Dat is eigenlijk best wel primaquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dat was ongeveer wel het spannendste
Centrum Amsterdam is veeeeeeel ouder.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is bijna heel centrum Amsterdam toch?
Echt hèquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, een vriendin van mij heeft eenelfde situatie. Die heeft een huis gekocht paar jaar terug en voor die prijs vind ik nu misschien 40 m2 appartement met beetje mazzel
Je hebt mij niet eens gevraagd
Mag ik bruidsmeisje zijn?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Domme shit.
Mijn fout, maar misschien moeten we eerst maar eens elkaar ontmoeten voordat we elkander het ja-woord geven.
1930 is dan de buitenwijk ofzo?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Centrum Amsterdam is veeeeeeel ouder.
plsquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Domme shit.
Mijn fout, maar misschien moeten we eerst maar eens elkaar ontmoeten voordat we elkander het ja-woord geven.
Dat lijkt me een iets beter volgorde jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Domme shit.
19e eeuws ook en buiten het centrumquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
1930 is dan de buitenwijk ofzo?Komen de woningen in De Pijp niet toevallig uit 1930?
Ik zou ook niet naar een concert gaan van Nielsonquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het wel leuk op de radio, maar hoef niet naar een concert
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet naar een concert gaan van Nielson
Nee, jou kennende heb je inderdaad een iets andere muzieksmaakquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet naar een concert gaan van Nielson
issie ziek?quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:17 schreef dud0r het volgende:
Ik ben een beetje boos jongens.
Ninth circle recordings 15 years of YMB gaat niet door.
ik heb geen idee wat dit betekentquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:17 schreef dud0r het volgende:
Ik ben een beetje boos jongens.
Ninth circle recordings 15 years of YMB gaat niet door.
YMB is een Drum n Bass artiestquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat dit betekent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |