Precies, zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaat net zo lang getweaked worden totdat Danny bovenaan staat natuurlijk
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet wijd![]()
hahaha![]()
![]()
![]()
Godver, wat ben ik toch grappigHAHAHAHAHA
Details makker, details.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens werkt hij beter in gesproken vorm maar soit.
ahahahahahahquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet wijd![]()
hahaha![]()
![]()
![]()
Godver, wat ben ik toch grappigHAHAHAHAHA
Deze grap heb ik ook wel eens gemaakt, maar ik werd compleet met de grond gelijk gemaakt toen..quote:
Komt allemaal door jou.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn alle SC's een soort modverzameltopics geworden?
Veel blauw inderdaad....quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn alle SC's een soort modverzameltopics geworden?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik maar even lunchen en kom ik terug als je afgekoeld bent
Ik zal wat voorzichtiger te werk gaan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is hier wel wat minder direct dan in VBL SC, weet niet of je dat wel aan kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal wat voorzichtiger te werk gaan.durf je met die OP hier wel onder werktijd te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is echt wanhopig op zoek naar een chick.
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is echt wanhopig op zoek naar een dick.
Je moeder vond dat anders helemaal niet zo ergquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is echt wanhopig op zoek naar een chick.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moeder vond dat anders helemaal niet zo erg
Heyyyyquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal wat voorzichtiger te werk gaan.Erg verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder vond het niet erg dat Driepink wanhopig op zoek is naar een chickquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heyyyy
[..]
Erg verstandigHeyyyy, lekker gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een grap. Kom niet meer bij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moeder vond het niet erg dat Driepink op wanhopig op zoek is naar een chick
Van deze zin klopt een gedeelte niet he..quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moeder vond het niet erg dat Driepink op wanhopig op zoek is naar een chick
Ja, zit met mijn hoofd ergens andersquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van deze zin klopt een gedeelte niet he..
Prins Friso ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een grap. Kom niet meer bij.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit met mijn hoofd ergens anders
aan de lul van haagsquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit met mijn hoofd ergens anders
Vind dat je daar wel heel koeltjes over doet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow wacht, dat was een tijd geleden alweer dat die grap kon
ik doe het welquote:
Nouri ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een grap. Kom niet meer bij.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:15 schreef I. het volgende:
[..]
Vind dat je daar wel heel koeltjes over doet.
Ik weet niet wie dat is. Is dat die Ajacied?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die doet het ook ff niet meer.
Was. Of ie dat nu nog is, is volgens mij niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is. Is dat die Ajacied?
Dilemma dit, wat ik ook ga antwoorden, ik verlies altijdquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, zijn we alweer vriendjes?Dan kan ik weer aan het werk
Vervelend voor hem en zijn naasten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was. Of ie dat nu nog is, is volgens mij niet helemaal duidelijk.
Ja, absoluut.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vervelend voor hem en zijn naasten.
Sorryquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dilemma dit, wat ik ook ga antwoorden, ik verlies altijd
Maar op jou kan ik nooit boos zijn.
Werk zequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
Fijn, fijn. Dan kom ik later nog wel weer even buurten
Ghehe echt hèquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel te merken dat je weer op je oude stekkie zit.
Ik voel toch een stuk vertrouwder aan zo hequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel te merken dat je weer op je oude stekkie zit.
Ja mwah, achquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik voel toch een stuk vertrouwder aan zo he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |