Precies, zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaat net zo lang getweaked worden totdat Danny bovenaan staat natuurlijk
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet wijd![]()
hahaha![]()
![]()
![]()
Godver, wat ben ik toch grappigHAHAHAHAHA
Details makker, details.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens werkt hij beter in gesproken vorm maar soit.
ahahahahahahquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet wijd![]()
hahaha![]()
![]()
![]()
Godver, wat ben ik toch grappigHAHAHAHAHA
Deze grap heb ik ook wel eens gemaakt, maar ik werd compleet met de grond gelijk gemaakt toen..quote:
Komt allemaal door jou.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn alle SC's een soort modverzameltopics geworden?
Veel blauw inderdaad....quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn alle SC's een soort modverzameltopics geworden?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik maar even lunchen en kom ik terug als je afgekoeld bent
Ik zal wat voorzichtiger te werk gaan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is hier wel wat minder direct dan in VBL SC, weet niet of je dat wel aan kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal wat voorzichtiger te werk gaan.durf je met die OP hier wel onder werktijd te posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is echt wanhopig op zoek naar een chick.
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is echt wanhopig op zoek naar een dick.
Je moeder vond dat anders helemaal niet zo ergquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is echt wanhopig op zoek naar een chick.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moeder vond dat anders helemaal niet zo erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |