abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 maart 2019 @ 07:22:53 #101
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_185398222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 01:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]

Het is Lewis. Dezelfde Lewis die klaagt over een "kapotte" auto en doodleuk van laatste naar 2 rijd. Kapotte auto mijn ass, geweldige coureur maar zeurt te veel als het ff niet lekker gaat imo.
Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.

De kans is groot dat wij het beter weten, maar nooit helemaal zeker of het klopt natuurlijk
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_185399565
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?

wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 5 maart 2019 @ 09:40:00 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185399618
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?

wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.
ik heb het al eens eerder gezegd maar dit lijkt toch bijna sabotage, er moet toch echt wel iets heel goed fout zijn daar.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 09:43:41 #104
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185399684
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?

wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.
Dat zou echt een ramp zijn. Maar F1 teams bespreken toch hun hele ontwerp vooraf met de FIA om te kijken of het een en ander legaal geacht wordt?
Er zal best een gedeelte in het grijze gebied zitten, maar buiten de lijntjes kleuren lijkt me voor een team als Williams geen goed idee.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 5 maart 2019 @ 09:51:34 #105
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_185399822
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?

wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.
Holy moly... ;(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 maart 2019 @ 09:56:36 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185399913
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 07:22 schreef XL het volgende:
[..]

Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.

De kans is groot dat wij het beter weten, maar nooit helemaal zeker of het klopt natuurlijk
Als Max klaagt over heftige schade, heeft ie ook heftige schade. In Brazilië bijvoorbeeld was hij echt veel downforce kwijt. Een ander voorbeeld wat ik kan bedenken is Singapore 2017 toen zijn ophanging kapot was vlak voor Kimi hem collecteerde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185399949
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 07:22 schreef XL het volgende:
[..]

Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.

De kans is groot dat wij het beter weten, maar nooit helemaal zeker of het klopt natuurlijk
Dit!!!
pi_185399973
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]

Noouuuuuuu.... Ik zou hem een stuk geloofwaardiger vinden als hij Lewis ook wat credit zou geven. Maar dwars doen om dat de massa Lewis goed vindt, vind ik ook een soort van trollen.
Ik geef hem de credits die hij volgens mij verdient. Ik doe alleen niet mee met de chauvinistische en marketinggedreven geschiedvervalsing. Als hij voor de verandering eens een keer niet de allersnelste auto heeft die perfect werkt en op kop ligt of alsnog weer eens verslagen wordt door zijn teamgenoot dan heeft hij altijd wat te zeuren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185400511
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Ik geef hem de credits die hij volgens mij verdient. Ik doe alleen niet mee met de chauvinistische en marketinggedreven geschiedvervalsing. Als hij voor de verandering eens een keer niet de allersnelste auto heeft die perfect werkt en op kop ligt of alsnog weer eens verslagen wordt door zijn teamgenoot dan heeft hij altijd wat te zeuren.
Dat zou Vettel nooit doen toch?
En niet te vergeten...BLUE FLAGS! BLUE FLAGS!
  dinsdag 5 maart 2019 @ 11:11:21 #110
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185401347
pakt popcorn erbij...

Hammilton vs Vettel vs Verstappen

Let the flamewars begin.....

ps. ze hebben allemaal wel eens wat te zeuren als het ff niet loopt
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_185401395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet mee met de chauvinistische en marketinggedreven geschiedvervalsing.
Behalve dan als het om Alonso gaat die volgens jou regelmatig onder deed voor Massa, of dat het gat tussen Vettel en Raikonen vergelijkbaar was als tussen Alonso en Raikonen
pi_185402428
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]

Dat zou Vettel nooit doen toch?
Ik kan niet in de toekomst kijken maar volgens mij is het geen gewoonte van hem. Hij gaat altijd voor zijn team staan en communiceert vrij zakelijk over echte problemen met de auto, een stuur dat scheef staat of zo, of een onderdeel dat tussen zijn benen valt.

Verder is het niet zo belangrijk, je kunt er mentale zwakte van Hamilton in zien of niet, maar het lijkt me duidelijk dat zijn geklaag over de radio niet duidt op een werkelijk probleem dat anderen niet hebben.

quote:
En niet te vergeten...BLUE FLAGS! BLUE FLAGS!
O ja, dat was ik nog vergeten, behalve dat Hamilton veel minder heeft gedaan met veel betere auto's had hij ook nog eens de assistentie van Whiting en de stewards nodig. Dat de enige straf voor het hinderen door achterblijvers is uitgedeeld toen Hamilton de benadeelde was past in een patroon. Vettel mag je gewoon ongestoord in de weg rijden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef opreis het volgende:
[..]

Behalve dan als het om Alonso gaat die volgens jou regelmatig onder deed voor Massa, of dat het gat tussen Vettel en Raikonen vergelijkbaar was als tussen Alonso en Raikonen
Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik gezegd dat Alonso gewoon een normale marge had op Massa, zoals een topcoureur dat tov een subtopper heeft, en zoals Vettel dat tov Raikkonen had. Wat Alonso wel heeft is dat hij overal relatief snel mee is, van de Minardo tot nauwelijks te besturen Ferrari's en McLarens. Alleen dat brengt hem vooral nauwelijks te besturen auto's waarmee hij het niet redt en niet redde tegen Vettel die een bepaalde balans moet hebben om snel te zijn.

Waar zijn trouwens al die mensen hier gebleven die zeker wisten dat Raikkonen Vettel wel eventjes zoek zou rijden bij Ferrari? Waar ging hun inschatting zo gruwelijk de mist in en is dat aanleiding geweest om hun inschatting van Vettel bij te stellen? Of spelen ze gewoon verstoppertje en doen ze hetzelfde weer? Beetje dom Doornbos, Coronel en Brundle nablaten en klaar?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185402496
Kan iemand de TT aanpassen? Die klopt namelijk niet meer. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185402510
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?

wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28 Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.
Je vraagt je af hoe het mogelijk is. Lowe zal er, indien dit waar blijkt, toch op zeker uitvliegen lijkt me. Hoe kan zoiets in hemelsnaam???
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_185402593
Ik heb die Italiaanse link even door gooogle translate gekiepert:

quote:
Op de FW42 zijn er drie verschillende technische aspecten van de machine die onder het vergrootglas van de Internationale Federatie liggen.
Daar staat 3 aspecten. Verder lees ik alleen de ophanging en de spiegels. Wat is die derde dan; heb ik die gemist of faalt google translate met vertalen hier? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 12:58:28 #116
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185404004
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 12:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb die Italiaanse link even door gooogle translate gekiepert:[..]

Daar staat 3 aspecten. Verder lees ik alleen de ophanging en de spiegels. Wat is die derde dan; heb ik die gemist of faalt google translate met vertalen hier? :@
het zijn 2 aspecten van de voorwielophanging.

wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:00:28 #117
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_185404060
Vooralsnog alleen op het Italiaanse gedeelte. Eeuwig zonde zoals het daar nu loopt. Of niet loopt.
And so is the past
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:08:02 #118
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185404267
Bandenkeuzes voor Melbourne zijn net bekendgemaakt.
Veelal dezelfde keuzes....

wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_185405906
Ja, dit is echt veel duidelijker dan 5 verschillende kleuren banden en gewoon namen in plaats van deze c1 t/m c5 bullshit 8)7

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2019 14:22:51 ]
pi_185405944
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:22 schreef dz5b604 het volgende:
Ja, dit is echt veel duidelijker dan 5 verschillende kleuren banden en gewoon namen in plaats van deze c1 t/m c5 bullshit 8)7
Flauwekul inderdaad...

C1 = hard
C2 = medium
C3 = soft
C4 = ultra
C5 = hyper

Als ik het goed heb onthouden? :')
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:28:31 #121
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185406019
ik vind het eigenlijk wel prima zo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]

Flauwekul inderdaad...

C1 = hard
C2 = medium
C3 = soft
C4 = ultra
C5 = hyper

Als ik het goed heb onthouden? :')
Je rijtje klopt
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_185406088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:28 schreef Lionheaad het volgende:
ik vind het eigenlijk wel prima zo.[..]

Je rijtje klopt
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
pi_185406108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]

Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Voor die casual kijker was het hebben van 3 kleuren toch al genoeg, ik snap niet waarom dan ook de namen van de banden opeens veranderd moeten worden naar codes.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]

Flauwekul inderdaad...

C1 = hard
C2 = medium
C3 = soft
C4 = ultra
C5 = hyper

Als ik het goed heb onthouden? :')
Dat is hem, maar ik haal tijdens de tests bijvoorbeeld al de hele tijd de C1 met de C5 in de war, bij hard/hypersoft heb je dat al niet en zowiezo zijn de namen al zo ingeburgerd in de F1 en dan ga je nu beginnen met hard (wit)/medium (geel)/soft (rood) met rare codes.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2019 14:34:06 ]
pi_185406139
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:32 schreef dz5b604 het volgende:
[..]

Dat is hem, maar ik haal tijdens de tests bijvoorbeeld al de hele tijd de C1 met de C5 in de war, bij hard/hypersoft heb je dat al niet en zowiezo zijn de namen al zo ingeburgerd in de F1 en dan ga je nu beginnen met hard (wit)/medium (geel)/soft (rood) met rare codes.
Dat ook inderdaad, moet je de gele band nu ineens medium noemen en vice versa...
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:35:33 #125
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185406173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]

Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Ik denk dat je daar over een paar races al geen last meer van hebt.
En omrekenen naar de compounds van vorig jaar heeft toch al weinig zin, omdat de supersoft er tussenuit is gevallen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')