Geeft toch niets meis, wij accepteren je zoals je bent en zonder bh kan toch ook heel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
dat klopt maar durf ik nog niet te delen
Ja, echt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
was dat echt in 99? geen idee hoe ik hier verzeild geraakt ben meer
Scrutt weet alles van Aziatische sex praktijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef mario390 het volgende:
vraag? hoe is de naam van chinesische sexminister?
wat liefffffffffquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sas, voor in je FoBo:
[ afbeelding ]
Je meent hetquote:
Nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef mario390 het volgende:
vraag? hoe is de naam van chinesische sexminister?
Ik moest lachenquote:
Ik heb alle ingrediënten in huisquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Scrutt weet alles van Aziatische sex praktijken
Wel slim want dat is natuurlijk het enige woord dat je fatsoenlijk uit je bek krijgt tijdens het beffen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Voorstellen dat je sex in Oostenrijk hebt en je moet het woord mumu gebruiken
Jij bent doorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:35 schreef miaeak het volgende:
[..]
Wel slim want dat is natuurlijk het enige woord dat je fatsoenlijk uit je bek krijgt tijdens het beffen.
Volgens mij had chufi iets anders in gedachtenquote:
Oh weet jij meer dan ik ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had chufi iets anders in gedachten
Wow!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep!
Ik word daar altijd zo vrolijk van
Ja ja, is al goed. Rond 24.00 uur komt Thuiszorg om je op je zij te draaien. Niet bijten deze keer!quote:
Ja vroeger met Giacomo Agostini op de Augusta 4takt door de kniebocht waar we altijd zatenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Probeer anders de TT eens in Assen.
En tien minuten later is er een anderequote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger met Giacomo Agostine op de Augusta 4takt door de kniebocht waar we altijd zaten
Je hebt groot gelijk, slaap lekker alvast.quote:
Nee, prachtig om te zien, maar veel te druk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets .. maar je kwam daar ook ?
de andere was de selbequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had die andere ook wel gezien maar niet gelinkt ..
Mijn opa was bochtcommissaris en héél vroeger kwamen de coureurs op hun racemotor naar Assen en prepareerden ze (de coureur en zijn monteur) hun motoren in plaatselijke garages, ook die waar mijn opa bedrijfsleider was. Heb ik die foto ooit laten zien?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets .. maar je kwam daar ook ?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:51 schreef mario390 het volgende:
en de NORWEGISCHE is en VROUW
WILMA RAMMELEN
Nee die foto ken ik niet..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn opa was bochtcommissaris en héél vroeger kwamen de coureurs op hun racemotor naar Assen en prepareerden ze (de coureur en zijn monteur) hun motoren in plaatselijke garages, ook die waar mijn opa bedrijfsleider was. Heb ik die foto ooit laten zien?
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die foto ken ik niet..
Mijn oom die in Assen woonde regelde altijd de kaartjes in de Kniebocht wat toen de favoriete plek was ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.Cool dat soort fotos... 1933 de beginjaren ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:59 schreef mario390 het volgende:
grapje::
2 jäger in wood ,en klagt bij de andere dat hij snapt waarom zijn vrouw zwanger is,hij was het selbst niet
dann straks en HIRSCH ,liegt dood zegt de andere,ik heb niet geschoten
dann de andere :: zie en bij jouw vrouw heeft ook jemand anderes geschoten
[..]
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.Geinig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Cool dat soort fotos... 1933 de beginjaren ....
quote:prachtige foto Scrut
Het origineel hangt hier aan de muur, een vrij grote maar oorspronkelijke afdruk.quote:Geinig zeg
heeft tim weer geschossen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor 40 Euro doet Gerrit je auto van binnen en buiten cleanen geen geld eigenlijk
Ja echt leukquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het origineel hangt hier aan de muur, een vrij grote maar oorspronkelijke afdruk.
Geen idee ik heb vandaag 10 minuten gezien geloof ikquote:
Ik dacht ook iets vreemds tegen te komen bij mijn voorouders. Een echtpaar waarvan de beide kinderen met elkaar getrouwd waren. Dat zat gelukkig toch iets anders. Het was voor beide ouders niet het eerste huwelijk. De kinderen waren ook een jaar eerder getrouwd dan hun ouders.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
Zo kwam ik laatst mn onechte opa tegen uit 34 geloof ik
op facebook stond tim heeft ook gevoelen,daar heb ik geantwortet "yep bij het schijtenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee ik heb vandaag 10 minuten gezien geloof ik
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
op facebook stond tim heeft ook gevoelen,daar heb ik geantwortet "yep bij het schijten
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige hebben geschreven "in zijn pimmel"
Ok .. en hoe dan ook alsnog vreemd al ik het zo leesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht ook iets vreemds tegen te komen bij mijn voorouders. Een echtpaar waarvan de beide kinderen met elkaar getrouwd waren. Dat zat gelukkig toch iets anders. Het was voor beide ouders niet het eerste huwelijk. De kinderen waren ook een jaar eerder getrouwd dan hun ouders.
[..]
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.Geweldig om te zien zeg. Die enorm brede leren zadels toentertijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Mwah. Twee mensen die elkaar ontmoeten. De moeder van de één is weduwe, de vader van de andere weduwnaar. Kinderen trouwen met elkaar, een jaartje later doen de ouders dat ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. en hoe dan ook alsnog vreemd al ik het zo lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |