eerder zijn familie danquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha had ik hem goed te pakken he?
Moet jij weten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar wel een lieve jongen hoor
Bedanktquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar wel een lieve jongen hoor
Morgenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:35 schreef HPLC het volgende:
Haags, welke dag kan ik je volgende week verwachten?
7 graden, droog en een klein zonnetjequote:
grijs, 2 graden en motregenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
7 graden, droog en een klein zonnetje
Hier ook alleen geen zon.....en nou weet ik nóg niet wat je van m'n foto vond....quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
7 graden, droog en een klein zonnetje
ligt er aan: wil je top of bottom?quote:
bottom, altijdquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan: wil je top of bottom?
nog net geen 60+quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook alleen geen zon.....en nou weet ik nóg niet wat je van m'n foto vond....
Ben al gekomen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou kom maar Driep en Tardis.
Ken je tong80? Die is meer rond jouw leeftijdquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tegenvallertje inderdaad....
Maar die wordt geregeld geband......toch? Daar ben ik veel te braaf voor....quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken je tong80? Die is meer rond jouw leeftijd
kom een keertje langs in de klb scquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die wordt geregeld geband......toch? Daar ben ik veel te braaf voor....
Neuh....quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom een keertje langs in de klb sc
maar hij vertelt wel met regelmaat hoe hij schmoopy uit elkaar heeft getrokken, dat is ook erg belangrijk natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar die wordt geregeld geband......toch? Daar ben ik veel te braaf voor....
ja geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn alle SC's een soort modverzameltopics geworden?
Geloof niet dat ik dat wil wetenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar hij vertelt wel met regelmaat hoe hij schmoopy uit elkaar heeft getrokken, dat is ook erg belangrijk natuurlijk
koop voor mij ook watquote:
Lekker op z'n hondjes terwijl zij wanhopig de posts van baldadige users probeerde te verwijderen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat wil weten
Jeez......quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker op z'n hondjes terwijl zij wanhopig de posts van baldadige users probeerde te verwijderen.
Ja, ik kan je niet vergezellen bij het neerschieten van I., dus moet ik dat enthousiasme hier maar laten zien tochquote:
Tijdens het neuken post hij en zij verwijdert het weer.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker op z'n hondjes terwijl zij wanhopig de posts van baldadige users probeerde te verwijderen.
ja, sokken heb ik ook nog nodigquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuke sokken?
Zo’n mooie rok gezien![]()
.
Lekker stel danquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tijdens het neuken post hij en zij verwijdert het weer.
You fucked suckquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tijdens het neuken post hij en zij verwijdert het weer.
Dan moeten we maar weer een potje Skribbl spelen binnenkort, anders zien we elkaar nauwelijks.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik kan je niet vergezellen bij het neerschieten van I., dus moet ik dat enthousiasme hier maar laten zien toch
Dit kunnen we evt van het weekend doenquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan moeten we maar weer een potje Skribbl spelen binnenkort, anders zien we elkaar nauwelijks.
Kan natuurlijk niet.
Wat is dit voor liefdesverzoek?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naatje.
Ik dacht net nog aan je!
Ben je een beetje bereikbaar per DM/Discord vandaag?
Who doesn’t?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sokken heb ik ook nog nodig
en pics van jou met rok
Ik loop ook alleen maar dates mis vandaag.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dit voor liefdesverzoek?
Niet zo zeuren er wilde laatst iemand met je afspreken en toen wilde je niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik loop ook alleen maar dates mis vandaag.....
quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Who doesn’t?
Ik heb tot dusver niet de juiste combinatie gevonden voor mijn rok.
Nog niet gekocht.
Ja moet wel kritisch blijven hoor.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo zeuren er wilde laatst iemand met je afspreken en toen wilde je niet.
Een beetjequote:Op woensdag 6 februari 2019 15:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naatje.
Ik dacht net nog aan je!
Ben je een beetje bereikbaar per DM/Discord vandaag?
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja moet wel kritisch blijven hoor.....
Echt hèquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dit voor liefdesverzoek?
En dan verwijderen ze je account?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo hallo, nog maar 26.000 punten
Misschien word je dan FAquote:
Een permanentje ja?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat Haags mij dan meteen een perm geeft
mooie krulletjes voor jouquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat Haags mij dan meteen een perm geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |