Ja, ik kan je niet vergezellen bij het neerschieten van I., dus moet ik dat enthousiasme hier maar laten zien tochquote:
Tijdens het neuken post hij en zij verwijdert het weer.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker op z'n hondjes terwijl zij wanhopig de posts van baldadige users probeerde te verwijderen.
ja, sokken heb ik ook nog nodigquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuke sokken?
Zo’n mooie rok gezien![]()
.
Lekker stel danquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tijdens het neuken post hij en zij verwijdert het weer.
You fucked suckquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tijdens het neuken post hij en zij verwijdert het weer.
Dan moeten we maar weer een potje Skribbl spelen binnenkort, anders zien we elkaar nauwelijks.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik kan je niet vergezellen bij het neerschieten van I., dus moet ik dat enthousiasme hier maar laten zien toch
Dit kunnen we evt van het weekend doenquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan moeten we maar weer een potje Skribbl spelen binnenkort, anders zien we elkaar nauwelijks.
Kan natuurlijk niet.
Wat is dit voor liefdesverzoek?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naatje.
Ik dacht net nog aan je!
Ben je een beetje bereikbaar per DM/Discord vandaag?
Who doesn’t?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sokken heb ik ook nog nodig
en pics van jou met rok
Ik loop ook alleen maar dates mis vandaag.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dit voor liefdesverzoek?
Niet zo zeuren er wilde laatst iemand met je afspreken en toen wilde je niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik loop ook alleen maar dates mis vandaag.....
quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Who doesn’t?
Ik heb tot dusver niet de juiste combinatie gevonden voor mijn rok.
Nog niet gekocht.
Ja moet wel kritisch blijven hoor.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo zeuren er wilde laatst iemand met je afspreken en toen wilde je niet.
Een beetjequote:Op woensdag 6 februari 2019 15:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naatje.
Ik dacht net nog aan je!
Ben je een beetje bereikbaar per DM/Discord vandaag?
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja moet wel kritisch blijven hoor.....
Echt hèquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dit voor liefdesverzoek?
En dan verwijderen ze je account?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo hallo, nog maar 26.000 punten
Misschien word je dan FAquote:
Een permanentje ja?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat Haags mij dan meteen een perm geeft
mooie krulletjes voor jouquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat Haags mij dan meteen een perm geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |