Dit is mijn 2e account ik had eerst SPK maar dat begreep nooit geen hondquote:
Dank jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dat niet, maar ik had ooit een morbide obese collega en die.......nou je laat ook maar.
Oh ja OK de Taptoe is daar ook nog steeds toch af en toe ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nee was "inbloaze" van de fanfares waar natuurlijk de tent en de horeca ook volop aan mee moesten doen met hun dreunende bas.
Ik zie meiden van amper 20 jaar, vuist hoger dan een varken en dan 100+ kg, althans, volgens mijn schatting, ik vraag niet hoeveel ze wegen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dat niet, maar ik had ooit een morbide obese collega en die.......nou je laat ook maar.
het lopt ook als ik niet hier ben,eet of zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten wat jij elke dag streamt
Ik dacht dat je inmiddels uit de dubbel G gegroeid wasquote:
In je knieënquote:
Ik zou het ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e account ik had eerst SPK maar dat begreep nooit geen hond
Jullie zijn wel vrij direct.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie meiden van amper 20 jaar, vuist hoger dan een varken en dan 100+ kg, althans, volgens mijn schatting, ik vraag niet hoeveel ze wegen.
je doet de muziek van iets ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:25 schreef miaeak het volgende:
[..]
De muziek is het probleem niet. Die krijg ik nog wel weggefilterd en je verstaat de tekst toch niet. Maar die bas dreunt niet normaal hard. Dan hebben ze het over db limiet, maar een bas hoeft niet zo veel db tree produceren om duidelijk voelbaar te zijn.
was dat echt in 99? geen idee hoe ik hier verzeild geraakt ben meerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.
Ik heb eerst gelurkt ook vanaf de eerste BB. Vooral de fake-pics.
dat klopt maar durf ik nog niet te delenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels uit de dubbel G gegroeid was
Ja daar ben ik ook achter inmiddelsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
het lopt ook als ik niet hier ben,eet of zo
Je ui is ook een leugen. Wees eerlijkquote:
Binnenkort 5G.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels uit de dubbel G gegroeid was
Geeft toch niets meis, wij accepteren je zoals je bent en zonder bh kan toch ook heel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
dat klopt maar durf ik nog niet te delen
Ja, echt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
was dat echt in 99? geen idee hoe ik hier verzeild geraakt ben meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |