2x na een crash.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:28 schreef THEFXR het volgende:
de bak is dit jaar het probleem voor RB, vandaag alweer kapot
Vandaag hadden ze die nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pas over twee weken nodig. Dus zal wel snor zitten
Is wel erg pro red bull ingevuld. Ik verwacht een traditionele 3de team. Daarnaast vind ik alfa Romeo beter op dit moment dan torro Rosso.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef THEFXR het volgende:
Top 10 team voorspelling
1) Ferrari
2) Red Bull
3) Mercedes
4) Haas
5) Renault
6) Torro Rosso
7) Alfo Romeo
8) Racing point
9) Mclaren
10) Williams
Duurt lang !quote:
davina is met je eensquote:
Ik denk dat Red Bull idd achter Ferrari staat. Echter ontwikkelen Mercedes en Red Bull zich sterker in het seizoen de afgelopen jaren. Ik denk dus dat Vettel snel is de eerste paar races maar dat vanaf Barcelona Mercedes en Red Bull ze voorbij gaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:32 schreef aesop het volgende:
Afgaande op het uberoptimisme bij Marko, en het relatieve positivisme bij Max, zet ik RBR op gelijke hoogte met Mercedes en op sommige circuits al erboven omdat de Mercs nog steeds bandenvreters blijken.
Ferrari zal er een paar tienden voor zitten normaalgesproken. Game on wat dat betreft, en Max lijkt te beseffen dat hij de titel niet in Melbourne kan winnen, maar wel door degelijk te zijn in de race kan blijven tot na de zomer.
Daarachter is het nog meer koffiedikkijken. Ik verwacht Haas, Alfa en Renault als grootste kanshebbers op de titel best of the rest.
Wie is dat in godsnaam??quote:
Een verdomd goede zangeres, haar muziek is daarentegen niet mijn genre.quote:
als er al verandering in de top 3 is zie ik eerder Ferrari van 2 naar 1 gaan dan Red Bull van 3 naar hoger, erachter is het een stuk spannender, kan Renault hun plek 4 behouden, is dringen daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:32 schreef aesop het volgende:
Afgaande op het uberoptimisme bij Marko, en het relatieve positivisme bij Max, zet ik RBR op gelijke hoogte met Mercedes en op sommige circuits al erboven omdat de Mercs nog steeds bandenvreters blijken.
Ferrari zal er een paar tienden voor zitten normaalgesproken. Game on wat dat betreft, en Max lijkt te beseffen dat hij de titel niet in Melbourne kan winnen, maar wel door degelijk te zijn in de race kan blijven tot na de zomer.
Daarachter is het nog meer koffiedikkijken. Ik verwacht Haas, Alfa en Renault als grootste kanshebbers op de titel best of the rest.
je hebt ook nog zoiets als betrouwbaarheid en dat moeten we echt nog wel even afwachtenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:24 schreef tja77 het volgende:
RBR heeft echt wel stappen gemaakt met deze krachtbron. Ik verwacht Ferrari op 1, met daarachter Mercedes en RBR op vrijwel gelijke hoogte.
Als Max in z’n eerste kilometers al meer vermogen voelde, zegt dat natuurlijk wel iets.
Dit, ik verwacht echter niet eens zozeer problemen met de motor, maar eerder met RB onderdelen, zoals de versnellingsbak, ineens niet werkende sensoren, en dat soort ongein (wat we eigenlijk in eerdere seizoenen ook al gezien hebben). Ik hoop dat ook RB (naast Honda) in dat opzicht nu eens hun zaakjes op orde krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook nog zoiets als betrouwbaarheid en dat moeten we echt nog wel even afwachten
Ik heb het niet bijgehouden, maar hoe zat het met het aantal totaal rondjes in de testweek vorig jaar en dit jaar bij RBR? En dat desondanks de uitstapjes in de grindbak.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook nog zoiets als betrouwbaarheid en dat moeten we echt nog wel even afwachten
Ik heb Gasly hoger zitten dan de bitch van Lewis als ik eerlijk benquote:Op zondag 3 maart 2019 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden, maar hoe zat het met het aantal totaal rondjes in de testweek vorig jaar en dit jaar bij RBR? En dat desondanks de uitstapjes in de grindbak.
Daarnaast doelde ik ook op Q- en racepace. Want het zou zomaar kunnen dat je in de eerste paar races 1 of meerdere DNF’s zult scoren. Maar dat geldt voor meer teams. En dat je dus na 1 of 2 races als team 4e of 5e staat. Tevens ben ik nog niet geheel overtuigd van het stokbroodje in de RBR. Van de 3 topteams, is dat de minste coureur.
Versnellingsbak heeft probleemloos gedraaid bij STR, en die gebruiken dezelfde. Bij RBR waren de problemen te wijten aan de crashes van Gasly. Maar ik ben het met je eens dat de afgelopen jaren de schuld wel erg makkelijk in de schoenen van Renault werd geschoven.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit, ik verwacht echter niet eens zozeer problemen met de motor, maar eerder met RB onderdelen, zoals de versnellingsbak, ineens niet werkende sensoren, en dat soort ongein (wat we eigenlijk in eerdere seizoenen ook al gezien hebben). Ik hoop dat ook RB (naast Honda) in dat opzicht nu eens hun zaakjes op orde krijgen.
gebaseerd op?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb Gasly hoger zitten dan de bitch van Lewis als ik eerlijk ben
van de Ferrari en zeker de Mercedes krachtbronnen weten we dat ze power en betrouwbaarheid kunnen leveren, het feit dat Red Bull al incalculeert dat ze meer motoren nodig gaan hebben zegt toch wel iets, nu is het te hopen dat ze die wissels "normaal" uit kunnen voeren ipv met DNF's door opgeblazen motorenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden, maar hoe zat het met het aantal totaal rondjes in de testweek vorig jaar en dit jaar bij RBR? En dat desondanks de uitstapjes in de grindbak.
Daarnaast doelde ik ook op Q- en racepace. Want het zou zomaar kunnen dat je in de eerste paar races 1 of meerdere DNF’s zult scoren. Maar dat geldt voor meer teams. En dat je dus na 1 of 2 races als team 4e of 5e staat. Tevens ben ik nog niet geheel overtuigd van het stokbroodje in de RBR. Van de 3 topteams, is dat de minste coureur.
Overeenkomst tussen die twee is dat ze in races onder druk foutjes beginnen te maken. Verschil is dat Bottas bewust vaker is opgeofferd voor Lewis, iets dat RBR nu nog niet doet in het begin van het seizoenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb Gasly hoger zitten dan de bitch van Lewis als ik eerlijk ben
Bottas kan best een stukje sturen hoor. Maar die speelt inderdaad echt de 2e viool.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb Gasly hoger zitten dan de bitch van Lewis als ik eerlijk ben
Als blijkt dat de Honda ervoor zorgt dat het gat geminimaliseerd wordt, dan zullen er nog meer PK’s worden geperst uit de Ferrari en Mercedes. Blijven ze dan nog steeds zo betrouwbaar? RBR heeft dankzij Newey doorgaans een top chassis. Dus met iets minder vermogen kan RBR wellicht toch bijblijven of zelfs winnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
van de Ferrari en zeker de Mercedes krachtbronnen weten we dat ze power en betrouwbaarheid kunnen leveren, het feit dat Red Bull al incalculeert dat ze meer motoren nodig gaan hebben zegt toch wel iets, nu is het te hopen dat ze die wissels "normaal" uit kunnen voeren ipv met DNF's door opgeblazen motoren
Geen ideequote:
Mijn befaamde onderbuik die er niet vlug naast zitquote:
Als ze meer motoren gaan gebruiken is het zoals het er nu voorstaat vanwege de extra PKs die Honda gedurende het seizoen belooft. De betrouwbaarheid lijkt op orde.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
van de Ferrari en zeker de Mercedes krachtbronnen weten we dat ze power en betrouwbaarheid kunnen leveren, het feit dat Red Bull al incalculeert dat ze meer motoren nodig gaan hebben zegt toch wel iets, nu is het te hopen dat ze die wissels "normaal" uit kunnen voeren ipv met DNF's door opgeblazen motoren
Is de definitieve kalender uit dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Sunri5e het volgende:
ZANDVOORT IS ROND! Eerste race 3 mei 2020. De deal is voor 3 jaar.
Bottas is niet brutaal genoeg. Gasly is mee een "klootzak".quote:Op zondag 3 maart 2019 14:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bottas kan best een stukje sturen hoor. Maar die speelt inderdaad echt de 2e viool.
Gasly heeft werkelijk nog niks indrukwekkends in de F1 laten zien. Hij zit bij RBR bij gebrek aan beter.
op dit moment alleen nog sterke geruchtenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Sunri5e het volgende:
ZANDVOORT IS ROND! Eerste race 3 mei 2020. De deal is voor 3 jaar.
Voor mij niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op dit moment alleen nog sterke geruchten
Gehoord van een horeca mannetje is wat mij betreft nog steeds een gerucht.quote:
De definitieve kalender komt pas aan het eind van het jaar.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is de definitieve kalender uit dan?
Zie het nergens gemeld
Eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Sunri5e het volgende:
ZANDVOORT IS ROND! Eerste race 3 mei 2020. De deal is voor 3 jaar.
Start van het Europese seizoen dan welquote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Tinos85 het volgende:
Volgens mij was er sowieso sprake van een Grand Prix begin mei als er een in Zandvoort komt.
Coldest race (Air temperature) 5 °C Canada 1978 Canadian Grand Prixquote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef XL het volgende:
Ook die datum, 3 mei. Kans op de koudste GP ooit?
Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.quote:Op maandag 4 maart 2019 03:20 schreef twiFight het volgende:
Ik geloof er niets van dat mercedes aanzienlijk achter ligt op ferrari. Die party mode gaat echt wel weer verrassen in Q3 op zaterdag. Maar ze zullen vast amper een voorsprong over hebben. Ik gok nek aan nek de eerste vier races.
Wel als je daardoor op pole start en vooraan kan weg rijden, geen last hebt van dirty air bij het managen van je banden en niet ingehaald kan worden omdat de autos elkaar niet kunnen volgen/er nauwelijks mogelijkheden zijn om in te halen op sommige circuitsquote:Op maandag 4 maart 2019 06:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.
m.a.w. Zandvoort heeft dan zijn originele plek weer terug op de kalender... Namelijk de race waar alle grote updates voor het eerst gebruikt worden in een race.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... dan zal Zandvoort de race worden waar teams al hun grote updates voor het eerst inzetten gezien het voor Spanje gaat vallen dan.
En dat zou nou juist in 2019 niet meer het geval mogen zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 08:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Wel als je daardoor op pole start en vooraan kan weg rijden, geen last hebt van dirty air bij het managen van je banden en niet ingehaald kan worden omdat de autos elkaar niet kunnen volgen/er nauwelijks mogelijkheden zijn om in te halen op sommige circuits
Er moet onder andere een nieuw pitgebouw komen (lijkt mij), maar dat stampen ze eind van het jaar zo uit de grond. Hebben ze vanaf Oktober tot en met medio April om het circuit op te knappen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:19 schreef franklop het volgende:
Ik kan het me nog steeds moeilijk voorstellen, zeker met hoe circuit nu is (althans, ze moeten nog een hoop doen in een jaar).
Die hele auto is de afgelopen jaren gebouwd met het idee van vooraan starten en wegrijden.quote:Op maandag 4 maart 2019 06:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.
bouwvak werkt niet tijdens de vorst, dus hopen op een zachte winter.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Er moet onder andere een nieuw pitgebouw komen (lijkt mij), maar dat stampen ze eind van het jaar zo uit de grond. Hebben ze vanaf Oktober tot en met medio April om het circuit op te knappen.
Ja, heb je gelijk in. Wel hopen dat ze er inderdaad wat nieuws neer zetten en dat het er een beetje tof uit ziet. Ergens heb ik ook wel het idee dat het voor het circuit wel wenselijk is dat er een 2e oversteek komt ipv alleen het tunneltje, dus wellicht een pitgebouw met oversteek naar tribune ala China?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bouwvak werkt niet tijdens de vorst, dus hopen op een zachte winter.
Eens, maar we hebben vorig jaar gezien dat het Mercedes ook in de races niet aan pace ontbrak. Het is niet zo dat hun qualy rondjes uitzonderingen waren. Wel waren ze niet geweldig met bandengebruik. Ferrari was weer niet zo goed met strategie. Maar er wordt nu in de pers veel geroepen dat Ferrari flink sterker is in pace dan mercedes, maar ik denk dus dat dat wel meevalt en ze dus even sterk zijn wanneer we uiteindelijk echt om puntjes rijden.quote:Op maandag 4 maart 2019 06:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.
Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewisquote:Op maandag 4 maart 2019 11:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
Eens, maar we hebben vorig jaar gezien dat het Mercedes ook in de races niet aan pace ontbrak. Het is niet zo dat hun qualy rondjes uitzonderingen waren. Wel waren ze niet geweldig met bandengebruik. Ferrari was weer niet zo goed met strategie. Maar er wordt nu in de pers veel geroepen dat Ferrari flink sterker is in pace dan mercedes, maar ik denk dus dat dat wel meevalt en ze dus even sterk zijn wanneer we uiteindelijk echt om puntjes rijden.
Hier zit echt niemand op te wachten...quote:Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)-plooij-commentator/
Gelukkig is dat de kortste training
Lewis heeft altijd wat te klagen als hij niet op zijn gemak kan wegrijden van veel mindere auto's. Misschien heeft hij er gewoon meer moeite mee en niet de Mercedes?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
Maar gelukkig wel weer de Technische updates te zien in de showquote:Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)-plooij-commentator/
Gelukkig is dat de kortste training
Nope, Mercedes heeft al sinds de invoering van de turbomotoren de auto zó gebouwd dat hij goed presteert in schone lucht. Dwz, als hij vooraan rijdt of na een pitstop alleen de baan op komt. Zodra Lewis en Nico en later Lewis en Valtteri in vuile lucht van andere auto's terechtkwamen ging het veel minder. Wie herinnert zich niet het herhaalde "Can't pass this guy" toen Lewis in Australië Max (toen nog in een STR) niet voorbij kwam omdat hij door de turbulentie teveel grip verloor.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lewis heeft altijd wat te klagen als hij niet op zijn gemak kan wegrijden van veel mindere auto's. Misschien heeft hij er gewoon meer moeite mee en niet de Mercedes?
Dat was inderdaad Hamilton, en niet alleen die ene keer en niet alleen bij Verstappen. Het is ook altijd Hamilton die klaagt dat er iets mis is met de motor of de balans terwijl die auto daarna prima blijkt te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nope, Mercedes heeft al sinds de invoering van de turbomotoren de auto zó gebouwd dat hij goed presteert in schone lucht. Dwz, als hij vooraan rijdt of na een pitstop alleen de baan op komt. Zodra Lewis en Nico en later Lewis en Valtteri in vuile lucht van andere auto's terechtkwamen ging het veel minder. Wie herinnert zich niet het herhaalde "Can't pass this guy" toen Lewis in Australië Max (toen nog in een STR) niet voorbij kwam omdat hij door de turbulentie teveel grip verloor.
Weltschmerz is verliefd op Vettel, neem zijn reacties dus niet te serieus.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Meelezer, maar post niet zoveel. Vertel? Wat mis ik?
en ik heb ook wel m'n hoop gevestigd op Vettel en Ferrari voor het komende seizoen, als het aan mij ligt zeikt Hamilton alle raceweekendenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Wat flauw dit.
Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
Noouuuuuuu.... Ik zou hem een stuk geloofwaardiger vinden als hij Lewis ook wat credit zou geven. Maar dwars doen om dat de massa Lewis goed vindt, vind ik ook een soort van trollen.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Wat flauw dit.
Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
Haha, ik hoop op mooie gevechten tussen Seb en Max.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik heb ook wel m'n hoop gevestigd op Vettel en Ferrari voor het komende seizoen, als het aan mij ligt zeikt Hamilton alle raceweekenden
Dat klopt, maar constant hetzelfde punt proberen te maken tot vervelens toe is ook wel een keer genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Wat flauw dit.
Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
de max hooligans, ja dat vind ik ook wel het enige jammere aan een NL top coureur in F1quote:Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Sabata het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend hoor. Is weer eens wat anders dan een stampvoetende horde nieuwe f1 fans die ieder puntje van kritiek richting Neerlands Hoop meteen met scheldwoorden begroeten
Ach, tokkies gonna tok. Een klein beetje nuance is bij de gemiddelde Max dan niet te vinden helaas.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Sabata het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend hoor. Is weer eens wat anders dan een stampvoetende horde nieuwe f1 fans die ieder puntje van kritiek richting Neerlands Hoop meteen met scheldwoorden begroeten
2010 en 2012 waren mooi en daar was geen sprake van red bull dominantie.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:21 schreef Kickinalfa het volgende:
Eens,en we zijn verwend afgelopen twee seizoenen dat het spannend was en dat het mogelijk was dat er 3 teams meedingen naar de overwinning/podiumplaatsen.in2014 ,2015 en 2016 won Mercedes zo een beetje alles. Dat na jarenlange red bull dominantie.
Klopt en ergens bekruipt mij het gevoel dat mercedes aan ziet komen dat hun uberl33twtfhaxx voorsprong weg is en ze dit jaar de auto iets meer afgestemd hebben op verkeer. Nog steeds wel sterk in vrije lucht hoor, maar ook wat meer balans er in. We zullen het zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
Het is Lewis. Dezelfde Lewis die klaagt over een "kapotte" auto en doodleuk van laatste naar 2 rijd. Kapotte auto mijn ass, geweldige coureur maar zeurt te veel als het ff niet lekker gaat imo.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is Lewis. Dezelfde Lewis die klaagt over een "kapotte" auto en doodleuk van laatste naar 2 rijd. Kapotte auto mijn ass, geweldige coureur maar zeurt te veel als het ff niet lekker gaat imo.
Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
ik heb het al eens eerder gezegd maar dit lijkt toch bijna sabotage, er moet toch echt wel iets heel goed fout zijn daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Dat zou echt een ramp zijn. Maar F1 teams bespreken toch hun hele ontwerp vooraf met de FIA om te kijken of het een en ander legaal geacht wordt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Holy moly...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Als Max klaagt over heftige schade, heeft ie ook heftige schade. In Brazilië bijvoorbeeld was hij echt veel downforce kwijt. Een ander voorbeeld wat ik kan bedenken is Singapore 2017 toen zijn ophanging kapot was vlak voor Kimi hem collecteerde.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:22 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.
De kans is groot dat wij het beter weten, maar nooit helemaal zeker of het klopt natuurlijk
Dit!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:22 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.
De kans is groot dat wij het beter weten, maar nooit helemaal zeker of het klopt natuurlijk
Ik geef hem de credits die hij volgens mij verdient. Ik doe alleen niet mee met de chauvinistische en marketinggedreven geschiedvervalsing. Als hij voor de verandering eens een keer niet de allersnelste auto heeft die perfect werkt en op kop ligt of alsnog weer eens verslagen wordt door zijn teamgenoot dan heeft hij altijd wat te zeuren.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Noouuuuuuu.... Ik zou hem een stuk geloofwaardiger vinden als hij Lewis ook wat credit zou geven. Maar dwars doen om dat de massa Lewis goed vindt, vind ik ook een soort van trollen.
Dat zou Vettel nooit doen toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik geef hem de credits die hij volgens mij verdient. Ik doe alleen niet mee met de chauvinistische en marketinggedreven geschiedvervalsing. Als hij voor de verandering eens een keer niet de allersnelste auto heeft die perfect werkt en op kop ligt of alsnog weer eens verslagen wordt door zijn teamgenoot dan heeft hij altijd wat te zeuren.
Behalve dan als het om Alonso gaat die volgens jou regelmatig onder deed voor Massa, of dat het gat tussen Vettel en Raikonen vergelijkbaar was als tussen Alonso en Raikonenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet mee met de chauvinistische en marketinggedreven geschiedvervalsing.
Ik kan niet in de toekomst kijken maar volgens mij is het geen gewoonte van hem. Hij gaat altijd voor zijn team staan en communiceert vrij zakelijk over echte problemen met de auto, een stuur dat scheef staat of zo, of een onderdeel dat tussen zijn benen valt.quote:
O ja, dat was ik nog vergeten, behalve dat Hamilton veel minder heeft gedaan met veel betere auto's had hij ook nog eens de assistentie van Whiting en de stewards nodig. Dat de enige straf voor het hinderen door achterblijvers is uitgedeeld toen Hamilton de benadeelde was past in een patroon. Vettel mag je gewoon ongestoord in de weg rijden.quote:En niet te vergeten...BLUE FLAGS! BLUE FLAGS!
Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik gezegd dat Alonso gewoon een normale marge had op Massa, zoals een topcoureur dat tov een subtopper heeft, en zoals Vettel dat tov Raikkonen had. Wat Alonso wel heeft is dat hij overal relatief snel mee is, van de Minardo tot nauwelijks te besturen Ferrari's en McLarens. Alleen dat brengt hem vooral nauwelijks te besturen auto's waarmee hij het niet redt en niet redde tegen Vettel die een bepaalde balans moet hebben om snel te zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Behalve dan als het om Alonso gaat die volgens jou regelmatig onder deed voor Massa, of dat het gat tussen Vettel en Raikonen vergelijkbaar was als tussen Alonso en Raikonen
Je vraagt je af hoe het mogelijk is. Lowe zal er, indien dit waar blijkt, toch op zeker uitvliegen lijkt me. Hoe kan zoiets in hemelsnaam???quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Daar staat 3 aspecten. Verder lees ik alleen de ophanging en de spiegels. Wat is die derde dan; heb ik die gemist of faalt google translate met vertalen hier?quote:Op de FW42 zijn er drie verschillende technische aspecten van de machine die onder het vergrootglas van de Internationale Federatie liggen.
het zijn 2 aspecten van de voorwielophanging.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb die Italiaanse link even door gooogle translate gekiepert:[..]
Daar staat 3 aspecten. Verder lees ik alleen de ophanging en de spiegels. Wat is die derde dan; heb ik die gemist of faalt google translate met vertalen hier?
Flauwekul inderdaad...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:22 schreef dz5b604 het volgende:
Ja, dit is echt veel duidelijker dan 5 verschillende kleuren banden en gewoon namen in plaats van deze c1 t/m c5 bullshit
Je rijtje kloptquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Flauwekul inderdaad...
C1 = hard
C2 = medium
C3 = soft
C4 = ultra
C5 = hyper
Als ik het goed heb onthouden?
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:28 schreef Lionheaad het volgende:
ik vind het eigenlijk wel prima zo.[..]
Je rijtje klopt
Voor die casual kijker was het hebben van 3 kleuren toch al genoeg, ik snap niet waarom dan ook de namen van de banden opeens veranderd moeten worden naar codes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Dat is hem, maar ik haal tijdens de tests bijvoorbeeld al de hele tijd de C1 met de C5 in de war, bij hard/hypersoft heb je dat al niet en zowiezo zijn de namen al zo ingeburgerd in de F1 en dan ga je nu beginnen met hard (wit)/medium (geel)/soft (rood) met rare codes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Flauwekul inderdaad...
C1 = hard
C2 = medium
C3 = soft
C4 = ultra
C5 = hyper
Als ik het goed heb onthouden?
Dat ook inderdaad, moet je de gele band nu ineens medium noemen en vice versa...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:32 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is hem, maar ik haal tijdens de tests bijvoorbeeld al de hele tijd de C1 met de C5 in de war, bij hard/hypersoft heb je dat al niet en zowiezo zijn de namen al zo ingeburgerd in de F1 en dan ga je nu beginnen met hard (wit)/medium (geel)/soft (rood) met rare codes.
Ik denk dat je daar over een paar races al geen last meer van hebt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Dit ja, waarom zou je omrekenen. Doe je misschien de eerste paar racesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar over een paar races al geen last meer van hebt.
En omrekenen naar de compounds van vorig jaar heeft toch al weinig zin, omdat de supersoft er tussenuit is gevallen.
Waarom moet dat? Wat levert je dat als die hard op?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Jij rekent ook nog in guldens?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Misschien hetzelfde als Mclaren met hun ophanging vorig jaar? Hopen op een gedoog constructie, ding bouwen en te laat er achter komen dat het toch illegaal is?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe het mogelijk is. Lowe zal er, indien dit waar blijkt, toch op zeker uitvliegen lijkt me. Hoe kan zoiets in hemelsnaam???
Opzich niks maar dat doe je toch vanzelf. En vind dat ook wel leuk om te weten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Wat levert je dat als die hard op?
Doe je bestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Opzich niks maar dat doe je toch vanzelf. En vind dat ook wel leuk om te weten.
Ze hadden gewoon soft, medium, hard moeten noemen met elke week dezelfde kleuren. Dat een soft dan de ene GP harder of zachter is dan de andere GP doet niet ter zake.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:34 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, moet je de gele band nu ineens medium noemen en vice versa...
Die C-code hadden ze altijd al in gedachten, want de teams moeten dat wel weten. Ze zouden het alleen buiten de officiële uitingen moeten houden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:52 schreef vosss het volgende:
En onduidelijker voor de nieuwe kijkers, want dan is de ene GP de gele band een medium en de andere GP de gele band ineens de soft. WTF?!!?
Slaat nergens op.
Kan wel duidelijker. Gewoon zo:quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
DIt is toch veel duidelijker dan Hyper, ultra, super blablabla?
Je hebt nu gewoon Hard, middel, zacht. Met voor de liefhebbers er nog achter welke compound het echt is.
Kan niet duidelijker imo.
Jawel, dat gaan ze wel doen, alleen zetten ze de onderliggende C-code er ook bij, waardoor die hards moeite gaan krijgen met terug rekenen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan wel duidelijker. Gewoon zo:
[ afbeelding ]
Kleurtjes zijn fictief. Bovenste rij is een GP en elke rij eronder ook.
Veel duidelijker, want dan is geel altijd de medium; ongeacht welke compound er achter steekt. En dat is nou net wat ze volgens mij nu NIET gaan doen toch?
Er hoeft toch niet teruggerekend te worden? De hardste compound is altijd het langzaamst van het weekend en gaat het langste mee etc. Wat wil je omrekenen dan? Hoe snel men op een ander circuit met een andere compound was? Er is niks om te rekenen lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jawel, dat gaan ze wel doen, alleen zetten ze de onderliggende C-code er ook bij, waardoor die hards moeite gaan krijgen met terug rekenen.
Elke race wit-geel-roodquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:03 schreef vosss het volgende:
Of blijven de 3 kleurtjes wel gewoon hetzelfde? Dus elke GP wit, geel en rood?
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Er hoeft toch niet teruggerekend te worden? De hardste compound is altijd het langzaamst van het weekend en gaat het langste mee etc. Wat wil je omrekenen dan? Hoe snel men op een ander circuit met een andere compound was? Er is niks om te rekenen lijkt mij zo.
Die doen er toch in zijn geheel niet toe? Waarom zou het interessant zijn om te weten welke van de 3 compounds in een gegeven GP nou C3 is? Waarom zou dat interessant zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
De C-codes zijn voor de wat meer dieper geïnteresseerde kijker
Dit gaan ze dus ook doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan wel duidelijker. Gewoon zo:
[ afbeelding ]
Kleurtjes zijn fictief. Bovenste rij is een GP en elke rij eronder ook.
Veel duidelijker, want dan is geel altijd de medium; ongeacht welke compound er achter steekt. En dat is nou net wat ze volgens mij nu NIET gaan doen toch?
Omdat een C3 soft langer meegaat dan een C5 soft. Meer kan ik ook niet bedenkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Die doen er toch in zijn geheel niet toe? Waarom zou het interessant zijn om te weten welke van de 3 compounds in een gegeven GP nou C3 is? Waarom zou dat interessant zijn?
Dat verschilt toch per circuit. Op deze manier kun je nog aangeven dat een middel overal ongeveer even veel rondjes mee gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Omdat een C3 soft langer meegaat dan een C5 soft. Meer kan ik ook niet bedenken
Op hetzelfde circuit ja, maar aangezien een C3 soft en een C5 soft niet op hetzelfde circuit gebruikt gaan worden heb je daar niks aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Omdat een C3 soft langer meegaat dan een C5 soft. Meer kan ik ook niet bedenken
En is ook al 6 maanden bekend ofzo. Maar ja, sommige mensen zijn speciaal he.quote:
Ja ik snap het; was even in de veronderstelling dat ze dat dus juist NIET zouden gaan doen. Ik vind het wel een vooruitgang dan.quote:
Sommige mensen zijn limburgerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En is ook al 6 maanden bekend ofzo. Maar ja, sommige mensen zijn speciaal he.
Exact dit inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:11 schreef Lionheaad het volgende:
pakt popcorn erbij...
Hammilton vs Vettel vs Verstappen
Let the flamewars begin.....
ps. ze hebben allemaal wel eens wat te zeuren als het ff niet loopt
En dan houd je nog niets eens rekening met de regie. Die boordradio's van sommige coureurs eerder uitzenden dan anderen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Exact dit inderdaad.
In 2017 heb ik dit eens helemaal uitgezocht aan de hand van radio transcripts van alle races, juist omdat ik helemaal lijp werd van m'n vriendengroep; 'Max is een god en kan niks fout doen, Vettel is een zeikstraal'.
Bleek dat Kimi, Alonso & Max (in die volgorde) het meest zeikten van het hele veld.
Gevolgd door een rijtje met, uit m'n hoofd & in willekeurige volgorde: Vettel, Hamilton, Grosjean
Weet nog wel wie onderaan stond; Wehrlein had welgeteld 0x gezeken over de boardradio.
*Gezeik kon gaan over blue flags, waardeloze auto, track limits etc etc
Yep.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
En dan houd je nog niets eens rekening met de regie. Die boordradio's van sommige coureurs eerder uitzenden dan anderen.
Nee, medium kan dus ook C4 zijn en hard C3.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:43 schreef Sjemmert het volgende:
Wat de banden betreft is het toch zo dat Medium altijd C3 is en hard kan dan C1 of C2 zijn en soft kan dan C4 of C5 zijn.
Gradaties als H,M,S,SS,US,HS moet je vergeten je hebt in principe alleen nog Mediums en 2 soorten Hards en 2 soorten Softs.
Hmm oke.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, medium kan dus ook C4 zijn en hard C3.
In dat geval is het dus hard C3 -medium C4 - soft c5
Het is elk race gewoon hard, medium, soft. Duidelijker kan niet volgens mij. Voor de liefhebbers staat er nog welk compund achter, maar banen onderling zijn toch niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hmm oke.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het nu duidelijker is geworden Maar het zal in de praktijk wel simpeler zijn en snel wennen waarschijnlijk.
En hoe heb je hier rekening mee gehouden of ze terecht of ontterecht zeurde? Leuk dat wehrlein nooit zeurde maar die zal dus ook nooit te maken gehad hebben met een achterligger die hem in de weg reedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Yep.
Heb 't lijstje even opgezocht & had overigens niet helemaal gelijk: Hamilton stond op 3, Max op 5.
1. Alonso, 24x
2. Raikkonen, 17x
3. Hamilton, 12x
4. Magnussen 11x
5. Verstappen 10x
5. Grosjean 10x
7. Kvyat 9x
8. Vettel 7x
9. Ocon 6x
10. Sainz 6x
11. Hulkenberg 5x
11. Massa 5x
11. Perez 5x
14. Stroll 4x
15. Palmer 3x
16. Ericsson 2x
16. Ricciardo 2x
18. Bottas 1x
18. Button 1x (en dat in 1 race! )
20. Vandoorne 0x
20. Wehrlein 0x
Transcripts van Melbourne t/m Japan
Fake news. We weten allemaal dat Vettel de echte whiner is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Yep.
Heb 't lijstje even opgezocht & had overigens niet helemaal gelijk: Hamilton stond op 3, Max op 5.
1. Alonso, 24x
2. Raikkonen, 17x
3. Hamilton, 12x
4. Magnussen 11x
5. Verstappen 10x
5. Grosjean 10x
7. Kvyat 9x
8. Vettel 7x
9. Ocon 6x
10. Sainz 6x
11. Hulkenberg 5x
11. Massa 5x
11. Perez 5x
14. Stroll 4x
15. Palmer 3x
16. Ericsson 2x
16. Ricciardo 2x
18. Bottas 1x
18. Button 1x (en dat in 1 race! )
20. Vandoorne 0x
20. Wehrlein 0x
Transcripts van Melbourne t/m Japan
Wat Broes zegt Dus kunnen we nu ophouden met dat gezeik? Jullie lijken Vettel Hamilton Alonso welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is elk race gewoon hard, medium, soft. Duidelijker kan niet volgens mij. Voor de liefhebbers staat er nog welk compund achter, maar banen onderling zijn toch niet te vergelijken.
Binnen nu en 12 dagenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:24 schreef Donderkonijn het volgende:
even wat anders, wanneer wordt de f1 manager weer actief
En medium kan c2 zijn. Bahrein is volgens mij c1, c2, c4 als hard, medium, soft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, medium kan dus ook C4 zijn en hard C3.
In dat geval is het dus hard C3 -medium C4 - soft c5
Terecht/onterecht heb ik geen rekening mee gehouden; het ging om al het gezeik: o.a. richting/over het team (strategie gejank van Hamilton) mede-coureurs (Kimi), Blue flags (Vettel), Magnussen (Hulkenberg), Hulkenberg (Magnussen), Honda (Alonso) & Palmer (Alonso) om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:20 schreef opreis het volgende:
[..]
En hoe heb je hier rekening mee gehouden of ze terecht of ontterecht zeurde? Leuk dat wehrlein nooit zeurde maar die zal dus ook nooit te maken gehad hebben met een achterligger die hem in de weg reed
Dat dus net niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Fake news. We weten allemaal dat Vettel de echte whiner is.
Zoals opreis terecht opmerkt, zegt dat lijstje niets zonder de overweging wat voor opmerkingen er gemaakt werden en of die terecht waren.quote:
Iemand die na zo'n helder lijstje alsnog op z'n eigen gevoel af gaat. Die noem ik een whiner. Ik noem verder geen namen, want nieuwe policyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals opreis terecht opmerkt, zegt dat lijstje niets zonder de overweging wat voor opmerkingen er gemaakt werden en of die terecht waren.
Dus tot dat moment blijft Vettel de uber-whiner.
Het lijstje is een nutteloze opsomming.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Iemand die na zo'n helder lijstje alsnog op z'n eigen gevoel af gaat.
Daarom heeft hij ook de volledige transcripts van alle teamradios doorgenomenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:07 schreef Damn_Daniel het volgende:
Waar je rekening mee moet houden bij het maken van zo'n lijstje is dat kijkers bij lange na niet alles horen wat coureurs en hun team tegen elkaar zeggen. Een regisseur zal altijd de meest spectaculaire gesprekken uitzenden. Als een coureur 99% van de tijd een volkomen normaal gesprek voert, dan zal altijd de vreemde 1% uitgezonden worden.
Nou ja, volledig gelijk. Als hij het goed had willen doen had hij bij de transcripts ook de fragmenten gezocht en mij laten beoordelen of de klacht gegrond of ongegrond is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:27 schreef Damn_Daniel het volgende:
Aha. Ik had begrepen dat hij de transcripties vanuit de tv-uitzendingen had doorgenomen. In dat geval heeft hij volledig gelijk. Al moet ik zeggen dat ik al dat gezever niet echt bevorderlijk vind voor het imago van de coureurs. Vroege waren F1-coureurs helden, maar tegenwoordig zijn het zeikerds die alles aan hun engineers moeten vragen. Ik vind dat Moto GP het beter aanpakt, want daar moeten coureurs alles zelf uitvogelen.
* wolfjeamadeus geeft je een snotterdoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het lijstje is een nutteloze opsomming.
Dan had jij wel de beelden (in car, baan, meerdere angles) er bij moeten pakken. En dan nog is het subjectief.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, volledig gelijk. Als hij het goed had willen doen had hij bij de transcripts ook de fragmenten gezocht en mij laten beoordelen of de klacht gegrond of ongegrond is.
Nee, natuurlijk niet. Wat een kul.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Deze lijst is echt wel objectief genoeg.
Dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, volledig gelijk. Als hij het goed had willen doen had hij bij de transcripts ook de fragmenten gezocht en mij laten beoordelen of de klacht gegrond of ongegrond is.
Wat een onzin. Wat dat betreft kun je elke F1 coureur wel beschrijven als een zeikerd. Ooit van Senna gehoord?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:27 schreef Damn_Daniel het volgende:
Vroege waren F1-coureurs helden, maar tegenwoordig zijn het zeikerds die alles aan hun engineers moeten vragen.
Volgens mij is Schumacher ooit begonnen met dat "Honestly" en heeft heel de F1 wereld dat overgenomen. Ik erger me er, eerlijk waar, groen en geel aanquote:
honestly, ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij is Schumacher ooit begonnen met dat "Honestly" en heeft heel de F1 wereld dat overgenomen. Ik erger me er, eerlijk waar, groen en geel aan
Voorlopig alleen voor Australië. Daarna waarschijnlijk weer gewoon op de auto.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ferrari en Phillip Morris kiezen toch eieren voor hun geld. Mission Winnow voorlopig in de ijskast. Team is nu weer gewoon Scuderia Ferrari.
https://www.gpblog.com/nl(...)f90-van-ferrari.html
Dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef sasquatsch het volgende:
In de ogen van de coureurs is al het gezeik terecht.
En daarom dus ook zo objectief mogelijk geweest door àl het gezeik op te tellen ongeacht of het terecht dan wel onterecht was. Want daar kom je toch nooit uit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dit.
Ik snap het ook wel, Vettel die 3 ronden lang probeert om een inhaalactie op te zetten en dan een achterblijver tegenkomt. Dan ben je ongeacht of de achterblijver keuze had aan het balen. Of Ham die een gladde auto gewend is en dan een keer op P8 rijdt en dan wat geks voelt aan de auto. Dan reageer je met de emotie van de race en dat klinkt voor een kijkbuiser als zeiken.
Het was natuurlijk ook overduidelijk dat dat hele Mission Winnow alleen maar in het leven was geroepen om de regels te omzeilen. Bij een Heineken zijn het in ieder geval nog teksten als when you drive never drink of drink responsibly die ze langs de baan neerzetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ferrari en Phillip Morris kiezen toch eieren voor hun geld. Mission Winnow voorlopig in de ijskast. Team is nu weer gewoon Scuderia Ferrari.
https://www.gpblog.com/nl(...)f90-van-ferrari.html
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En daarom dus ook zo objectief mogelijk geweest door àl het gezeik op te tellen ongeacht of het terecht dan wel onterecht was. Want daar kom je toch nooit uit.
Goed punt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.
Omdat ze de boel gingen onderzoeken. EU zelfde verhaal denk. Ik de rest van de races met winnowquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voorlopig alleen voor Australië. Daarna waarschijnlijk weer gewoon op de auto.
Koekoek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.
Ligt eraan of ze de EU kunnen overtuigen dat het geen verkapte tabaksreclame is. Voor Australië was daar volgens Philip Morris te weinig tijd voor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Omdat ze de boel gingen onderzoeken. EU zelfde verhaal denk. Ik de rest van de races met winnow[..]
Koekoek.
een punt is niks, gewoon 5 punten voor de snelste ronde en Pole.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:18 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens racefans.net wil de eigenaar van F1 graag een punt toekennen aan de coureur met de snelste ronde in de race.
https://www.racefans.net/(...)fastest-lap-in-2019/
Op zich vind ik dit geen heel slecht idee. Dat kan namelijk betekenen dar men op het eind, met vrijwel lege tanks, toch nog snelle tijden wil rijden ipv het op 95% uitrijden van de race.
Of dat de voorste niet meer alleen het gat naar de nr.2 aan het managen is, maar toch ook nog voor dat extra puntje wil gaan.
5 punten vind ik weer teveel. Waarom zo de nr 2 moeite doen en het risico nemen, om de voorste in te halen als hij de snelste raceronde neerzet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een punt is niks, gewoon 5 punten voor de snelste ronde en Pole.
Eens! Direct invoeren zodat een GP tot op het laatst gewoon knallen is. Natuurlijk lijkt het spannend als het veld op het einde bij mekaar komt, maar 9 vd 10 keer is dat maar schone schijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:49 schreef sasquatsch het volgende:
Vroeger was het 1 punt voor de snelste ronde en 8 punten voor een overwinning. Nu is het ca 3x zoveel, dus 3 punten voor de snelste ronde en 1 punt voor de pole lijkt me een goed alternatief.
Wat is daar nadelig aan? Leuk toch als iemand op die manier nog een puntje kan scoren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:53 schreef Monolith het volgende:
Nadeel van punten voor de snelste ronde is dat iemand die in niemandsland rond rijdt nog even snel een paar rondjes op de zachtste compound kan doen op het eind.
In de Formule 2 telt het puntje voor de snelste ronde alleen als je top 10 finish, wel net zo eerlijk voordat je van de cowboys krijgt die eerder al uitgevallen zijn nog eventjes met nieuwe banden en 20 rondes achterstand voor die toptijd gaan knallen...quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:53 schreef Monolith het volgende:
Nadeel van punten voor de snelste ronde is dat iemand die in niemandsland rond rijdt nog even snel een paar rondjes op de zachtste compound kan doen op het eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, zelfs in de top tien zijn de gaten vaak nog wel dusdanig dat een pitstop makkelijk uitkan voor bijvoorbeeld de nummer 5 of 6.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
Dat is op te lossen door het alleen te beperken tot de top 10. Net zoals in de F2/F3/FE gebeurt.
Afgelopen seizoen, ja. De vraag is hoe het dit seizoen gaat zijn nu het veld veel dichter op elkaar lijkt te zitten en hoe het in 2021 wordt als de budget cap wordt ingevoerd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, zelfs in de top tien zijn de gaten vaak nog wel dusdanig dat een pitstop makkelijk uitkan voor bijvoorbeeld de nummer 5 of 6.
Sterker nog, de teams die buiten de top 10 rijden kunnen het vaak nog niet eens redden op de snelste compound.
. Wat heerlijk naief.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen, ja. De vraag is hoe het dit seizoen gaat zijn nu het veld veel dichter op elkaar lijkt te zitten en hoe het in 2021 wordt als de budget cap wordt ingevoerd.
De vraag is inderdaad hoe het dit seizoen gaat zijn. Ik zou alleen niet te voorbarige conclusies trekken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen, ja. De vraag is hoe het dit seizoen gaat zijn nu het veld veel dichter op elkaar lijkt te zitten en hoe het in 2021 wordt als de budget cap wordt ingevoerd.
Met verlof om "persoonlijke redenen". Ontslagen is hij nog niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Paddy Lowe is per direct weg bij Williams schijnt:
https://www.f1maximaal.nl(...)-technisch-directeur
Gevalletje waar rook is, is vuur.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met verlof om "persoonlijke redenen". Ontslagen is hij nog niet.
https://www.autosport.com(...)oubled-williams-team
Edit: ik zie al waar het fout gaat. "Leave of absence" wordt hier vertaald met vertrek, terwijl dat niet is wat "leave of absence" betekent. Dat is meer iets als bijzonder verlof
Het bericht en de titel zijn inmiddels aangepast. Er stond toen ik het postte "per direct vertrokken" in de titel en het hele bericht was 2 regels. Iets als: "Paddy Lowe is per direct vertrokken bij Williams. Of hij ontslag heeft genomen of ontslagen is is nog niet bekend."quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met verlof om "persoonlijke redenen". Ontslagen is hij nog niet.
https://www.autosport.com(...)oubled-williams-team
Edit: ik zie al waar het fout gaat. "Leave of absence" wordt hier vertaald met vertrek, terwijl dat niet is wat "leave of absence" betekent. Dat is meer iets als bijzonder verlof
Ik zie het. Dat was nog niet het geval toen ik mijn reactie plaatste. Toen stond er wel een volledig artikel met dat hij per direct vertrokken was.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het bericht en de titel zijn inmiddels aangepast. Er stond toen ik het postte "per direct vertrokken" in de titel en het hele bericht was 2 regels. Iets als: "Paddy Lowe is per direct vertrokken bij Williams. Of hij ontslag heeft genomen of ontslagen is is nog niet bekend."
Ik zeg ook niet dat dat niet het geval zal zijn, al zal dat nog wel wat lastig worden omdat hij (naar verluidt) aandelen in het team heeft. Al lees ik daar ook weer verschillende verhalen over. Volgens andere bronnen zou dat nog niet geëffectueerd zijn.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Mijn wensen voor 2019;
* Dat Lewis niet het alleenheersersschap meer heeft.
* Dat Bottas zijn baard houdt
* Dat Hulkenberg bewijst dat Ricciardo de verkeerde keuze heeft gemaakt.
* Dat Max at random in de top 3 zit uiteindelijk.
* Dat Leclerc Vettel het snot voor de ogen rijdt (ik verwacht duidelijke teamorders helaas)
* Dat Norris blaaskaak Sainz ff op zijn nummer zet
* Dat Stroll opnieuw bewijst dat hij dankzij zijn vader in de F1 zit en niet dankzij zijn talent.
* Dat Kimi Sauber nog meer omhoog tilt dan Vasseur in 2018 deed.
* Dat Giovinazzi maar veel met zijn hoofd in beeld is.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Mijn wensen voor 2019;
* Dat Lewis niet het alleenheersersschap meer heeft.
* Dat Bottas zijn baard houdt
* Dat Hulkenberg bewijst dat Ricciardo de verkeerde keuze heeft gemaakt.
* Dat Max at random in de top 3 zit uiteindelijk.
* Dat Leclerc Vettel het snot voor de ogen rijdt (ik verwacht duidelijke teamorders helaas)
* Dat Norris blaaskaak Sainz ff op zijn nummer zet
* Dat Stroll opnieuw bewijst dat hij dankzij zijn vader in de F1 zit en niet dankzij zijn talent.
* Dat Kimi Sauber nog meer omhoog tilt dan Vasseur in 2018 deed.
* Dat Giovinazzi maar veel met zijn hoofd in beeld is.
Ik denk dat ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:50 schreef vosss het volgende:
Ik bedoel Lowe staat toch niet echt bekend als pannenkoek,
Blijf het maar vaag vinden. Er is echt iets goed mis bij Williams en ik denk dat het probleem Claire heet
Het lijkt idd zo te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:08 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of het echt is, kwam het net ergens tegen, ik heb geen instagram om dat te controleren.
Zou wel geniaal zijn als hij met zn amper 20 jaar die golddigger een paar keer doorlaat binnenkort
Ik snap die haat tegen Vettel niet zo goed. Ik gun hem best het kampioenschap.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Mijn wensen voor 2019;
* Dat Lewis niet het alleenheersersschap meer heeft.
* Dat Bottas zijn baard houdt
* Dat Hulkenberg bewijst dat Ricciardo de verkeerde keuze heeft gemaakt.
* Dat Max at random in de top 3 zit uiteindelijk.
* Dat Leclerc Vettel het snot voor de ogen rijdt (ik verwacht duidelijke teamorders helaas)
* Dat Norris blaaskaak Sainz ff op zijn nummer zet
* Dat Stroll opnieuw bewijst dat hij dankzij zijn vader in de F1 zit en niet dankzij zijn talent.
* Dat Kimi Sauber nog meer omhoog tilt dan Vasseur in 2018 deed.
* Dat Giovinazzi maar veel met zijn hoofd in beeld is.
Jij leest haat. Ik vind 4 keer wereldkampioen wel genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik snap die haat tegen Vettel niet zo goed. Ik gun hem best het kampioenschap.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Mijn wensen voor 2019;
* Dat Lewis niet het alleenheersersschap meer heeft.
* Dat Bottas zijn baard houdt
* Dat Hulkenberg bewijst dat Ricciardo de verkeerde keuze heeft gemaakt.
* Dat Max at random in de top 3 zit uiteindelijk.
* Dat Leclerc Vettel het snot voor de ogen rijdt (ik verwacht duidelijke teamorders helaas)
* Dat Norris blaaskaak Sainz ff op zijn nummer zet
* Dat Stroll opnieuw bewijst dat hij dankzij zijn vader in de F1 zit en niet dankzij zijn talent.
* Dat Kimi Sauber nog meer omhoog tilt dan Vasseur in 2018 deed.
* Dat Giovinazzi maar veel met zijn hoofd in beeld is.
Ik denk dat op dat niveau dat spelletje een beetje ander werktquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:50 schreef vosss het volgende:
Waar rook is, is vuur.
Ik vraag me af of en hoe, als hij inderdaad vertrekt bij Williams, nog ergens aan de bak komt.
Ik bedoel Lowe staat toch niet echt bekend als pannenkoek, maarja. Hoe ga je dat uitleggen op een sollicitatiegesprek zonder je vorige werkgever zwart te maken? Daar zijn nieuwe werkgevers doorgaans niet van gediend als je dat doet.
Blijf het maar vaag vinden. Er is echt iets goed mis bij Williams en ik denk dat het probleem Claire heet
Nooit begrepen die ongeschreven regel ook. Waarom mag je het niet gewoon zeggen als het op je oude werk k.m.p was/is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:50 schreef vosss het volgende:
Waar rook is, is vuur.
Ik vraag me af of en hoe, als hij inderdaad vertrekt bij Williams, nog ergens aan de bak komt.
Ik bedoel Lowe staat toch niet echt bekend als pannenkoek, maarja. Hoe ga je dat uitleggen op een sollicitatiegesprek zonder je vorige werkgever zwart te maken? Daar zijn nieuwe werkgevers doorgaans niet van gediend als je dat doet.
Blijf het maar vaag vinden. Er is echt iets goed mis bij Williams en ik denk dat het probleem Claire heet
Geen idee. Beetje hetzelfde als op een nieuwe date zeggen dat je vorige relatie ronduit kut was denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nooit begrepen die ongeschreven regel ook. Waarom mag je het niet gewoon zeggen als het op je oude werk k.m.p was/is.
Dat is was meestal mijn openingszinquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Beetje hetzelfde als op een nieuwe date zeggen dat je vorige relatie ronduit kut was denk ik.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Mijn wensen voor 2019;
* Dat Lewis niet het alleenheersersschap meer heeft.eens
* Dat Bottas zijn baard houdt, lijkt hij wat minder op z'n zusje
* Dat Hulkenberg bewijst dat Ricciardo de verkeerde keuze heeft gemaakt. hoe dan?
* Dat Max at random in de top 3 zit uiteindelijk.eens
* Dat Leclerc Vettel het snot voor de ogen rijdt (ik verwacht duidelijke teamorders helaas) lijkt me stug
* Dat Norris blaaskaak Sainz ff op zijn nummer zet eens
* Dat Stroll opnieuw bewijst dat hij dankzij zijn vader in de F1 zit en niet dankzij zijn talent. mwa je moet blij met die familie zijn in F1
* Dat Kimi Sauber nog meer omhoog tilt dan Vasseur in 2018 deed. je bedoelt Marchionne rip?
* Dat Giovinazzi maar veel met zijn hoofd in beeld is.geenmening
Ik ben het een keer met jou eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik snap die haat tegen Vettel niet zo goed. Ik gun hem best het kampioenschap.
hij lijkt me ook de enige kanshebber naast Hamilton uiteraardquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben het een keer met jou eens
In de tijd dat hij wereldkampioen was vond ik hem net zo irritant als Schumacher. Met dat vingertje ook steeds. Later zag ik pas dat hij echt wel oké is en zelfs grappig voor een Duitser. En uiteraard een goede coureur, dus ik gun het hem best nog wel een keer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik snap die haat tegen Vettel niet zo goed. Ik gun hem best het kampioenschap.
Nee, oprotten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:35 schreef opreis het volgende:
Ik zou best Hamilton wel weer kunnen hebben als kampioen. Als hij er maar hard voor moet knokken.
Wie anders? Vettel is goed genoeg en heeft ook al meerdere kampioenschappen, Max verdient het ook wel. Gasly en Leclerc komen net kijken in een topteam, om dan al te spreken van dat die het verdienen. Bottas heeft laten zien dat hij niet goed genoeg is. En bij de andere teams zit ook niemand die ik kampioenschaps materiaal vind.quote:
Vettel staat tweede in die lijst van liever niet, maar zelfs Vettel nog liever dan weeeeeeeeeer Hamilton. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Ferrari/Schumacher is er niks bij.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Wie anders? Vettel is goed genoeg en heeft ook al meerdere kampioenschappen, Max verdient het ook wel. Gasly en Leclerc komen net kijken in een topteam, om dan al te spreken van dat die het verdienen. Bottas heeft laten zien dat hij niet goed genoeg is. En bij de andere teams zit ook niemand die ik kampioenschaps materiaal vind.
Ben het met je eens hoor, liever niet weer mercedes (en hamilton).quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:04 schreef Tarado het volgende:
sowieso een andere auto, ik denk niet dat RBR en Leclerc er klaar voor zijn, dan blijft Vettel over
met de uiteindelijke winnaar heb ik gewoon vrede hoor, ook niks tegen Mercedes maar ik zou het toch leuk vinden als er met dit motoren regelement toch een ander team/motor wintquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, liever niet weer mercedes (en hamilton).
Maar Van mercedes kan ik wel beter hebben. Je kan er niet om heen dat mercedes (zonder hamilton daarin mee te nemen) verdient gewonnen hebben. Ze leveren de beste auto, dus ze verdienen het te winnen. Bij de coureurs is het anders aangezien de beste coureur niet altijd de best auto heeft en dus niet wint. Al kan je bij red bull nog zeggen dat dat ook voor een groot deel aan een onderdeel lag waar ze niet veel aan konden veranderen
Dat verhaal met C2 enzo mag je negeren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Wat F1-nieuws volgen ben ik in winterstop geweest, maar wat is dit voor gedoe met C1 en C4 en alles? We hadden nu toch elk weekeinde soft, medium, hard (ongeacht hoe hard ze daadwerkelijk zijn)? Dat klonk juist zo lekker overzichtelijk
En Williams in de problemen?
Ja dat heb ik nu door, ik was nog bij pagina 5 met teruglezen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verhaal met C2 enzo mag je negeren.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu door, ik was nog bij pagina 5 met teruglezen.
Nadeel is vooral dat het een kunstgreep is die iets beloond wat niets met de aard van de sport te maken heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:53 schreef Monolith het volgende:
Nadeel van punten voor de snelste ronde is dat iemand die in niemandsland rond rijdt nog even snel een paar rondjes op de zachtste compound kan doen op het eind.
De sport gaat toch om hard rijden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nadeel is vooral dat het een kunstgreep is die iets beloond wat niets met de aard van de sport te maken heeft.
Nee, om als eerste over de finish komen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De sport gaat toch om hard rijden?
dan liever een punt voor polequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nadeel is vooral dat het een kunstgreep is die iets beloond wat niets met de aard van de sport te maken heeft.
Dan kunnen we beter het medaillesysteem invoerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, om als eerste over de finish komen.
Is ook onzin. Je moet gewoon trouw blijven aan het wezen van sport. Zoals bij elke sport is er één doel en is er geen beloning voor andere dingen die daar ten koste van kunnen aan.quote:
Vettel is op de baan een schijtirritante kutkneus en buiten de baan best een relaxte grappenmaker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In de tijd dat hij wereldkampioen was vond ik hem net zo irritant als Schumacher. Met dat vingertje ook steeds. Later zag ik pas dat hij echt wel oké is en zelfs grappig voor een Duitser. En uiteraard een goede coureur, dus ik gun het hem best nog wel een keer.
Als je wagens en coureurs los wilt zien moet je een cupklasse of F2 gaan kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, liever niet weer mercedes (en hamilton).
Maar Van mercedes kan ik wel beter hebben. Je kan er niet om heen dat mercedes (zonder hamilton daarin mee te nemen) verdient gewonnen hebben. Ze leveren de beste auto, dus ze verdienen het te winnen. Bij de coureurs is het anders aangezien de beste coureur niet altijd de best auto heeft en dus niet wint. Al kan je bij red bull nog zeggen dat dat ook voor een groot deel aan een onderdeel lag waar ze niet veel aan konden veranderen
Wat dat betreft een beetje het tegenovergestelde van Hamilton.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:26 schreef twiFight het volgende:
Vettel is op de baan een schijtirritante kutkneus en buiten de baan best een relaxte grappenmaker.[..]
twitter:F1 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 10:35:57 NEEEUM: The fastest remix of all timeWGTT15000BPM F1 NEEEUM MIX by @ChemBros#F1 #TheChemicalBrothers #NEEEUM https://t.co/yslEhhino9 reageer retweet
Toch wel een raar verhaal. Las eerder op amus dat de teams alle designs bij de FIA moeten aanleveren ter controle e.d. Heel interessant artikel trouwens over de jacht van de FIA op de al dan niet legale truukjes die de engineers verzinnen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:13 schreef sasquatsch het volgende:
Williams past de ophanging en spiegels aan voor Melbourne.
https://www.motorsport.co(...)re-legality/4348719/
Ik ook, maar ook dat twee teamgenoten (vooral ferrari) nog kans maken op de titel en er dus geen eerste rijder gekozen wordt maar beide rijders in dezelfde auto moeten knokken voor de winst. IJdele hoop natuurlijk, maar toch.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:13 schreef Monolith het volgende:
Ik hoop vooral op een WDC dat tot het einde toe spannend blijft. Als het even kan drie teams die strijden om de titels.
Duitser maken geen grappenquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Later zag ik pas dat hij echt wel oké is en zelfs grappig voor een Duitser.
Hopelijk kan Ferrari het een keer ook na augustus volhouden. In tegenstelling tot de afgelopen 2 jaar. Van Red Bull verwacht ik niet dat ze elk weekend mee gaan doen om de overwinning.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:13 schreef Monolith het volgende:
Ik hoop vooral op een WDC dat tot het einde toe spannend blijft. Als het even kan drie teams die strijden om de titels. Vooral leuk dat er flink wat coueurswissels zijn dit seizoen. Wat kunnen Leclerc en Gasly? Is het middenveld dichterbij de top gekomen en / of dichter bij elkaar?
Kortom, zin in het nieuwe seizoen.
Ohja!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:25 schreef vosss het volgende:
Vanaf vandaag op Netflix, Formula 1: Drive to survive
Om er alvast weer een beetje in te komen. Mooie beelden van afgelopen seizoen. Beetje veel tekst en uitleg erbij, maar ook veel beeld van achter de schermen hoe het er aan toe gaat.
Neenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ben niet zo'n cijfergoeroe maar zou dat nog wat uitgemaakt hebben vorig jaar met Max en Kimi?
.quote:
Het hele nummer:quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:22 schreef sasquatsch het volgende:twitter:F1 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 10:35:57 NEEEUM: The fastest remix of all timeWGTT15000BPM F1 NEEEUM MIX by @:ChemBros#F1 #TheChemicalBrothers #NEEEUM https://t.co/yslEhhino9 reageer retweet
Jammer van dat geblèr van dat mokkel eroverheen.quote:
Bottas zou dan 4de zijn en max 5de.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ben niet zo'n cijfergoeroe maar zou dat nog wat uitgemaakt hebben vorig jaar met Max en Kimi?
Wat ontzettend beroerd ondertiteld.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:25 schreef vosss het volgende:
Vanaf vandaag op Netflix, Formula 1: Drive to survive
Om er alvast weer een beetje in te komen. Mooie beelden van afgelopen seizoen. Beetje veel tekst en uitleg erbij, maar ook veel beeld van achter de schermen hoe het er aan toe gaat.
Dit inderdaad.quote:
Het ziet er heel mooi uit, en geeft ook wel wat unieke beelden. Heb net t/m de aflevering van monaco gezien en heb best met williams te doen. Die Stroll komt niet heel leuk over.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:11 schreef flipsen het volgende:
Vanavond even een paar afleveringen van Netflixen, kijken of de Spaanse ondertiteling ook zo kut is De eerste 10 afleveringen staan al online zag ik, lekkah!
Er komen er nog meer?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:11 schreef flipsen het volgende:
De eerste 10 afleveringen staan al online zag ik, lekkah!
Ik zit de eerste twee minuten te kijken en zie al twee keer de verkeerde namen bij de verkeerde stemmen/personen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Riccoardo, vrijdagoefening en nog legio andere ondertitels die mij het gevoel geven dat de vertaler nul affiniteit met F1 heeft.
Ik zat eik net soort van hetzelfde te denken, als in waarom zou je met nederlandse ondertiteling kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:05 schreef JayHovah het volgende:
Waarom zou je die Netflix docu met ondertiteling willen kijken? Het staat standaard uit bij mij, en ik luister ook liever het commentaar van SkySports dan van Zigno.
Wordt wel wat better. Maar als jouw vrije tijd zo waardevol is dan vooral niet kijken natuurlijk :’)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Heb de eerste aflevering geprobeerd maar het is duidelijk voor casual fans bedoeld. De interessante stukjes zijn het niet waard.
Dat gaat gewoon gebeuren, mark my words.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Bottas zou dan 4de zijn en max 5de.
Ik ben hier niet zn fan van trouwens maar laten we kijken hoe het uitpakt. Zou wel grappig zijn als bottas wat extra puntjes wil pakken maar wordt terug gevloten zodat ham er nog meer heeft
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:31 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2019 is van start! #1
Precies datquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zat eik net soort van hetzelfde te denken, als in waarom zou je met nederlandse ondertiteling kijken.
Ik kijk altijd met engelse ondertiteling, maar das meer als back-up voor als ik niet hoor wat er gezegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |