Dat is eigenlijk best wel primaquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dat was ongeveer wel het spannendste
Centrum Amsterdam is veeeeeeel ouder.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is bijna heel centrum Amsterdam toch?
Echt hèquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, een vriendin van mij heeft eenelfde situatie. Die heeft een huis gekocht paar jaar terug en voor die prijs vind ik nu misschien 40 m2 appartement met beetje mazzel
Je hebt mij niet eens gevraagd
Mag ik bruidsmeisje zijn?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Domme shit.
Mijn fout, maar misschien moeten we eerst maar eens elkaar ontmoeten voordat we elkander het ja-woord geven.
1930 is dan de buitenwijk ofzo?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Centrum Amsterdam is veeeeeeel ouder.
plsquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Domme shit.
Mijn fout, maar misschien moeten we eerst maar eens elkaar ontmoeten voordat we elkander het ja-woord geven.
Dat lijkt me een iets beter volgorde jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Domme shit.
19e eeuws ook en buiten het centrumquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
1930 is dan de buitenwijk ofzo?Komen de woningen in De Pijp niet toevallig uit 1930?
Ik zou ook niet naar een concert gaan van Nielsonquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het wel leuk op de radio, maar hoef niet naar een concert
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet naar een concert gaan van Nielson
Nee, jou kennende heb je inderdaad een iets andere muzieksmaakquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet naar een concert gaan van Nielson
issie ziek?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:17 schreef dud0r het volgende:
Ik ben een beetje boos jongens.
Ninth circle recordings 15 years of YMB gaat niet door.
ik heb geen idee wat dit betekentquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:17 schreef dud0r het volgende:
Ik ben een beetje boos jongens.
Ninth circle recordings 15 years of YMB gaat niet door.
YMB is een Drum n Bass artiestquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat dit betekent
Nee, problemen met de locatie. Ze zijn aan het kijken voor een andere. Dus afwachten of dat luktquote:
matig wel, wegens locatieproblemen ging vorig jaar concert Underworld ook ineens in andere locatie optredenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, problemen met de locatie. Ze zijn aan het kijken voor een andere. Dus afwachten of dat lukt
ah. niet geheel mijn genrequote:
Rustaaaghquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mag ik bruidsmeisje zijn?
Ja beetje kut, Maar ja even kijken wat er gaat gebeuren. Het zou eerst in Utrecht zijn dus zou chill zijn als ze daar wat anders kunnen vinden. Dat is makkelijker te doen voor me dan bijvoorbeeld Dordrecht waar hij vandaan komtquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
matig wel, wegens locatieproblemen ging vorig jaar concert Underworld ook ineens in andere locatie optreden
AiU had daar nog wat voor liggenquote:
Heb je net als I. ook een leesmiddag?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja, ik ga eens frissere kledij aantrekken en dan eens lezen
Je had toch al gedoucht?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja, ik ga eens frissere kledij aantrekken en dan eens lezen
ik ben naar de VU gefietst, half uur, daar ga je van zwetenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had toch al gedoucht?
Waarom doe je dan weer vieze kleding aan?
Je hebt reservekleding daar liggen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben naar de VU gefietst, half uur, daar ga je van zweten
He meneer met leuke UI.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:32 schreef dud0r het volgende:
Dat is waar. Dan kan je beter inderdaad wat frissers aan trekken.
Leesmiddagenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je net als I. ook een leesmiddag?
Komt omdat ik wortels eet.quote:
L'HOMO?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lees alleen de interviews in van die typische mannenbladen
Ik mis nooit.quote:
Vandaar je beperkte woordenschat.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lees alleen de interviews in van die typische mannenbladen
Dank je welquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:45 schreef wadslak het volgende:
Dit is het vriendelijkste topic ooit.
Dit gaat ten koste van je productiviteit naatje.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou gaan lezen, potverdomme, nouja, als de bezorger is geweest dan maar
After a year-long removal of most nude photos in Playboy magazine, the March–April 2017 issue brought back nudity.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:48 schreef I. het volgende:
[..]
Jawel toch, juist enkel nog interviews daarin.
Maar enkel bij abo omhoog gekriktquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:50 schreef I. het volgende:
Hey, UI groottes zijn opgekrikt volgens Danny
oh, kan ik dan eindelijk mijn speelfilm uploaden?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:50 schreef I. het volgende:
Hey, UI groottes zijn opgekrikt volgens Danny
quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:52 schreef murp het volgende:
[..]
oh, kan ik dan eindelijk mijn speelfilm uploaden?
is die 500kb?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, dat is mogelijk. Bij deze.
standaard: 50kb
basic: 100kb
plus: 150kb
full: 250kb
pimp: 500kb
Zou moeten werken, al heb ik het niet getest...
Knip een paar framesquote:
tegen een boomquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:56 schreef Driepink het volgende:
Ik ben er weer mensen, geen paniek!
Auto weer opgehaald van de garage, 2 nieuwe voorbandjes eronder en we kunnen er weer een jaar tegenaan!
zou het niet erg prettig vinden als je me komt aanrijdenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:01 schreef Driepink het volgende:
Misschien rij ik hem wel een keer tegen een boom ja
Oh, ook nooit geweten. Ook wel logisch, hadden ze al een kleine doelgroep, maken ze het voor hun ook nog eens een stuk minder interessant.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
After a year-long removal of most nude photos in Playboy magazine, the March–April 2017 issue brought back nudity.
helemaal gemist
Haha, ja, er moet natuurlijk wel aan verdiend worden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar enkel bij abo omhoog gekrikt
Helaas, helaas.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:52 schreef murp het volgende:
[..]
oh, kan ik dan eindelijk mijn speelfilm uploaden?
Achterbandjes niet?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:56 schreef Driepink het volgende:
Ik ben er weer mensen, geen paniek!
Auto weer opgehaald van de garage, 2 nieuwe voorbandjes eronder en we kunnen er weer een jaar tegenaan!
Ben jij een boom dan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zou het niet erg prettig vinden als je me komt aanrijden
Ik heb FWD, dus die slijten harderquote:
Ah zo.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb FWD, dus die slijten harder
lunchtijd is voorbij..quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik maar even lunchen en kom ik terug als je afgekoeld bent
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verstandig.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaat net zo lang getweaked worden totdat Danny bovenaan staat natuurlijk
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet wijd![]()
hahaha![]()
![]()
![]()
Godver, wat ben ik toch grappigHAHAHAHAHA
Details makker, details.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens werkt hij beter in gesproken vorm maar soit.
ahahahahahahquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet wijd![]()
hahaha![]()
![]()
![]()
Godver, wat ben ik toch grappigHAHAHAHAHA
Deze grap heb ik ook wel eens gemaakt, maar ik werd compleet met de grond gelijk gemaakt toen..quote:
Komt allemaal door jou.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn alle SC's een soort modverzameltopics geworden?
Veel blauw inderdaad....quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal wat voorzichtiger te werk gaan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is hier wel wat minder direct dan in VBL SC, weet niet of je dat wel aan kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal wat voorzichtiger te werk gaan.durf je met die OP hier wel onder werktijd te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is echt wanhopig op zoek naar een chick.
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is echt wanhopig op zoek naar een dick.
Je moeder vond dat anders helemaal niet zo ergquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is echt wanhopig op zoek naar een chick.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moeder vond dat anders helemaal niet zo erg
Heyyyyquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal wat voorzichtiger te werk gaan.Erg verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder vond het niet erg dat Driepink wanhopig op zoek is naar een chickquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heyyyy
[..]
Erg verstandigHeyyyy, lekker gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een grap. Kom niet meer bij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moeder vond het niet erg dat Driepink op wanhopig op zoek is naar een chick
Van deze zin klopt een gedeelte niet he..quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moeder vond het niet erg dat Driepink op wanhopig op zoek is naar een chick
Ja, zit met mijn hoofd ergens andersquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van deze zin klopt een gedeelte niet he..
Prins Friso ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een grap. Kom niet meer bij.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit met mijn hoofd ergens anders
aan de lul van haagsquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit met mijn hoofd ergens anders
Vind dat je daar wel heel koeltjes over doet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow wacht, dat was een tijd geleden alweer dat die grap kon
ik doe het welquote:
Nouri ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een grap. Kom niet meer bij.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:15 schreef I. het volgende:
[..]
Vind dat je daar wel heel koeltjes over doet.
Ik weet niet wie dat is. Is dat die Ajacied?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die doet het ook ff niet meer.
Was. Of ie dat nu nog is, is volgens mij niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is. Is dat die Ajacied?
Dilemma dit, wat ik ook ga antwoorden, ik verlies altijdquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, zijn we alweer vriendjes?Dan kan ik weer aan het werk
Vervelend voor hem en zijn naasten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was. Of ie dat nu nog is, is volgens mij niet helemaal duidelijk.
Ja, absoluut.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vervelend voor hem en zijn naasten.
Sorryquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dilemma dit, wat ik ook ga antwoorden, ik verlies altijd
Maar op jou kan ik nooit boos zijn.
Werk zequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
Fijn, fijn. Dan kom ik later nog wel weer even buurten
Ghehe echt hèquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel te merken dat je weer op je oude stekkie zit.
Ik voel toch een stuk vertrouwder aan zo hequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel te merken dat je weer op je oude stekkie zit.
Ja mwah, achquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik voel toch een stuk vertrouwder aan zo he
eerder zijn familie danquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha had ik hem goed te pakken he?
Moet jij weten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar wel een lieve jongen hoor
Bedanktquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar wel een lieve jongen hoor
Morgenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:35 schreef HPLC het volgende:
Haags, welke dag kan ik je volgende week verwachten?
7 graden, droog en een klein zonnetjequote:
grijs, 2 graden en motregenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
7 graden, droog en een klein zonnetje
Hier ook alleen geen zon.....en nou weet ik nóg niet wat je van m'n foto vond....quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
7 graden, droog en een klein zonnetje
ligt er aan: wil je top of bottom?quote:
bottom, altijdquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan: wil je top of bottom?
nog net geen 60+quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook alleen geen zon.....en nou weet ik nóg niet wat je van m'n foto vond....
Ben al gekomen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou kom maar Driep en Tardis.
Ken je tong80? Die is meer rond jouw leeftijdquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tegenvallertje inderdaad....
Maar die wordt geregeld geband......toch? Daar ben ik veel te braaf voor....quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken je tong80? Die is meer rond jouw leeftijd
kom een keertje langs in de klb scquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die wordt geregeld geband......toch? Daar ben ik veel te braaf voor....
Neuh....quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom een keertje langs in de klb sc
maar hij vertelt wel met regelmaat hoe hij schmoopy uit elkaar heeft getrokken, dat is ook erg belangrijk natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die wordt geregeld geband......toch? Daar ben ik veel te braaf voor....
ja geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
Geloof niet dat ik dat wil wetenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar hij vertelt wel met regelmaat hoe hij schmoopy uit elkaar heeft getrokken, dat is ook erg belangrijk natuurlijk
koop voor mij ook watquote:
Lekker op z'n hondjes terwijl zij wanhopig de posts van baldadige users probeerde te verwijderen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat wil weten
Jeez......quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker op z'n hondjes terwijl zij wanhopig de posts van baldadige users probeerde te verwijderen.
Ja, ik kan je niet vergezellen bij het neerschieten van I., dus moet ik dat enthousiasme hier maar laten zien tochquote:
Tijdens het neuken post hij en zij verwijdert het weer.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker op z'n hondjes terwijl zij wanhopig de posts van baldadige users probeerde te verwijderen.
ja, sokken heb ik ook nog nodigquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuke sokken?
Zo’n mooie rok gezien![]()
.
Lekker stel danquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tijdens het neuken post hij en zij verwijdert het weer.
You fucked suckquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tijdens het neuken post hij en zij verwijdert het weer.
Dan moeten we maar weer een potje Skribbl spelen binnenkort, anders zien we elkaar nauwelijks.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik kan je niet vergezellen bij het neerschieten van I., dus moet ik dat enthousiasme hier maar laten zien toch
Dit kunnen we evt van het weekend doenquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan moeten we maar weer een potje Skribbl spelen binnenkort, anders zien we elkaar nauwelijks.
Kan natuurlijk niet.
Wat is dit voor liefdesverzoek?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naatje.
Ik dacht net nog aan je!
Ben je een beetje bereikbaar per DM/Discord vandaag?
Who doesn’t?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sokken heb ik ook nog nodig
en pics van jou met rok
Ik loop ook alleen maar dates mis vandaag.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dit voor liefdesverzoek?
Niet zo zeuren er wilde laatst iemand met je afspreken en toen wilde je niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik loop ook alleen maar dates mis vandaag.....
quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Who doesn’t?
Ik heb tot dusver niet de juiste combinatie gevonden voor mijn rok.
Nog niet gekocht.
Ja moet wel kritisch blijven hoor.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo zeuren er wilde laatst iemand met je afspreken en toen wilde je niet.
Een beetjequote:Op woensdag 6 februari 2019 15:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naatje.
Ik dacht net nog aan je!
Ben je een beetje bereikbaar per DM/Discord vandaag?
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja moet wel kritisch blijven hoor.....
Echt hèquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dit voor liefdesverzoek?
En dan verwijderen ze je account?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo hallo, nog maar 26.000 punten
Misschien word je dan FAquote:
Een permanentje ja?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat Haags mij dan meteen een perm geeft
mooie krulletjes voor jouquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat Haags mij dan meteen een perm geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |