Heyyyyquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal wat voorzichtiger te werk gaan.Erg verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder vond het niet erg dat Driepink wanhopig op zoek is naar een chickquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heyyyy
[..]
Erg verstandigHeyyyy, lekker gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een grap. Kom niet meer bij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moeder vond het niet erg dat Driepink op wanhopig op zoek is naar een chick
Van deze zin klopt een gedeelte niet he..quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moeder vond het niet erg dat Driepink op wanhopig op zoek is naar een chick
Ja, zit met mijn hoofd ergens andersquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van deze zin klopt een gedeelte niet he..
Prins Friso ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een grap. Kom niet meer bij.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit met mijn hoofd ergens anders
aan de lul van haagsquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zit met mijn hoofd ergens anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |