quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kon dus blijkbaar ook maar 1 model wat bij aanschaf al ouderwets was maar daarin bleef ie racen omdat het paste
Leuk man ditquote:The car had been adapted already but there was nothing they could do about the distance between the rear bulkhead and the pedals in the front. So he simply had to wear socks instead of shoes. And he just did that, even if it meant burning his feet
Ik zie het zo voor me, zo een nette 'jonkheer' met sokken in die wagen.quote:
Ben ik nu ook aan het lezenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me, zo een nette 'jonkheer' met sokken in die wagen.
Best wel interessand inderdaad.
[ afbeelding ]
Hier staat ook nog een aardig stukje, over de crash.
http://www.carelgodindebeaufort.nl/article-carel-went-home.html
Eigen website zelfs!
Serieusquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik werk nu de laatste tijd bij de jaap eden @:karina maar ik heb je nog niet herkent.
Oh daar kom ik eigenlijk niet. Alleen in het barretje in de hal. Wat kut is. Uren wachten op een biertjequote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cafe jaap
ik help hun met opzetten bij catering enzo
HIER BEN IK DAN!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:12 schreef Tjacka het volgende:
maja zoek altijd naar een oude vrouw in tijgerprint
Hey ik ben niet oudquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:12 schreef Tjacka het volgende:
maja zoek altijd naar een oude vrouw in tijgerprint
gaat volgens mij niet zo goed met de horeca daarquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar kom ik eigenlijk niet. Alleen in het barretje in de hal. Wat kut is. Uren wachten op een biertjeMisschien moet je daar helpen komend seizoen want ze kunnen wel beter personeel gebruiken.
Nee klopt het personeel kan er geen kut van. En beneden (onder de tribune) zat de laatste paar weken ook een soort barretje, daar schonken ze bier uit een flesje in je glasquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat volgens mij niet zo goed met de horeca daar
iedereen klaagt ook die daar werken en dat het zo druk isquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee klopt het personeel kan er geen kut van. En beneden (onder de tribune) zat de laatste paar weken ook een soort barretje, daar schonken ze bier uit een flesje in je glasKreeg je wel meer.
EN het is ook duurder geworden, vorig jaar was een biertje 2,50 nu 3 euro.
Je slaat de spijker op zijn kop. Het is totaal inefficient. SOwieso moeten ze met muntjes doen, was wel nog vorig jaar maar dat hebben ze afgeschaft. Afgelopen zondag zat er 1300 man, dat kunnen ze niet aan. Plus dat gezeur over chocolademelk met slagroom en al die onzin moeten ze ook niet doen, kost ook teveel tijd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iedereen klaagt ook die daar werken en dat het zo druk is
maja ze lopen drie keer wat je ook gewoon in een keer kan doen
gek hé dat je dan tijd tekort komt
ze hebben ook te weinig lepeltjes en bordenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Het is totaal inefficient. SOwieso moeten ze met muntjes doen, was wel nog vorig jaar maar dat hebben ze afgeschaft. Afgelopen zondag zat er 1300 man, dat kunnen ze niet aan. Plus dat gezeur over chocolademelk met slagroom en al die onzin moeten ze ook niet doen, kost ook teveel tijd.
Serieusquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hebben ook te weinig lepeltjes en borden
ga daar nooit werken als de tijgers spelen lol
lol ik ken die denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusDat is me dan nog niet eens opgevallen, maar ik neem ook niks te eten daar.
Kun je wel gratis kijkenTijdens de wedstrijd is het wel rustig in het barretje. Alleen in de pauze moet je even aan de bak.
ER werkt daar altijd zo een oudere blonde vrouw, die is echt vervelend. Wij hadden nog muntjes over van vorig jaar, begon ze over de teamleider van de tigers, ja vraag maar aan hemwatttt? Jullie zijn toch van de horeca.
Ja die is er ook vrij jong, zij staat soms bij de 'business lounge' die er tegenwoordig is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lol ik ken die denk ik
die gaat tegen mij altijd Engels praten wist niet dat die Nederlands was
is daar ook zo'n jonger meisje met rood haar? die vind ik eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |