5 punten vind ik weer teveel. Waarom zo de nr 2 moeite doen en het risico nemen, om de voorste in te halen als hij de snelste raceronde neerzet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een punt is niks, gewoon 5 punten voor de snelste ronde en Pole.
Eens! Direct invoeren zodat een GP tot op het laatst gewoon knallen is. Natuurlijk lijkt het spannend als het veld op het einde bij mekaar komt, maar 9 vd 10 keer is dat maar schone schijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:49 schreef sasquatsch het volgende:
Vroeger was het 1 punt voor de snelste ronde en 8 punten voor een overwinning. Nu is het ca 3x zoveel, dus 3 punten voor de snelste ronde en 1 punt voor de pole lijkt me een goed alternatief.
Wat is daar nadelig aan? Leuk toch als iemand op die manier nog een puntje kan scoren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:53 schreef Monolith het volgende:
Nadeel van punten voor de snelste ronde is dat iemand die in niemandsland rond rijdt nog even snel een paar rondjes op de zachtste compound kan doen op het eind.
In de Formule 2 telt het puntje voor de snelste ronde alleen als je top 10 finish, wel net zo eerlijk voordat je van de cowboys krijgt die eerder al uitgevallen zijn nog eventjes met nieuwe banden en 20 rondes achterstand voor die toptijd gaan knallen...quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:53 schreef Monolith het volgende:
Nadeel van punten voor de snelste ronde is dat iemand die in niemandsland rond rijdt nog even snel een paar rondjes op de zachtste compound kan doen op het eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, zelfs in de top tien zijn de gaten vaak nog wel dusdanig dat een pitstop makkelijk uitkan voor bijvoorbeeld de nummer 5 of 6.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
Dat is op te lossen door het alleen te beperken tot de top 10. Net zoals in de F2/F3/FE gebeurt.
Afgelopen seizoen, ja. De vraag is hoe het dit seizoen gaat zijn nu het veld veel dichter op elkaar lijkt te zitten en hoe het in 2021 wordt als de budget cap wordt ingevoerd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, zelfs in de top tien zijn de gaten vaak nog wel dusdanig dat een pitstop makkelijk uitkan voor bijvoorbeeld de nummer 5 of 6.
Sterker nog, de teams die buiten de top 10 rijden kunnen het vaak nog niet eens redden op de snelste compound.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen, ja. De vraag is hoe het dit seizoen gaat zijn nu het veld veel dichter op elkaar lijkt te zitten en hoe het in 2021 wordt als de budget cap wordt ingevoerd.
De vraag is inderdaad hoe het dit seizoen gaat zijn. Ik zou alleen niet te voorbarige conclusies trekken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen, ja. De vraag is hoe het dit seizoen gaat zijn nu het veld veel dichter op elkaar lijkt te zitten en hoe het in 2021 wordt als de budget cap wordt ingevoerd.
Met verlof om "persoonlijke redenen". Ontslagen is hij nog niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Paddy Lowe is per direct weg bij Williams schijnt:
https://www.f1maximaal.nl(...)-technisch-directeur
Gevalletje waar rook is, is vuur.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met verlof om "persoonlijke redenen". Ontslagen is hij nog niet.
https://www.autosport.com(...)oubled-williams-team
Edit: ik zie al waar het fout gaat. "Leave of absence" wordt hier vertaald met vertrek, terwijl dat niet is wat "leave of absence" betekent. Dat is meer iets als bijzonder verlof
Het bericht en de titel zijn inmiddels aangepast. Er stond toen ik het postte "per direct vertrokken" in de titel en het hele bericht was 2 regels. Iets als: "Paddy Lowe is per direct vertrokken bij Williams. Of hij ontslag heeft genomen of ontslagen is is nog niet bekend."quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met verlof om "persoonlijke redenen". Ontslagen is hij nog niet.
https://www.autosport.com(...)oubled-williams-team
Edit: ik zie al waar het fout gaat. "Leave of absence" wordt hier vertaald met vertrek, terwijl dat niet is wat "leave of absence" betekent. Dat is meer iets als bijzonder verlof
Ik zie het. Dat was nog niet het geval toen ik mijn reactie plaatste. Toen stond er wel een volledig artikel met dat hij per direct vertrokken was.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het bericht en de titel zijn inmiddels aangepast. Er stond toen ik het postte "per direct vertrokken" in de titel en het hele bericht was 2 regels. Iets als: "Paddy Lowe is per direct vertrokken bij Williams. Of hij ontslag heeft genomen of ontslagen is is nog niet bekend."
Ik zeg ook niet dat dat niet het geval zal zijn, al zal dat nog wel wat lastig worden omdat hij (naar verluidt) aandelen in het team heeft. Al lees ik daar ook weer verschillende verhalen over. Volgens andere bronnen zou dat nog niet geėffectueerd zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |