Uhhhhh......quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar tekeningen zijn rete cool. Die zijn van haar. Niemand verzint dat je broer is overleden.
Regel 3 dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stuur vannacht nog wel een reminder ... regel 2 Chufi,,,
Wat bedoel je?quote:
Er zijn mensen die alles doen voor een beetje aandacht, en ik beschuldig verder niemand, maar ondenkbaar is het niet...quote:
Ze is echt niet de weirdste hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op ze is wat weird. Echt ik dacht een kloon die kwam zieken in het begin. Dat was niet zo. Ze is welkom en heeft een aparte manier van posten en dat kan niet iedereen waarderen. Verder niks mis mee leuke aanwinst. Frisse wind
Ja weet ik op fok is dat ook wel gebleken. Maar dat leek me een enkelingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn mensen die alles doen voor een beetje aandacht, en ik beschuldig verder niemand, maar ondenkbaar is het niet...
Ik heb mensen wel ergere dingen horen verzinnen, of erachter kwam dat het verzonnen was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar tekeningen zijn rete cool. Die zijn van haar. Niemand verzint dat je broer is overleden.
Jaren geleden was er eens een rel, heel gedoe weet ik nog. Ze post nu onder een andere naam, maar die ga ik niet noemen want dan kom ik waarschijnlijk weer in de problemen. Weet nog wel dat Teun daar toen ook bij betrokken was.quote:
Nou dat zou ik niet te hard roepen op internet nee, maar ik ga er wel vanuit in dit gevalquote:
Heb ik niet zelf verzonnen.quote:
Tilburg is zo'n 130 km hiervandaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef miaeak het volgende:
[..]
Tilburg begon vorig weekend al. Stelletje malloten.
Kruikenzeikers!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef miaeak het volgende:
[..]
Tilburg begon vorig weekend al. Stelletje malloten.
En muziek natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb mensen wel ergere dingen horen verzinnen, of erachter kwam dat het verzonnen was.
En ieder zijn smaak qua tekeningen.
Ik ook hoor, ik heb geen reden om eraan te twijfelen dat Petzi daarover liegt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat zou ik niet te hard roepen op internet nee, maar ik ga er wel vanuit in dit geval
Oh diequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden was er eens een rel, heel gedoe weet ik nog. Ze post nu onder een andere naam, maar die ga ik niet noemen want dan kom ik waarschijnlijk weer in de problemen. Weet nog wel dat Teun daar toen ook bij betrokken was.
Is carnaval belangrijk voor je?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:58 schreef miaeak het volgende:
zie nu trouwens pas dat ik in t 40+ topic aan het posten ben.
Ik zag de tt en ik dacht hier ga ik eens op reageren.
Godzijdank wel anders zou het maar saai zijn. Of juist niet, als iedereen hetzelfde leuk vind bestaat saai waarschijnlijk niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |