Dat stukje van de traditie gaat iig terugkomenquote:De Grand Prix van Nederland stond bekend als een wedstrijd waarin een beroep werd gedaan op de vaardigheden van de coureurs. Met name de Tarzanbocht aan het einde van het rechte stuk bood een goede mogelijkheid voor inhaalmanoeuvres. Een bekend beeld uit de Grand Prix van Nederland vormen de ronden die Gilles Villeneuve op drie wielen reed in 1979. Verder stond de Grand Prix van Nederland bekend om de aanhoudende protesten van milieubewegingen.
Kan ik wel mee inkomen. Al vraag ik mij af wat de uitstoot is van zo'n weekend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat stukje van de traditie gaat iig terugkomen
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:25 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak is het dan hier als het doorgaat? 1x per jaar of zo?
Zoveel geld voor 1x per jaar een racequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
Voor zo lang het duurt. Ik denk niet dat dat een blijvertje gaat zijn.
Nog steeds aan de WoW ja?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wow, warfront. Had er niks aan eigenlijk, ik doe het voor de 7th legion tokens, de rewards zijn 9/10 keer te laag.
Zou je huisje dan airbnb-en Karina. Lekker cashen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel geld voor 1x per jaar een raceEn wat andere races dan maar die zijn er nu ook volgens mij. Andere disciplines.
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog steeds aan de WoW ja?Ik zit sinds anderhalve maand Elder Scrolls Online te spelen.
ESO is nu veel strakker dan toen ik het in 2017 probeerde, toen was ik het door bugs enzo na 7 uurtjes al beu, en heb momenteel zo'n 250 uur op de teller staanquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
JaIk heb wel van alles geprobeerd maar kom toch steeds weer terug. Elder scrolls heb ik dacht ik ook ooit geprobeerd en GW2 en nog een paar.
Aan het eind van een expansion begin ik meestal met wat anders omdat ik dan niks meer te doen is, als er een nieuwe komt begin ik weer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ESO is nu veel strakker dan toen ik het in 2017 probeerde, toen was ik het door bugs enzo na 7 uurtjes al beu, en heb momenteel zo'n 250 uur op de teller staan
Omdat Ajax he.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom grijpt de VAR niet in bij deze goal
had je trouwens de game gezien van de leafs afgelopen zaterdag? Tering, 3-0 achter en dan alsnog winnen van de canadians.quote:
omdat:quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom grijpt de VAR niet in bij deze goal
quote:With stereotypical aristocratic eccentricity he often drove without shoes,[1] and at his final race in Germany was even seen taking practice laps wearing a Beatles wig, rather than his helmet.[2]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carel_Godin_de_Beaufortquote:Carel Pieter Antoni Jan Hubertus (Carel) Godin de Beaufort (Maarsbergen, 10 april 1934 – Keulen, 2 augustus 1964), heer van Maarn en Maarsbergen, was een Nederlands autocoureur, die bijnamen als De racende jonkheer en De jonker van Maarsbergen had. De Beaufort was een lid van de adellijke tak van de familie De Beaufort. Hij werd ook wel Careltje genoemd vanwege zijn toch wel aanzienlijk postuur - bijna twee meter lang en 118 kilo zwaar
Nee, kijk om de dag ofzo naar uitslagen, is vaak veel te laat om die potjes live te kiekn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had je trouwens de game gezien van de leafs afgelopen zaterdag? Tering, 3-0 achter en dan alsnog winnen van de canadians.
Ik vertaal wel eens wat voor de NL wiki, leuk he? Zo draag ik bij aan wiki.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door Zandvoort leuke wiki gevonden
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carel_Godin_de_Beaufort
Wat een baas
Netjes.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vertaal wel eens wat voor de NL wiki, leuk he? Zo draag ik bij aan wiki.
Hoe paste die in die autoquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door Zandvoort leuke wiki gevonden
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carel_Godin_de_Beaufort
Wat een baas
God. Toen de adel nog iets voorstelde in Nederland.quote:
deze man is het met je eensquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
God. Toen de adel nog iets voorstelde in Nederland.
Liveticker weg oren dichtquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch handig, zo'n voetbalgekke bovenbuurman, ik weet precies wanneer Ajax scoort
Hij kon dus blijkbaar ook maar 1 model wat bij aanschaf al ouderwets was maar daarin bleef ie racen omdat het pastequote:
Dat is zo'n eentje die 5 lijnen er vandaan zit ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |