Er moet onder andere een nieuw pitgebouw komen (lijkt mij), maar dat stampen ze eind van het jaar zo uit de grond. Hebben ze vanaf Oktober tot en met medio April om het circuit op te knappen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:19 schreef franklop het volgende:
Ik kan het me nog steeds moeilijk voorstellen, zeker met hoe circuit nu is (althans, ze moeten nog een hoop doen in een jaar).
Die hele auto is de afgelopen jaren gebouwd met het idee van vooraan starten en wegrijden.quote:Op maandag 4 maart 2019 06:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.
bouwvak werkt niet tijdens de vorst, dus hopen op een zachte winter.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Er moet onder andere een nieuw pitgebouw komen (lijkt mij), maar dat stampen ze eind van het jaar zo uit de grond. Hebben ze vanaf Oktober tot en met medio April om het circuit op te knappen.
Ja, heb je gelijk in. Wel hopen dat ze er inderdaad wat nieuws neer zetten en dat het er een beetje tof uit ziet. Ergens heb ik ook wel het idee dat het voor het circuit wel wenselijk is dat er een 2e oversteek komt ipv alleen het tunneltje, dus wellicht een pitgebouw met oversteek naar tribune ala China?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bouwvak werkt niet tijdens de vorst, dus hopen op een zachte winter.
Eens, maar we hebben vorig jaar gezien dat het Mercedes ook in de races niet aan pace ontbrak. Het is niet zo dat hun qualy rondjes uitzonderingen waren. Wel waren ze niet geweldig met bandengebruik. Ferrari was weer niet zo goed met strategie. Maar er wordt nu in de pers veel geroepen dat Ferrari flink sterker is in pace dan mercedes, maar ik denk dus dat dat wel meevalt en ze dus even sterk zijn wanneer we uiteindelijk echt om puntjes rijden.quote:Op maandag 4 maart 2019 06:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Party mode is leuk en aardig, maar als je race pace een paar tienden lager is dan win je als nog geen races.
Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewisquote:Op maandag 4 maart 2019 11:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
Eens, maar we hebben vorig jaar gezien dat het Mercedes ook in de races niet aan pace ontbrak. Het is niet zo dat hun qualy rondjes uitzonderingen waren. Wel waren ze niet geweldig met bandengebruik. Ferrari was weer niet zo goed met strategie. Maar er wordt nu in de pers veel geroepen dat Ferrari flink sterker is in pace dan mercedes, maar ik denk dus dat dat wel meevalt en ze dus even sterk zijn wanneer we uiteindelijk echt om puntjes rijden.
Hier zit echt niemand op te wachten...quote:Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)-plooij-commentator/
Gelukkig is dat de kortste training
Lewis heeft altijd wat te klagen als hij niet op zijn gemak kan wegrijden van veel mindere auto's. Misschien heeft hij er gewoon meer moeite mee en niet de Mercedes?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
Maar gelukkig wel weer de Technische updates te zien in de showquote:Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)-plooij-commentator/
Gelukkig is dat de kortste training
Nope, Mercedes heeft al sinds de invoering van de turbomotoren de auto zó gebouwd dat hij goed presteert in schone lucht. Dwz, als hij vooraan rijdt of na een pitstop alleen de baan op komt. Zodra Lewis en Nico en later Lewis en Valtteri in vuile lucht van andere auto's terechtkwamen ging het veel minder. Wie herinnert zich niet het herhaalde "Can't pass this guy" toen Lewis in Australië Max (toen nog in een STR) niet voorbij kwam omdat hij door de turbulentie teveel grip verloor.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lewis heeft altijd wat te klagen als hij niet op zijn gemak kan wegrijden van veel mindere auto's. Misschien heeft hij er gewoon meer moeite mee en niet de Mercedes?
Dat was inderdaad Hamilton, en niet alleen die ene keer en niet alleen bij Verstappen. Het is ook altijd Hamilton die klaagt dat er iets mis is met de motor of de balans terwijl die auto daarna prima blijkt te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nope, Mercedes heeft al sinds de invoering van de turbomotoren de auto zó gebouwd dat hij goed presteert in schone lucht. Dwz, als hij vooraan rijdt of na een pitstop alleen de baan op komt. Zodra Lewis en Nico en later Lewis en Valtteri in vuile lucht van andere auto's terechtkwamen ging het veel minder. Wie herinnert zich niet het herhaalde "Can't pass this guy" toen Lewis in Australië Max (toen nog in een STR) niet voorbij kwam omdat hij door de turbulentie teveel grip verloor.
Weltschmerz is verliefd op Vettel, neem zijn reacties dus niet te serieus.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Meelezer, maar post niet zoveel. Vertel? Wat mis ik?
en ik heb ook wel m'n hoop gevestigd op Vettel en Ferrari voor het komende seizoen, als het aan mij ligt zeikt Hamilton alle raceweekendenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Wat flauw dit.
Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
Noouuuuuuu.... Ik zou hem een stuk geloofwaardiger vinden als hij Lewis ook wat credit zou geven. Maar dwars doen om dat de massa Lewis goed vindt, vind ik ook een soort van trollen.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Wat flauw dit.
Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
Haha, ik hoop op mooie gevechten tussen Seb en Max.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik heb ook wel m'n hoop gevestigd op Vettel en Ferrari voor het komende seizoen, als het aan mij ligt zeikt Hamilton alle raceweekenden
Dat klopt, maar constant hetzelfde punt proberen te maken tot vervelens toe is ook wel een keer genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef BroesWillems het volgende:
Wat flauw dit.
Je kunt het niet met zijn reacties eens zijn, maar Weltschmerz doet het niet om te trollen.
de max hooligans, ja dat vind ik ook wel het enige jammere aan een NL top coureur in F1quote:Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Sabata het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend hoor. Is weer eens wat anders dan een stampvoetende horde nieuwe f1 fans die ieder puntje van kritiek richting Neerlands Hoop meteen met scheldwoorden begroeten
Ach, tokkies gonna tok. Een klein beetje nuance is bij de gemiddelde Max dan niet te vinden helaas.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Sabata het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend hoor. Is weer eens wat anders dan een stampvoetende horde nieuwe f1 fans die ieder puntje van kritiek richting Neerlands Hoop meteen met scheldwoorden begroeten
2010 en 2012 waren mooi en daar was geen sprake van red bull dominantie.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:21 schreef Kickinalfa het volgende:
Eens,en we zijn verwend afgelopen twee seizoenen dat het spannend was en dat het mogelijk was dat er 3 teams meedingen naar de overwinning/podiumplaatsen.in2014 ,2015 en 2016 won Mercedes zo een beetje alles. Dat na jarenlange red bull dominantie.
Klopt en ergens bekruipt mij het gevoel dat mercedes aan ziet komen dat hun uberl33twtfhaxx voorsprong weg is en ze dit jaar de auto iets meer afgestemd hebben op verkeer. Nog steeds wel sterk in vrije lucht hoor, maar ook wat meer balans er in. We zullen het zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
Het is Lewis. Dezelfde Lewis die klaagt over een "kapotte" auto en doodleuk van laatste naar 2 rijd. Kapotte auto mijn ass, geweldige coureur maar zeurt te veel als het ff niet lekker gaat imo.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het was wel te merken dat mercedes moeite had in traffic om zo snel te blijven als dat waren als ze voorop reden. Handling was in onstabiele lucht was vaak niet zo fijn volgens lewis
Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is Lewis. Dezelfde Lewis die klaagt over een "kapotte" auto en doodleuk van laatste naar 2 rijd. Kapotte auto mijn ass, geweldige coureur maar zeurt te veel als het ff niet lekker gaat imo.
Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28Oh dear. @NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
ik heb het al eens eerder gezegd maar dit lijkt toch bijna sabotage, er moet toch echt wel iets heel goed fout zijn daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Dat zou echt een ramp zijn. Maar F1 teams bespreken toch hun hele ontwerp vooraf met de FIA om te kijken of het een en ander legaal geacht wordt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Holy moly...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |