Ik zet een stream aan. Ik verwacht ook Barcelona als Messi zijn zaterdagvorm etaleert. Daar is niets tegen bestand.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Dadelijk Classico kijken. Ik verwacht een overwinning voor Barca.
Oh.quote:
We zullen zienquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet een stream aan. Ik verwacht ook Barcelona als Messi zijn zaterdagvorm etaleert. Daar is niets tegen bestand.
Als Valencia of Betis maar de beker wint.quote:
Wat een god hè.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet een stream aan. Ik verwacht ook Barcelona als Messi zijn zaterdagvorm etaleert. Daar is niets tegen bestand.
Ja echt.quote:
pfff als Betis hem wint hequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Valencia of Betis maar de beker wint.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pfff als Betis hem wint he
Jammer dat ik nu niet in Sevilla ben
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh.
Ik kan niet voorstellen dat Feyenoord 2x van Ajax wint dus heb geld ingezet op overwinning Ajax.
En een 10tje bewaard om de DVD te kopen mochten ze het toch ineens op de heupen krijgen vanavond.
Dit is redeneren als tijdens een multiplechoicetoets: "Hm, ik heb drie keer A achtereen maar ik denk niet dat het drie keer a is dus ik vul maar C in."quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh.
Ik kan niet voorstellen dat Feyenoord 2x van Ajax wint dus heb geld ingezet op overwinning Ajax.
En een 10tje bewaard om de DVD te kopen mochten ze het toch ineens op de heupen krijgen vanavond.
Ik heb nog een uur moeten bijkomen, zo goed was het. Dat heb ik vrij zelden gehad, die betovering.quote:
Zo heb ik wel mn Middelbare school gehaald dus ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is redeneren als tijdens een multiplechoicetoets: "Hm, ik heb drie keer A achtereen maar ik denk niet dat het drie keer a is dus ik vul maar C in."
Valencia gun ik het ook wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pfff als Betis hem wint he
Jammer dat ik nu niet in Sevilla ben
Dat waren best leuke spelletjes altijd met SO'squote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is redeneren als tijdens een multiplechoicetoets: "Hm, ik heb drie keer A achtereen maar ik denk niet dat het drie keer a is dus ik vul maar C in."
Is het leven niet een grote multiplechoicetoets?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
daar zit een psychologische verklaring achterquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn SO's waren nooit multiplechoice.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat waren best leuke spelletjes altijd met SO's
Gelukkig pluk je daar nu de vruchten van in je topbaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo heb ik wel mn Middelbare school gehaald dus ja.
Harde struggles.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn SO's waren nooit multiplechoice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |