Nee een broodjequote:
Ik wil best een frisse wind voor je laten, mocht je daar prijs op stellen, give me a call.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op ze is wat weird. Echt ik dacht een kloon die kwam zieken in het begin. Dat was niet zo. Ze is welkom en heeft een aparte manier van posten en dat kan niet iedereen waarderen. Verder niks mis mee leuke aanwinst. Frisse wind
Niet iedereen is het zelfde. Petzie zorgde wel voor wat reuringquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil best een frisse wind voor je laten, mocht je daar prijs op stellen, give me a call.
Ik denk nog steeds dat ze een kloon is. En die rare aanvallen van haar vind ik maar niks, maar ik vermaak me er soms wel om. Dat is wel waar. Verder mot ik haar niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op ze is wat weird. Echt ik dacht een kloon die kwam zieken in het begin. Dat was niet zo. Ze is welkom en heeft een aparte manier van posten en dat kan niet iedereen waarderen. Verder niks mis mee leuke aanwinst. Frisse wind
Ik wel eigenlijk had het moeten zijn; Cranafal we vietzen er wel omhein.quote:
Ja, omdat ze iedereen iedere keer aanvalt met haar rare waanideeen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen is het zelfde. Petzie zorgde wel voor wat reuring
Ik loop Petzi meestal mis, maar lees weleens terug en ik denk dat ze een nogal bijzondere manier heeft om zichzelf uit te drukken, maar dat ze het niet zo kwaad bedoelt als het lijkt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze een kloon is. En die rare aanvallen van haar vind ik maar niks, maar ik vermaak me er soms wel om. Dat is wel waar. Verder mot ik haar niet.
Het is amusant en irritant tegelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze een kloon is. En die rare aanvallen van haar vind ik maar niks, maar ik vermaak me er soms wel om. Dat is wel waar. Verder mot ik haar niet.
Ja, das waar, hup hup doei.quote:
Maar je gunde Sas wat rustquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk had het moeten zijn; Cranafal we vietzen er wel omhein.
Irritainment, net als UTO.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is amusant en irritant tegelijk.
Ze is apart ja en ik weet dat laatste niet hoor, ik vertrouw het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik loop Petzi meestal mis, maar lees weleens terug en ik denk dat ze een nogal bijzondere manier heeft om zichzelf uit te drukken, maar dat ze het niet zo kwaad bedoelt als het lijkt.
Woar woonde gij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je hier om carnaval heen wil fietsen dan moet je een eindje omfietsen, vanochtend ging het nog, maar nu zie je mij t/m woensdag niet meer in het centrum.
Ik denk dat ze beter gewoon professionele hulp kan zoek ipv op Fok! als een ongeleid projectiel te gaan lopen tieren op alles en iedereen wat haar voor de voeten komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik loop Petzi meestal mis, maar lees weleens terug en ik denk dat ze een nogal bijzondere manier heeft om zichzelf uit te drukken, maar dat ze het niet zo kwaad bedoelt als het lijkt.
Heb ik ook..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar tekeningen zijn rete cool. Die zijn van haar. Niemand verzint dat je broer is overleden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |