Diep.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is het leven niet een grote multiplechoicetoets?
Doe even normaal joh.quote:
Goeie edit.quote:
Goede tik op een knie wil best helpen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet een stream aan. Ik verwacht ook Barcelona als Messi zijn zaterdagvorm etaleert. Daar is niets tegen bestand.
Doe zelf maar normaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.
Als jij terug komt na lange tijd afwezigheid krijg je ook speciale TT hoor.
Gun een ander ook eens wat Lans.
Beste manier is van de achterkant aanvliegen in dat geval.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goede tik op een knie wil best helpen.
nu kan je satan oproepen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb in mijn vinger gesneden met koken. Het is nu aan het bloeden
Wel geluk daaromtrent met die nieuwe policyquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe zelf maar normaal.
Er is maar één goeie TT.
Het is woensdag hé.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.
Als jij terug komt na lange tijd afwezigheid krijg je ook speciale TT hoor.
Gun een ander ook eens wat Lans.
Heb je van de gelegenheid gebruik gemaakt om je bloed toe te voegen aan het gerecht?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb in mijn vinger gesneden met koken. Het is nu aan het bloeden
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is woensdag hé.
Het duurt nog even voordat lans weer fanatiek mag doen bij een pupillenelftal.
Ik zei ooit neger tijdens een presentatie voor Engels.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel geluk daaromtrent met die nieuwe policy
Je mag geen zwartjoekel meer zeggen maar nog wel neger gelukkig.
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je van de gelegenheid gebruik gemaakt om je bloed toe te voegen aan het gerecht?
Zei je neger of nigger?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei ooit neger tijdens een presentatie voor Engels.
Die docente was Surinaams en werd mad.
vriendelijk van je vriendinquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tyron ik vertelde net aan Inge dat je terug bent en je krijgt de groetjes.
Peentjes gezweet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel geluk daaromtrent met die nieuwe policy
Je mag geen zwartjoekel meer zeggen maar nog wel neger gelukkig.
We trainen doordeweeks ook, debiel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is woensdag hé.
Het duurt nog even voordat lans weer fanatiek mag doen bij een pupillenelftal.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neger.
Ik was nooit zo goed in Engels.
Zo dan. Gaat het wel goed met je? Sta je niet onder stress?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We trainen doordeweeks ook, debiel.
Ben je dan ook al fanatiek? Man man man.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We trainen doordeweeks ook, debiel.
Nee, ik mag user Tjacka niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo dan. Gaat het wel goed met je? Sta je niet onder stress?
waarom nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik mag user Tjacka niet.
Dat snap ik. Stiekem mag ik hem ook niet, maar ik scheld niet en word niet agressief.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik mag user Tjacka niet.
Vrijdag zuipen. Zaterdag, zondag en maandag recupereren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans hoe ziet je carnaval eruit?
Dat siert u.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat snap ik. Stiekem mag ik hem ook niet, maar ik scheld niet en word niet agressief.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tjacka wordt door de mangel gehaald.
Ik heb wel meer zin in die halve finale dan die van vandaag.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als Balencia he
Ligt eraan wat de opstelling wordt vandaagquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb wel meer zin in die halve finale dan die van vandaag.
Dan kan LittleRabbit niet ver zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
Er was een gat hier in de grond.
heb je daarom een nieuwe account aangemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb wel meer zin in die halve finale dan die van vandaag.
422 is Spanje watcher he, check zijn Twitterquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je daarom een nieuwe account aangemaakt
Die is allang bekend, klaploper.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de opstelling wordt vandaag
Ik ben net thuis maatquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die is allang bekend, klaploper.
Vini - Benz - Lucas
Kroos - Casi - Modric
Regui - Ramos (op scherp) - Varane - Carvajal
Navas
Zou leuk zijn als ons aller Vini vandaag Catalaanse monden snoert.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben net thuis maat
Navas, #TOPSHOW dus
Als ie eindelijk kalm blijft voor goal ipv dat wilde gedoequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ons aller Vini vandaag Catalaanse monden snoert.
Bij Maher helpt het welquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Eriksen en Maher zo'n halve baard nemen om niet meer 18 te lijken
Hij is pas 18, joh. Als hij 21 zou zijn, was het wat anders. Hij is wel te cruciaal om op de bank te zitten (lol).quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ie eindelijk kalm blijft voor goal ipv dat wilde gedoe
geen fan van bij eriksenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Eriksen en Maher zo'n halve baard nemen om niet meer 18 te lijken
Gelukkig wel, wel blij dat Bale mag bankenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is pas 18, joh. Als hij 21 zou zijn, was het wat anders. Hij is wel te cruciaal om op de bank te zitten (lol).
Benieuwd waar Bale heengaat in de zomer. Ben geen fan van zijn speelstijl en met zijn leeftijd/fragiliteit/type spel vind ik hem niet bij veel ploegen passen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wel blij dat Bale mag banken
Sowieso PL denk ik, enige die hem kunnen betalenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd waar Bale heengaat in de zomer. Ben geen fan van zijn speelstijl en met zijn leeftijd/fragiliteit/type spel vind ik hem niet bij veel ploegen passen.
United zal wel zo dom zijn, ja. Alsof Pep op Bale zit te wachten of hem überhaupt nodig heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso PL denk ik, enige die hem kunnen betalen
Chelsea, United of Shitty, zet mijn geld op United
Nee dat deed jij in het verleden niet nee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat snap ik. Stiekem mag ik hem ook niet, maar ik scheld niet en word niet agressief.
Iedereen heeft jeugdzonden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee dat deed jij in het verleden niet nee.
Echt, het is al een troosteloze elftal dus past er prima bijquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
United zal wel zo dom zijn, ja. Alsof Pep op Bale zit te wachten of hem überhaupt nodig heeft.
quote:
1 | https://youtu.be/hcKpdRFi4W0?t=1188 |
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee dat deed jij in het verleden niet nee.
Zo is dat Stijn.quote:
DAt wordt trainen bij knut en inge.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:Napoleonfour
Het huisje waar we gaan kijken is 2km van de camerig en 4 van eijserbosweg
Blijf me vooral erover verbazen dat hij al zes jaar in Spanje zit en het vertikt om Spaans te leren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt, het is al een troosteloze elftal dus past er prima bij
Ik ga lekker netflixen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef Doublepain het volgende:
WAT EEN VOETBALAVOND
Helaas alles tegelijk gvd
Soms mag je ook gewoon een uitzondering maken en je gevoel laten spreken.quote:
The Vietnam War?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga lekker netflixen denk ik
Zelfs Beckham sprak (een beetje) Spaans, waardeloze gozertquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijf me vooral erover verbazen dat hij al zes jaar in Spanje zit en het vertikt om Spaans te leren.
Wat wil je nou tjap?quote:
ze keek mij ook altijd hongerig aan, nu snap ik ook waarom.quote:
Dat weet ik nog niet.quote:
Omdat je ook blond bent?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze keek mij ook altijd hongerig aan, nu snap ik ook waarom.
[..]
Dat weet ik nog niet.
Daarom is het niet gek dat zijn medespelers hem zat zijn, hij niet juichte zondag et cetera.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs Beckham sprak (een beetje) Spaans, waardeloze gozert
Ik ben alles behalve blond Smoofie.quote:
Courtois moet alleen niks zeggen hierover, die heeft geen recht van sprekenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom is het niet gek dat zijn medespelers hem zat zijn, hij niet juichte zondag et cetera.
ja jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve blond Smoofie.
Je kan WA daarvoor kijken hequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Courtois moet alleen niks zeggen hierover, die heeft geen recht van spreken
[..]
ja ja
Sowieso moeten voetballers daar niet over zeiken. Sommige doen de moeite taal te leren en anderen niet. Lekker belangrijk joh.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
ja ja
Nee joh, je kunt niet met iedereen getrouwd zijn toch?quote:
Mijn grappen vallen soms niet..quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kan WA daarvoor kijken he
habla jij een beetje spaans?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso moeten voetballers daar niet over zeiken. Sommige doen de moeite taal te leren en anderen niet. Lekker belangrijk joh.
Nou jij en stijn zijn wel iconen van dit forum. Wat zou dit forum zijn zonder negerseks.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee joh, je kunt niet met iedereen getrouwd zijn toch?
*Negersex.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou jij en stijn zijn wel iconen van dit forum. Wat zou dit forum zijn zonder negerseks.
Ja wel, ik zit ook in zo¨n discord en daar vinden die mensen mij ook al heel grof. Ik heb ook niet zon goede relatie met een of andere @I.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
laat je niet wegjagen tjacka
stiekem kunnen ze je niet missen
Überhaupt je ploeggenoot bashen in bijzijn van de media. Dat deed Marcelo of Carvajal ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
ja ja
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel, ik zit ook in zo¨n discord en daar vinden die mensen mij ook al heel grof. Ik heb ook niet zon goede relatie met een of andere @:I.
Ja het is maar internet Tyron maar het doet wel iets met een jonge jongen.
Marcelo is ook bezig aan zijn laatste seizoen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Überhaupt je ploeggenoot bashen in bijzijn van de media. Dat deed Marcelo of Carvajal ook.
je bent een lieve jongen tjackquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel, ik zit ook in zo¨n discord en daar vinden die mensen mij ook al heel grof. Ik heb ook niet zon goede relatie met een of andere @:I.
voor elk mens is een groep soortgenoten te vinden hoor tjackaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verwacht ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Marcelo is ook bezig aan zijn laatste seizoen denk ik
Same.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:38 schreef Tyron het volgende:
ik klik altijd weg als ik een negerin of neger zie
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor elk mens is een groep soortgenoten te vinden hoor tjacka
Welk subforum?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Ik ben binnenkort moderator hier. Dan gaat mijn wraak wel komen.
Veel plezier stijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
Zo, streampje voor de Clásico. TV'tje aan.
Mzzl
Cute.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit mag niet meer volgens de policy he?quote:
Opdonderen dus stomme neger.quote:Algemene gedragsregels
• Post je niet mee in een forum, ga daar dan ook niet heen om alleen maar een 'grap' te plaatsen
• Ga niet naar een forum om te klagen over dat forum en/of de users aldaar
Dit zijn geen grappen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit mag niet meer volgens de policy he?
[..]
Opdonderen dus stomme neger.
Wat zat je te spelen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dit zie ik nu pas, hi drizzIk was net op tijd voor de wedstrijd, zat nog even te gamen
Wow, warfront. Had er niks aan eigenlijk, ik doe het voor de 7th legion tokens, de rewards zijn 9/10 keer te laag.quote:
Ik heb altijd oprecht gedacht dat god een genderloze term was, het liefst hou ik het ook zo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw he met jullie god
EN hoi nap.
Oh ik denk altijd aan griekse goden en godinnen vandaar misschien. Niet aan God.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb altijd oprecht gedacht dat god een genderloze term was, het liefst hou ik het ook zo.
Hoe doen de Tigers of hoe ze nu ook heten het?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik denk altijd aan griekse goden en godinnen vandaar misschien. Niet aan God.
Helaas geen play offs gehaald. Afgelopen zondag was de laatste wedstrijd van dit seizoen. Hopelijk organiseren ze nog wat komende tijd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe doen de Tigers of hoe ze nu ook heten het?
Beter komt het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben alweer helemaal klaar met die F1 naar Nederland.
Je moet verplicht op de fiets komen anders mag je geen tickets kopenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik vind er geen moer aan die F1 dus van mij hoeft het ook niet.
Ik las het ja of een hotel nemenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je moet verplicht op de fiets komen anders mag je geen tickets kopen![]()
Zou wel genot zijn nu als het niet doorgaat of naar Assen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
ook echt alleen maar door dat vervelende jochie van een verstappen en prins pannenkoek.
Minder inwoners in Nederland, minder auto's.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:16 schreef Karina het volgende:
Als hij zijn geld daar aan wil verspillen moet hij weten, maar als dat doorgaat wordt me toch een chaos in zandvoort en het is daar altijd al superdruk. Ik snap niet hoe ze dat vroeger deden. Kwamen er toen minder mensen of zo?
Toen had je ook geen 17 miljoen mensen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:16 schreef Karina het volgende:
Als hij zijn geld daar aan wil verspillen moet hij weten, maar als dat doorgaat wordt me toch een chaos in zandvoort en het is daar altijd al superdruk. Ik snap niet hoe ze dat vroeger deden. Kwamen er toen minder mensen of zo?
Ja misschien kwam toen iedereen met de trein.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Minder inwoners in Nederland, minder auto's.
Dat stukje van de traditie gaat iig terugkomenquote:De Grand Prix van Nederland stond bekend als een wedstrijd waarin een beroep werd gedaan op de vaardigheden van de coureurs. Met name de Tarzanbocht aan het einde van het rechte stuk bood een goede mogelijkheid voor inhaalmanoeuvres. Een bekend beeld uit de Grand Prix van Nederland vormen de ronden die Gilles Villeneuve op drie wielen reed in 1979. Verder stond de Grand Prix van Nederland bekend om de aanhoudende protesten van milieubewegingen.
Kan ik wel mee inkomen. Al vraag ik mij af wat de uitstoot is van zo'n weekend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat stukje van de traditie gaat iig terugkomen
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:25 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak is het dan hier als het doorgaat? 1x per jaar of zo?
Zoveel geld voor 1x per jaar een racequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
Voor zo lang het duurt. Ik denk niet dat dat een blijvertje gaat zijn.
Nog steeds aan de WoW ja?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wow, warfront. Had er niks aan eigenlijk, ik doe het voor de 7th legion tokens, de rewards zijn 9/10 keer te laag.
Zou je huisje dan airbnb-en Karina. Lekker cashen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel geld voor 1x per jaar een raceEn wat andere races dan maar die zijn er nu ook volgens mij. Andere disciplines.
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog steeds aan de WoW ja?Ik zit sinds anderhalve maand Elder Scrolls Online te spelen.
ESO is nu veel strakker dan toen ik het in 2017 probeerde, toen was ik het door bugs enzo na 7 uurtjes al beu, en heb momenteel zo'n 250 uur op de teller staanquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
JaIk heb wel van alles geprobeerd maar kom toch steeds weer terug. Elder scrolls heb ik dacht ik ook ooit geprobeerd en GW2 en nog een paar.
Aan het eind van een expansion begin ik meestal met wat anders omdat ik dan niks meer te doen is, als er een nieuwe komt begin ik weer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ESO is nu veel strakker dan toen ik het in 2017 probeerde, toen was ik het door bugs enzo na 7 uurtjes al beu, en heb momenteel zo'n 250 uur op de teller staan
Omdat Ajax he.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom grijpt de VAR niet in bij deze goal
had je trouwens de game gezien van de leafs afgelopen zaterdag? Tering, 3-0 achter en dan alsnog winnen van de canadians.quote:
omdat:quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom grijpt de VAR niet in bij deze goal
quote:With stereotypical aristocratic eccentricity he often drove without shoes,[1] and at his final race in Germany was even seen taking practice laps wearing a Beatles wig, rather than his helmet.[2]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carel_Godin_de_Beaufortquote:Carel Pieter Antoni Jan Hubertus (Carel) Godin de Beaufort (Maarsbergen, 10 april 1934 – Keulen, 2 augustus 1964), heer van Maarn en Maarsbergen, was een Nederlands autocoureur, die bijnamen als De racende jonkheer en De jonker van Maarsbergen had. De Beaufort was een lid van de adellijke tak van de familie De Beaufort. Hij werd ook wel Careltje genoemd vanwege zijn toch wel aanzienlijk postuur - bijna twee meter lang en 118 kilo zwaar
Nee, kijk om de dag ofzo naar uitslagen, is vaak veel te laat om die potjes live te kiekn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had je trouwens de game gezien van de leafs afgelopen zaterdag? Tering, 3-0 achter en dan alsnog winnen van de canadians.
Ik vertaal wel eens wat voor de NL wiki, leuk he? Zo draag ik bij aan wiki.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door Zandvoort leuke wiki gevonden
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carel_Godin_de_Beaufort
Wat een baas
Netjes.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vertaal wel eens wat voor de NL wiki, leuk he? Zo draag ik bij aan wiki.
Hoe paste die in die autoquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door Zandvoort leuke wiki gevonden
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carel_Godin_de_Beaufort
Wat een baas
God. Toen de adel nog iets voorstelde in Nederland.quote:
deze man is het met je eensquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
God. Toen de adel nog iets voorstelde in Nederland.
Liveticker weg oren dichtquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch handig, zo'n voetbalgekke bovenbuurman, ik weet precies wanneer Ajax scoort
Hij kon dus blijkbaar ook maar 1 model wat bij aanschaf al ouderwets was maar daarin bleef ie racen omdat het pastequote:
Dat is zo'n eentje die 5 lijnen er vandaan zit ofzo.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kon dus blijkbaar ook maar 1 model wat bij aanschaf al ouderwets was maar daarin bleef ie racen omdat het paste
Leuk man ditquote:The car had been adapted already but there was nothing they could do about the distance between the rear bulkhead and the pedals in the front. So he simply had to wear socks instead of shoes. And he just did that, even if it meant burning his feet
Ik zie het zo voor me, zo een nette 'jonkheer' met sokken in die wagen.quote:
Ben ik nu ook aan het lezenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me, zo een nette 'jonkheer' met sokken in die wagen.
Best wel interessand inderdaad.
[ afbeelding ]
Hier staat ook nog een aardig stukje, over de crash.
http://www.carelgodindebeaufort.nl/article-carel-went-home.html
Eigen website zelfs!
Serieusquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik werk nu de laatste tijd bij de jaap eden @:karina maar ik heb je nog niet herkent.
Oh daar kom ik eigenlijk niet. Alleen in het barretje in de hal. Wat kut is. Uren wachten op een biertjequote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cafe jaap
ik help hun met opzetten bij catering enzo
HIER BEN IK DAN!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:12 schreef Tjacka het volgende:
maja zoek altijd naar een oude vrouw in tijgerprint
Hey ik ben niet oudquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:12 schreef Tjacka het volgende:
maja zoek altijd naar een oude vrouw in tijgerprint
gaat volgens mij niet zo goed met de horeca daarquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar kom ik eigenlijk niet. Alleen in het barretje in de hal. Wat kut is. Uren wachten op een biertjeMisschien moet je daar helpen komend seizoen want ze kunnen wel beter personeel gebruiken.
Nee klopt het personeel kan er geen kut van. En beneden (onder de tribune) zat de laatste paar weken ook een soort barretje, daar schonken ze bier uit een flesje in je glasquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat volgens mij niet zo goed met de horeca daar
iedereen klaagt ook die daar werken en dat het zo druk isquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee klopt het personeel kan er geen kut van. En beneden (onder de tribune) zat de laatste paar weken ook een soort barretje, daar schonken ze bier uit een flesje in je glasKreeg je wel meer.
EN het is ook duurder geworden, vorig jaar was een biertje 2,50 nu 3 euro.
Je slaat de spijker op zijn kop. Het is totaal inefficient. SOwieso moeten ze met muntjes doen, was wel nog vorig jaar maar dat hebben ze afgeschaft. Afgelopen zondag zat er 1300 man, dat kunnen ze niet aan. Plus dat gezeur over chocolademelk met slagroom en al die onzin moeten ze ook niet doen, kost ook teveel tijd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iedereen klaagt ook die daar werken en dat het zo druk is
maja ze lopen drie keer wat je ook gewoon in een keer kan doen
gek hé dat je dan tijd tekort komt
ze hebben ook te weinig lepeltjes en bordenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Het is totaal inefficient. SOwieso moeten ze met muntjes doen, was wel nog vorig jaar maar dat hebben ze afgeschaft. Afgelopen zondag zat er 1300 man, dat kunnen ze niet aan. Plus dat gezeur over chocolademelk met slagroom en al die onzin moeten ze ook niet doen, kost ook teveel tijd.
Serieusquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hebben ook te weinig lepeltjes en borden
ga daar nooit werken als de tijgers spelen lol
lol ik ken die denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusDat is me dan nog niet eens opgevallen, maar ik neem ook niks te eten daar.
Kun je wel gratis kijkenTijdens de wedstrijd is het wel rustig in het barretje. Alleen in de pauze moet je even aan de bak.
ER werkt daar altijd zo een oudere blonde vrouw, die is echt vervelend. Wij hadden nog muntjes over van vorig jaar, begon ze over de teamleider van de tigers, ja vraag maar aan hemwatttt? Jullie zijn toch van de horeca.
Ja die is er ook vrij jong, zij staat soms bij de 'business lounge' die er tegenwoordig is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lol ik ken die denk ik
die gaat tegen mij altijd Engels praten wist niet dat die Nederlands was
is daar ook zo'n jonger meisje met rood haar? die vind ik eng
best normaal dat je geen muntjes doet als je club om de drie jaar failliet gaat. lol.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Het is totaal inefficient. SOwieso moeten ze met muntjes doen, was wel nog vorig jaar maar dat hebben ze afgeschaft. Afgelopen zondag zat er 1300 man, dat kunnen ze niet aan. Plus dat gezeur over chocolademelk met slagroom en al die onzin moeten ze ook niet doen, kost ook teveel tijd.
Dan moet je het juist doen dan kan men de muntjes niet meer inleveren, gratis geldquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
best normaal dat je geen muntjes doet als je club om de drie jaar failliet gaat. lol.
Best bizar dat Trappers ook bijna altijd uitverkocht is. Die club moet eigenlijk promoveren daar in Duitsland, dit is voor niemand meer leuk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je het juist doen dan kan men de muntjes niet meer inleveren, gratis geld![]()
Nou als ze nu geen geld hebben binnengekregen weet ik het niet meer, afgelopen seizoen gemiddeld 800 man en twee keer boven de 1000 (officieel dan, denk wel vaker eigenlijk).
Tja mag nog steeds niet. Lijkt me voor die spelers ook niks idd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Best bizar dat Trappers ook bijna altijd uitverkocht is. Die club moet eigenlijk promoveren daar in Duitsland, dit is voor niemand meer leuk.
zij behandelt mij als een jochie van 12quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die is er ook vrij jong, zij staat soms bij de 'business lounge' die er tegenwoordig is.
Wat genantquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zij behandelt mij als een jochie van 12
Aaien en zeggen dat ik het goed doe lol
Nou ik vind haar niet echt geil als we het over dezelfde hebben hoorquote:
Wij ook met jou Karina. Kom please vaker langsquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind haar niet echt geil als we het over dezelfde hebben hoor
Maar ik ga ff wat kijken, doeiIk had iig een leuke avond
Doe ik zekerquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij ook met jou Karina. Kom please vaker langs
Oh het was een grapje. Dat is mooi.quote:
Pics van die rooie.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lol ik ken die denk ik
die gaat tegen mij altijd Engels praten wist niet dat die Nederlands was
is daar ook zo'n jonger meisje met rood haar? die vind ik eng
ja ben benieuwd of ze echt gaan handhaven want soms post ik wel eens te mannelijk. Alsof ik in de voetbalkantine of dorpscafé zitquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:27 schreef KingRoland het volgende:
morty heb je de nieuwe regels al gelezen
mrja ik vind het soms wel een beetje op noord-korea lijken even tussen jou en mij mortyquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ben benieuwd of ze echt gaan handhaven want soms post ik wel eens te mannelijk. Alsof ik in de voetbalkantine of dorpscafé zit
TR meegepakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mrja ik vind het soms wel een beetje op noord-korea lijken even tussen jou en mij morty
over paar jaar werk ik toch voor een reusachtig consultancy bedrijf dus zal wel hetzelfde zijn. goed om te wennen
Vooral voor de andere Duitse clubs in die divisie is er ook niks aan lijkt me.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Best bizar dat Trappers ook bijna altijd uitverkocht is. Die club moet eigenlijk promoveren daar in Duitsland, dit is voor niemand meer leuk.
die heeft het nu nog over die corner die er geen wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zat te kijken met een fanatiek Feyenoorder
toch leuker dan
over elleboog v persie hoor je ze nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft het nu nog over die corner die er geen was
Of de aanslag van Berghuis.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
over elleboog v persie hoor je ze niet
ik dacht even dat Drizzt al wakker was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey drizzy d
lang niet gesproken
hoe is het met je
hey haags kwartiertjequote:Op donderdag 28 februari 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik dacht even dat Drizzt al wakker was.
Wb
Ik vroeg het jou eerstquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey saind
lang niet gesproken
hoe is het met je
Ja beft man, hoe is het met jou?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey haags kwartiertje
lang niet gesproken
hoe is het met je
Hallo Tyron,quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey jancees broer
lang niet gesproken
hoe is het met je
Goed makker. Met jou ook?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey onlogisch
lang niet gesproken
hoe is het met je
gaat maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey jancees broer
lang niet gesproken
hoe is het met je
ja hoor gaat redelijk goedquote:
ja redelijk goedquote:
ik wacht met smart maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja redelijk goed
ik wilde eigenlijk een comeback vlog maken
misschien komt die nog, moet ik altijd even voorbereiden
maar dat snap je wel toch aangezien de vlogs oscar waardig zijn
ik vind het leuk om te zien dat zoveel fok!vrienden nog postenquote:
Hoe lang ben je weg geweest?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te zien dat zoveel fok!vrienden nog posten
bijna niemand is verdwenen
we zijn net een familie waar je altijd thuis kan komen
alleen jij was zomaar 3 jaar wegquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te zien dat zoveel fok!vrienden nog posten
bijna niemand is verdwenen
we zijn net een familie waar je altijd thuis kan komen
sorry broertje maar had (en heb eigenlijk nog steeds af en toe) struggles, dan heb je niet de behoefte om te posten op een forum en te doen alsof alles oke isquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
alleen jij was zomaar 3 jaar weg
lolquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Rene en Onlo doen altijd eerste paar uur alsof ze werken
dit forum bestaat om notes te verzamelen tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb zojuist een note waardige post gemaakt. Ik ben mij erg bewust van mijn fouten.
hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit forum bestaat om notes te verzamelen toch
Prima, met jou?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey alen
lang niet gesproken
hoe is het met je
?quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima, met jou?
Heb je nog steeds die Eriksen-act ?
Terecht wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Scarface is furieus dat Feyenoord zondag zijn best heeft gedaan.
Topsport klimaat in Nederlandquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Tegen PSV je de moeder werken en gisteren na een helft doodmoe.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Dat ligt dan vooral aan de trainer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
ik heb er 142quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes
Geen 2 wedstrijden volle bak kunnen spelen vind ik niet zo gek hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:29 schreef JanCees het volgende:
[..]geen 2 wedstrijden in een week kunnen voetballen is pas triest
dan had gio het 2de elftal moeten neerzetten zondagquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen 2 wedstrijden volle bak kunnen spelen vind ik niet zo gek hoor.
Helemaal als je het primair moet hebben van heel hard werken en niet van je technisch begaafde spelers.
dat valt nog mee maatjequote:Op donderdag 28 februari 2019 10:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb er 142
man man man in mijn beginperiode op fok! was ik echt onbeleefd
Lolquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen 2 wedstrijden volle bak kunnen spelen vind ik niet zo gek hoor.
Helemaal als je het primair moet hebben van heel hard werken en niet van je technisch begaafde spelers.
Dan was het weer 10-0 geworden lol.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan had gio het 2de elftal moeten neerzetten zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |