Dan had jij wel de beelden (in car, baan, meerdere angles) er bij moeten pakken. En dan nog is het subjectief.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, volledig gelijk. Als hij het goed had willen doen had hij bij de transcripts ook de fragmenten gezocht en mij laten beoordelen of de klacht gegrond of ongegrond is.
Nee, natuurlijk niet. Wat een kul.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Deze lijst is echt wel objectief genoeg.
Dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, volledig gelijk. Als hij het goed had willen doen had hij bij de transcripts ook de fragmenten gezocht en mij laten beoordelen of de klacht gegrond of ongegrond is.
Wat een onzin. Wat dat betreft kun je elke F1 coureur wel beschrijven als een zeikerd. Ooit van Senna gehoord?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:27 schreef Damn_Daniel het volgende:
Vroege waren F1-coureurs helden, maar tegenwoordig zijn het zeikerds die alles aan hun engineers moeten vragen.
Volgens mij is Schumacher ooit begonnen met dat "Honestly" en heeft heel de F1 wereld dat overgenomen. Ik erger me er, eerlijk waar, groen en geel aanquote:
honestly, ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij is Schumacher ooit begonnen met dat "Honestly" en heeft heel de F1 wereld dat overgenomen. Ik erger me er, eerlijk waar, groen en geel aan
Voorlopig alleen voor Australië. Daarna waarschijnlijk weer gewoon op de auto.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ferrari en Phillip Morris kiezen toch eieren voor hun geld. Mission Winnow voorlopig in de ijskast. Team is nu weer gewoon Scuderia Ferrari.
https://www.gpblog.com/nl(...)f90-van-ferrari.html
Dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef sasquatsch het volgende:
In de ogen van de coureurs is al het gezeik terecht.
En daarom dus ook zo objectief mogelijk geweest door àl het gezeik op te tellen ongeacht of het terecht dan wel onterecht was. Want daar kom je toch nooit uit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dit.
Ik snap het ook wel, Vettel die 3 ronden lang probeert om een inhaalactie op te zetten en dan een achterblijver tegenkomt. Dan ben je ongeacht of de achterblijver keuze had aan het balen. Of Ham die een gladde auto gewend is en dan een keer op P8 rijdt en dan wat geks voelt aan de auto. Dan reageer je met de emotie van de race en dat klinkt voor een kijkbuiser als zeiken.
Het was natuurlijk ook overduidelijk dat dat hele Mission Winnow alleen maar in het leven was geroepen om de regels te omzeilen. Bij een Heineken zijn het in ieder geval nog teksten als when you drive never drink of drink responsibly die ze langs de baan neerzetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ferrari en Phillip Morris kiezen toch eieren voor hun geld. Mission Winnow voorlopig in de ijskast. Team is nu weer gewoon Scuderia Ferrari.
https://www.gpblog.com/nl(...)f90-van-ferrari.html
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En daarom dus ook zo objectief mogelijk geweest door àl het gezeik op te tellen ongeacht of het terecht dan wel onterecht was. Want daar kom je toch nooit uit.
Goed punt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Omdat ze de boel gingen onderzoeken. EU zelfde verhaal denk. Ik de rest van de races met winnowquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voorlopig alleen voor Australië. Daarna waarschijnlijk weer gewoon op de auto.
Koekoek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze de EU kunnen overtuigen dat het geen verkapte tabaksreclame is. Voor Australië was daar volgens Philip Morris te weinig tijd voor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Omdat ze de boel gingen onderzoeken. EU zelfde verhaal denk. Ik de rest van de races met winnow[..]
Koekoek.
een punt is niks, gewoon 5 punten voor de snelste ronde en Pole.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:18 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens racefans.net wil de eigenaar van F1 graag een punt toekennen aan de coureur met de snelste ronde in de race.
https://www.racefans.net/(...)fastest-lap-in-2019/
Op zich vind ik dit geen heel slecht idee. Dat kan namelijk betekenen dar men op het eind, met vrijwel lege tanks, toch nog snelle tijden wil rijden ipv het op 95% uitrijden van de race.
Of dat de voorste niet meer alleen het gat naar de nr.2 aan het managen is, maar toch ook nog voor dat extra puntje wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |