Wat een mongool was dat zeg.quote:
Zou jij autofellatio willen kunnen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Even langs smullers dan naar huis
Moet hij weten.quote:
Hoi Lans.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou jij autofellatio willen kunnen?
wowquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in mongolië geweest dus ik vind het een vreemde uitspraak van je
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in mongolië geweest dus ik vind het een vreemde uitspraak van je
Goed, bijna klaar met studie met jou maat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey dubbelpijn
lang niet gesproken
hoe is het met je
Hola.quote:
redelijk goed, welke studie volg je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed, bijna klaar met studie met jou maat?
Business en ITquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
redelijk goed, welke studie volg je?
ik moet nog anderhalf jaar studeren
Mn telefoon ligt aan de opladerquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als je de app las wist je het
daarmee ben je aantrekkelijk op de arbeidsmarkt denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Business en IT
Ben een hybrid
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer nieuwe kleine ijsbeer in Berlijn
Van zijn looks moet hij het niet hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
daarmee ben je aantrekkelijk op de arbeidsmarkt denk ik
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Business en IT
Ben een hybrid
Alles goed man hier hoor. Woon in Limburg tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey knut
lang niet gesproken
hoe is het met je?
Sowieso wel aantrekkelijk hahahahahajaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
daarmee ben je aantrekkelijk op de arbeidsmarkt denk ik
Ik heb je rug in de app Knut als je t straks terug leestquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn telefoon ligt aan de oplader
fijn om te horen dat het goed met je gaatquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles goed man hier hoor. Woon in Limburg tegenwoordig.
Dat stuk over het beeldscherm las ik nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso wel aantrekkelijk hahahahahaja
Grapje
[..]
Ik heb je rug in de app Knut als je t straks terug leest
Ligt er nog wat op je tong?quote:
je moet nieuw account maken maatquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk loopt dit niet af zoals Knut
Heb een heel leuk meisje ontmoet Tyron. Beetje een soort vrouwelijke Eriksen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
fijn om te horen dat het goed met je gaat
waarom woon je in limburg?? doen mensen dat vrijwillig????
wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk loopt dit niet af zoals Knut
@smoofie is nog noob, sowieso pure jaloezie op je recordquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat stuk over het beeldscherm las ik nog.
Alsof streamers op een 60 inch beeldscherm spelenNee man gewoon 3 kleine 1 voor de game 1 voor stream en 1 voor discord.
Echt dom dat @:Smoofie zulke dingen niet weet.
ahh wat leuk voor jequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb een heel leuk meisje ontmoet Tyron. Beetje een soort vrouwelijke Eriksen.
Neuh, niet echt. Dadelijk Classico kijken. Ik verwacht een overwinning voor Barca.quote:
Geen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho
Voorspelling voor vanavond?
Truus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb niet gelezen hoe deze nieuwe ijsbeer heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |