quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger met Giacomo Agostine op de Augusta 4takt door de kniebocht waar we altijd zaten
Je hebt groot gelijk, slaap lekker alvast.quote:
Nee, prachtig om te zien, maar veel te druk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets .. maar je kwam daar ook ?
de andere was de selbequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had die andere ook wel gezien maar niet gelinkt ..
Mijn opa was bochtcommissaris en héél vroeger kwamen de coureurs op hun racemotor naar Assen en prepareerden ze (de coureur en zijn monteur) hun motoren in plaatselijke garages, ook die waar mijn opa bedrijfsleider was. Heb ik die foto ooit laten zien?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets .. maar je kwam daar ook ?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:51 schreef mario390 het volgende:
en de NORWEGISCHE is en VROUW
WILMA RAMMELEN
Nee die foto ken ik niet..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn opa was bochtcommissaris en héél vroeger kwamen de coureurs op hun racemotor naar Assen en prepareerden ze (de coureur en zijn monteur) hun motoren in plaatselijke garages, ook die waar mijn opa bedrijfsleider was. Heb ik die foto ooit laten zien?
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die foto ken ik niet..
Mijn oom die in Assen woonde regelde altijd de kaartjes in de Kniebocht wat toen de favoriete plek was ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TT van 1933. Mijn opa staat rechts achterin, in het donker gekleed.Cool dat soort fotos... 1933 de beginjaren ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:59 schreef mario390 het volgende:
grapje::
2 jäger in wood ,en klagt bij de andere dat hij snapt waarom zijn vrouw zwanger is,hij was het selbst niet
dann straks en HIRSCH ,liegt dood zegt de andere,ik heb niet geschoten
dann de andere :: zie en bij jouw vrouw heeft ook jemand anderes geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |