DAt wordt trainen bij knut en inge.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:Napoleonfour
Het huisje waar we gaan kijken is 2km van de camerig en 4 van eijserbosweg
Blijf me vooral erover verbazen dat hij al zes jaar in Spanje zit en het vertikt om Spaans te leren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt, het is al een troosteloze elftal dus past er prima bij
Ik ga lekker netflixen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef Doublepain het volgende:
WAT EEN VOETBALAVOND
Helaas alles tegelijk gvd
Soms mag je ook gewoon een uitzondering maken en je gevoel laten spreken.quote:
The Vietnam War?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga lekker netflixen denk ik
Zelfs Beckham sprak (een beetje) Spaans, waardeloze gozertquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijf me vooral erover verbazen dat hij al zes jaar in Spanje zit en het vertikt om Spaans te leren.
Wat wil je nou tjap?quote:
ze keek mij ook altijd hongerig aan, nu snap ik ook waarom.quote:
Dat weet ik nog niet.quote:
Omdat je ook blond bent?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze keek mij ook altijd hongerig aan, nu snap ik ook waarom.
[..]
Dat weet ik nog niet.
Daarom is het niet gek dat zijn medespelers hem zat zijn, hij niet juichte zondag et cetera.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs Beckham sprak (een beetje) Spaans, waardeloze gozert
Ik ben alles behalve blond Smoofie.quote:
Courtois moet alleen niks zeggen hierover, die heeft geen recht van sprekenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom is het niet gek dat zijn medespelers hem zat zijn, hij niet juichte zondag et cetera.
ja jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve blond Smoofie.
Je kan WA daarvoor kijken hequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Courtois moet alleen niks zeggen hierover, die heeft geen recht van spreken
[..]
ja ja
Sowieso moeten voetballers daar niet over zeiken. Sommige doen de moeite taal te leren en anderen niet. Lekker belangrijk joh.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
ja ja
Nee joh, je kunt niet met iedereen getrouwd zijn toch?quote:
Mijn grappen vallen soms niet..quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kan WA daarvoor kijken he
habla jij een beetje spaans?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso moeten voetballers daar niet over zeiken. Sommige doen de moeite taal te leren en anderen niet. Lekker belangrijk joh.
Nou jij en stijn zijn wel iconen van dit forum. Wat zou dit forum zijn zonder negerseks.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee joh, je kunt niet met iedereen getrouwd zijn toch?
*Negersex.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou jij en stijn zijn wel iconen van dit forum. Wat zou dit forum zijn zonder negerseks.
Ja wel, ik zit ook in zo¨n discord en daar vinden die mensen mij ook al heel grof. Ik heb ook niet zon goede relatie met een of andere @I.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
laat je niet wegjagen tjacka
stiekem kunnen ze je niet missen
Überhaupt je ploeggenoot bashen in bijzijn van de media. Dat deed Marcelo of Carvajal ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
ja ja
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel, ik zit ook in zo¨n discord en daar vinden die mensen mij ook al heel grof. Ik heb ook niet zon goede relatie met een of andere @:I.
Ja het is maar internet Tyron maar het doet wel iets met een jonge jongen.
Marcelo is ook bezig aan zijn laatste seizoen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Überhaupt je ploeggenoot bashen in bijzijn van de media. Dat deed Marcelo of Carvajal ook.
je bent een lieve jongen tjackquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel, ik zit ook in zo¨n discord en daar vinden die mensen mij ook al heel grof. Ik heb ook niet zon goede relatie met een of andere @:I.
voor elk mens is een groep soortgenoten te vinden hoor tjackaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verwacht ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Marcelo is ook bezig aan zijn laatste seizoen denk ik
Same.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:38 schreef Tyron het volgende:
ik klik altijd weg als ik een negerin of neger zie
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor elk mens is een groep soortgenoten te vinden hoor tjacka
Welk subforum?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Ik ben binnenkort moderator hier. Dan gaat mijn wraak wel komen.
Veel plezier stijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
Zo, streampje voor de Clásico. TV'tje aan.
Mzzl
Cute.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit mag niet meer volgens de policy he?quote:
Opdonderen dus stomme neger.quote:Algemene gedragsregels
• Post je niet mee in een forum, ga daar dan ook niet heen om alleen maar een 'grap' te plaatsen
• Ga niet naar een forum om te klagen over dat forum en/of de users aldaar
Dit zijn geen grappen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit mag niet meer volgens de policy he?
[..]
Opdonderen dus stomme neger.
Wat zat je te spelen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dit zie ik nu pas, hi drizzIk was net op tijd voor de wedstrijd, zat nog even te gamen
Wow, warfront. Had er niks aan eigenlijk, ik doe het voor de 7th legion tokens, de rewards zijn 9/10 keer te laag.quote:
Ik heb altijd oprecht gedacht dat god een genderloze term was, het liefst hou ik het ook zo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw he met jullie god
EN hoi nap.
Oh ik denk altijd aan griekse goden en godinnen vandaar misschien. Niet aan God.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb altijd oprecht gedacht dat god een genderloze term was, het liefst hou ik het ook zo.
Hoe doen de Tigers of hoe ze nu ook heten het?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik denk altijd aan griekse goden en godinnen vandaar misschien. Niet aan God.
Helaas geen play offs gehaald. Afgelopen zondag was de laatste wedstrijd van dit seizoen. Hopelijk organiseren ze nog wat komende tijd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe doen de Tigers of hoe ze nu ook heten het?
Beter komt het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben alweer helemaal klaar met die F1 naar Nederland.
Je moet verplicht op de fiets komen anders mag je geen tickets kopenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik vind er geen moer aan die F1 dus van mij hoeft het ook niet.
Ik las het ja of een hotel nemenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je moet verplicht op de fiets komen anders mag je geen tickets kopen![]()
Zou wel genot zijn nu als het niet doorgaat of naar Assen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
ook echt alleen maar door dat vervelende jochie van een verstappen en prins pannenkoek.
Minder inwoners in Nederland, minder auto's.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:16 schreef Karina het volgende:
Als hij zijn geld daar aan wil verspillen moet hij weten, maar als dat doorgaat wordt me toch een chaos in zandvoort en het is daar altijd al superdruk. Ik snap niet hoe ze dat vroeger deden. Kwamen er toen minder mensen of zo?
Toen had je ook geen 17 miljoen mensen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:16 schreef Karina het volgende:
Als hij zijn geld daar aan wil verspillen moet hij weten, maar als dat doorgaat wordt me toch een chaos in zandvoort en het is daar altijd al superdruk. Ik snap niet hoe ze dat vroeger deden. Kwamen er toen minder mensen of zo?
Ja misschien kwam toen iedereen met de trein.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Minder inwoners in Nederland, minder auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |