best normaal dat je geen muntjes doet als je club om de drie jaar failliet gaat. lol.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Het is totaal inefficient. SOwieso moeten ze met muntjes doen, was wel nog vorig jaar maar dat hebben ze afgeschaft. Afgelopen zondag zat er 1300 man, dat kunnen ze niet aan. Plus dat gezeur over chocolademelk met slagroom en al die onzin moeten ze ook niet doen, kost ook teveel tijd.
Dan moet je het juist doen dan kan men de muntjes niet meer inleveren, gratis geldquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
best normaal dat je geen muntjes doet als je club om de drie jaar failliet gaat. lol.
Best bizar dat Trappers ook bijna altijd uitverkocht is. Die club moet eigenlijk promoveren daar in Duitsland, dit is voor niemand meer leuk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je het juist doen dan kan men de muntjes niet meer inleveren, gratis geld![]()
Nou als ze nu geen geld hebben binnengekregen weet ik het niet meer, afgelopen seizoen gemiddeld 800 man en twee keer boven de 1000 (officieel dan, denk wel vaker eigenlijk).
Tja mag nog steeds niet. Lijkt me voor die spelers ook niks idd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Best bizar dat Trappers ook bijna altijd uitverkocht is. Die club moet eigenlijk promoveren daar in Duitsland, dit is voor niemand meer leuk.
zij behandelt mij als een jochie van 12quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die is er ook vrij jong, zij staat soms bij de 'business lounge' die er tegenwoordig is.
Wat genantquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zij behandelt mij als een jochie van 12
Aaien en zeggen dat ik het goed doe lol
Nou ik vind haar niet echt geil als we het over dezelfde hebben hoorquote:
Wij ook met jou Karina. Kom please vaker langsquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind haar niet echt geil als we het over dezelfde hebben hoor
Maar ik ga ff wat kijken, doeiIk had iig een leuke avond
Doe ik zekerquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij ook met jou Karina. Kom please vaker langs
Oh het was een grapje. Dat is mooi.quote:
Pics van die rooie.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lol ik ken die denk ik
die gaat tegen mij altijd Engels praten wist niet dat die Nederlands was
is daar ook zo'n jonger meisje met rood haar? die vind ik eng
ja ben benieuwd of ze echt gaan handhaven want soms post ik wel eens te mannelijk. Alsof ik in de voetbalkantine of dorpscafé zitquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:27 schreef KingRoland het volgende:
morty heb je de nieuwe regels al gelezen
mrja ik vind het soms wel een beetje op noord-korea lijken even tussen jou en mij mortyquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ben benieuwd of ze echt gaan handhaven want soms post ik wel eens te mannelijk. Alsof ik in de voetbalkantine of dorpscafé zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |