Goed, bijna klaar met studie met jou maat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey dubbelpijn
lang niet gesproken
hoe is het met je
Hola.quote:
redelijk goed, welke studie volg je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed, bijna klaar met studie met jou maat?
Business en ITquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
redelijk goed, welke studie volg je?
ik moet nog anderhalf jaar studeren
Mn telefoon ligt aan de opladerquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als je de app las wist je het
daarmee ben je aantrekkelijk op de arbeidsmarkt denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Business en IT
Ben een hybrid
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer nieuwe kleine ijsbeer in Berlijn
Van zijn looks moet hij het niet hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
daarmee ben je aantrekkelijk op de arbeidsmarkt denk ik
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Business en IT
Ben een hybrid
Alles goed man hier hoor. Woon in Limburg tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey knut
lang niet gesproken
hoe is het met je?
Sowieso wel aantrekkelijk hahahahahajaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
daarmee ben je aantrekkelijk op de arbeidsmarkt denk ik
Ik heb je rug in de app Knut als je t straks terug leestquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn telefoon ligt aan de oplader
fijn om te horen dat het goed met je gaatquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles goed man hier hoor. Woon in Limburg tegenwoordig.
Dat stuk over het beeldscherm las ik nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso wel aantrekkelijk hahahahahaja
Grapje
[..]
Ik heb je rug in de app Knut als je t straks terug leest
Ligt er nog wat op je tong?quote:
je moet nieuw account maken maatquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk loopt dit niet af zoals Knut
Heb een heel leuk meisje ontmoet Tyron. Beetje een soort vrouwelijke Eriksen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
fijn om te horen dat het goed met je gaat
waarom woon je in limburg?? doen mensen dat vrijwillig????
wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk loopt dit niet af zoals Knut
@smoofie is nog noob, sowieso pure jaloezie op je recordquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat stuk over het beeldscherm las ik nog.
Alsof streamers op een 60 inch beeldscherm spelenNee man gewoon 3 kleine 1 voor de game 1 voor stream en 1 voor discord.
Echt dom dat @:Smoofie zulke dingen niet weet.
ahh wat leuk voor jequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb een heel leuk meisje ontmoet Tyron. Beetje een soort vrouwelijke Eriksen.
Neuh, niet echt. Dadelijk Classico kijken. Ik verwacht een overwinning voor Barca.quote:
Geen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho
Voorspelling voor vanavond?
Truus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb niet gelezen hoe deze nieuwe ijsbeer heet.
Ik zet een stream aan. Ik verwacht ook Barcelona als Messi zijn zaterdagvorm etaleert. Daar is niets tegen bestand.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Dadelijk Classico kijken. Ik verwacht een overwinning voor Barca.
Oh.quote:
We zullen zienquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet een stream aan. Ik verwacht ook Barcelona als Messi zijn zaterdagvorm etaleert. Daar is niets tegen bestand.
Als Valencia of Betis maar de beker wint.quote:
Wat een god hè.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet een stream aan. Ik verwacht ook Barcelona als Messi zijn zaterdagvorm etaleert. Daar is niets tegen bestand.
Ja echt.quote:
pfff als Betis hem wint hequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Valencia of Betis maar de beker wint.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pfff als Betis hem wint he
Jammer dat ik nu niet in Sevilla ben
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh.
Ik kan niet voorstellen dat Feyenoord 2x van Ajax wint dus heb geld ingezet op overwinning Ajax.
En een 10tje bewaard om de DVD te kopen mochten ze het toch ineens op de heupen krijgen vanavond.
Dit is redeneren als tijdens een multiplechoicetoets: "Hm, ik heb drie keer A achtereen maar ik denk niet dat het drie keer a is dus ik vul maar C in."quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh.
Ik kan niet voorstellen dat Feyenoord 2x van Ajax wint dus heb geld ingezet op overwinning Ajax.
En een 10tje bewaard om de DVD te kopen mochten ze het toch ineens op de heupen krijgen vanavond.
Ik heb nog een uur moeten bijkomen, zo goed was het. Dat heb ik vrij zelden gehad, die betovering.quote:
Zo heb ik wel mn Middelbare school gehaald dus ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is redeneren als tijdens een multiplechoicetoets: "Hm, ik heb drie keer A achtereen maar ik denk niet dat het drie keer a is dus ik vul maar C in."
Valencia gun ik het ook wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pfff als Betis hem wint he
Jammer dat ik nu niet in Sevilla ben
Dat waren best leuke spelletjes altijd met SO'squote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is redeneren als tijdens een multiplechoicetoets: "Hm, ik heb drie keer A achtereen maar ik denk niet dat het drie keer a is dus ik vul maar C in."
Is het leven niet een grote multiplechoicetoets?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
daar zit een psychologische verklaring achterquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn SO's waren nooit multiplechoice.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat waren best leuke spelletjes altijd met SO's
Gelukkig pluk je daar nu de vruchten van in je topbaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo heb ik wel mn Middelbare school gehaald dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |