist hoger dan een varken en dan 100+ kg, althans, volgens mijn schatting, ik vraag niet hoeveel ze wegen.
je doet de muziek van iets ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef miaeak het volgende:
[..]
De muziek is het probleem niet. Die krijg ik nog wel weggefilterd en je verstaat de tekst toch niet. Maar die bas dreunt niet normaal hard. Dan hebben ze het over db limiet, maar een bas hoeft niet zo veel db tree produceren om duidelijk voelbaar te zijn.
was dat echt in 99? geen idee hoe ik hier verzeild geraakt ben meerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.
Ik heb eerst gelurkt ook vanaf de eerste BB. Vooral de fake-pics.
dat klopt maar durf ik nog niet te delenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels uit de dubbel G gegroeid was
Ja daar ben ik ook achter inmiddelsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
het lopt ook als ik niet hier ben,eet of zo
Je ui is ook een leugen. Wees eerlijkquote:
Binnenkort 5G.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels uit de dubbel G gegroeid was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |