Dankje.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:06 schreef Jeebus het volgende:
[..]
http://i40.tinypic.com/flyf41.png
Heb 'm alleen in die resolutie, weet ook niet meer waar ik 'm vandaan heb. Ik denk van interfacelift.com
Ik cmd + tab toch altijd, en ik weet blind de volgorde van de iconen. Het Dock gebruik ik nog het meest om bijvoorbeeld te zien of ik een nieuwe mail, een voltooide download of een nieuw MSN-gesprek heb.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is je dock kleinIk moet bijna met m'n ogen knijpen man
Heb je deze ook zonder al die icoontjes van je bureaublad?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
Hoezo voetbal liefhebber?
[ afbeelding ]
standaard bureaublad op het werk...maar ik vind m wel rustgevend haha.quote:
Zit jij om 2:16 nog op je werk? Nachtwerk ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:03 schreef Lienzz het volgende:
[..]
standaard bureaublad op het werk...maar ik vind m wel rustgevend haha.
Mijn eigen bureaublad is natuurlijk veulllll mooier
grappig ET op je bureaublad...dat speel ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 03:21 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb zelf trouwens deze:
[ afbeelding ]
http://ironmanmovie.marvel.com/ en dan bij downloads.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:07 schreef disyn het volgende:
mijn gemodificeerde wallpaper
te zien hieronder mijn zoontje en ik
Gave foto. Het doet een beetje Al Capone / maffia achtig aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
De mijne maar dan omgekeerd . De man met de gun is mijn vader 17/18 jaar oud ofzo![]()
[ afbeelding ]
Neevaaaahhh!111!1 EINZ ZWEI DREI!!1!quote:
Geniale fotoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
De mijne maar dan omgekeerd . De man met de gun is mijn vader 17/18 jaar oud ofzo![]()
[ afbeelding ]
Eens..quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Cool, gelijk als achtergrond ingesteld. Beetje jammer dat mijn bureaublad onder de pictogrammetjes zitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik kon echt niet kiezen dus heb ik maar willekeurig deze gekozen uit mijn mooiste wallpapers (Wie heeft er trouwens nog eentje van Rotterdam? Daar zoek ik al een hele tijd naar, het liefst op 2560 x 1600).
[ afbeelding ]
Klik
Icoontjes op de desktopquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:50 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Cool, gelijk als achtergrond ingesteld. Beetje jammer dat mijn bureaublad onder de pictogrammetjes zit
Goh, wat dacht je van uitproberen?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Is er ook een mogelijkheid dat je ze er zelf af kan halen?
OMG, het zal me een worst wezen dat er nog heel veel gaan komen, dit is de vetste zeker weten!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:22 schreef mithrandirrr het volgende:
[ afbeelding ]
origineel:
http://nature.desktopnexus.com/wallpaper/55903/
echter, mijn wallpaper veranderd om de 5 minuten, dit is wel een van de fraaiste.
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG, het zal me een worst wezen dat er nog heel veel gaan komen, dit is de vetste zeker weten!
mithrandirrr 1
Het was toch de bedoeling dat er gestemd word?![]()
Echt heel jammer dat hij in zoooveel resoluties komt, behalve in dual screen![]()
Kermisquote:
er zit iets op je lipquote:Op zondag 29 maart 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
KermisEn hij schoot raak (dan kreeg je een foto)
En ikke zat nog lang niet in de ander gun van hem. Maar mijn moeder had smaakEn hij heeft zeker nog drie keer raak geschoten
![]()
Erfelijkquote:
Gaat niet om mijn eigen pictogrammen, maar om die van de anderen die een super vette wallpaper posten, maar dat je die dan niet kan gebruiken omdat die picto´s er dan doorheen staan..quote:Op zondag 29 maart 2009 14:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goh, wat dacht je van uitproberen?
(rechstklikken op bureaublad -> beeld -> bureaubladpictogrammen weergeven afvinken)
Vraag dan gewoon om het orgineel, zo kom je niet duidelijk overquote:Op maandag 30 maart 2009 17:43 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Gaat niet om mijn eigen pictogrammen, maar om die van de anderen die een super vette wallpaper posten, maar dat je die dan niet kan gebruiken omdat die picto´s er dan doorheen staan..
Mijn stem heb je meis!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Heb je het origineel ergens staan?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:11 schreef Toryu het volgende:
Moeilijk kiezen wat mijn mooiste achtergrond is, nu heb ik deze zonsopgang:
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik al 3x gedaan, maar de eigenaar van de heineken champions league wallpaper reageert niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon om het orgineel, zo kom je niet duidelijk over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |