Ik ben te jong voor flipsquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent nog in de ontkenningsfase
Nou zeg, ik word ook aardig moe van jequote:Op woensdag 6 februari 2019 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel, douche deed me goed, maar nu ben ik weer moe. Als ik nou deze moeheid kan kapitaliseren vanavond, slaap ik wellicht eerder...
sowquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou zeg, ik word ook aardig moe van je
Gaat steeds beter......opstaan/gaan zitten is lastig, maar in beweging gaat best goed......zometeen proberen de trap te beklimmen.....wil wel weer eens douchen ipv wassen bij de wastafel.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij ja
Over ontkenningsfase gesproken, hoe gaat het met je heup?
Ik ben te oud voor Flipsquote:
Dat is gelukkig nergens voor nodig.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel mezelf opknopen omdat ik vies jaloers zou zijn natuurlijk
Heyyyy
Gewoon eerder alles uitzetten, je doet het jezelf aan, pop.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel, douche deed me goed, maar nu ben ik weer moe. Als ik nou deze moeheid kan kapitaliseren vanavond, slaap ik wellicht eerder...
Ja, maar, FOMOquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is gelukkig nergens voor nodig.
Heyyyy
[..]
Gewoon eerder alles uitzetten, je doet het jezelf aan, pop.
Jij ging m'n foto's kijken en toen bleef je stil......is dat een goed teken of een slecht teken......quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor Flips
Maar ik zou het door de vingers zien
Hij is er gewoon stil vanquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij ging m'n foto's kijken en toen bleef je stil......is dat een goed teken of een slecht teken......
die in userfoto heb ik niet gevonden. die in fobo is te klein voor mijn oude ogen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij ging m'n foto's kijken en toen bleef je stil......is dat een goed teken of een slecht teken......
Ja daar kan ik ook niks aan doen......maar vooruit......zal er hier eentje posten....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die in userfoto heb ik niet gevonden. die in fobo is te klein voor mijn oude ogen.
Ik heb geen 1000 euro zo vrij te besteden..quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:59 schreef naatje_1 het volgende:
"Iedereen kan nu beleggen...
inleg: 1000 euro"
Wat klopt hier niet
echt hehquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb geen 1000 euro zo vrij te besteden..
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die in userfoto heb ik niet gevonden. die in fobo is te klein voor mijn oude ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn om te horen dat het beter gaat, Succes alvast met de trapquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat steeds beter......opstaan/gaan zitten is lastig, maar in beweging gaat best goed......zometeen proberen de trap te beklimmen.....wil wel weer eens douchen ipv wassen bij de wastafel.....
Tsja, er gebeurt niets in de wereld wat zo spannend is, dat het ten koste van je slaap moet gaan.quote:
En niet te vergeten wanneer wij gaan daten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter gaat, Succes alvast met de trap
[..]
Tsja, er gebeurt niets in de wereld wat zo spannend is, dat het ten koste van je slaap moet gaan.
Tenzij er een wereldoorlog uitbreekt, Nederland toch eindelijk wereldkampioen wordt in voetbal of Nederland onderloopt met water. En zelfs dan zul je op de hoogte zijn dat het kan gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2019 11:06:01 ]
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]Leuk hoor. Ben benieuwd wat Gianni hier van vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vallen Pasen en Pinksteren op één dag, daar wil ik ook wel bij zijn jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
En niet te vergeten wanneer wij gaan daten.
Dat is natuurlijk wereldnieuws #1
Nou, het is geen date als er een 3e wiel aanwezig is hequote:Op woensdag 6 februari 2019 11:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vallen Pasen en Pinksteren op één dag, daar wil ik ook wel bij zijn ja
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
En niet te vergeten wanneer wij gaan daten.
Dat is natuurlijk wereldnieuws #1Lol, pinkieboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij Pasen en Pinksteren op één dag, knuppelquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, het is geen date als er een 3e wiel aanwezig is he
Ik ook.....en thnxxxx!quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ben benieuwd wat Gianni hier van vindt.
Dit is voor mij altijd op 1 dag, ik ga zo hard op Pasen dat ik met Pinksteren pas weer redelijk nuchter begin te worden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij Pasen en Pinksteren op één dag, knuppel
is mijn mening zo belangrijkquote:
Je blijft hem maar afwijzenquote:
Iedereen op dit forumquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je blijft hem maar afwijzen![]()
Rip Driep
Hij heeft Ama nu tochquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je blijft hem maar afwijzen![]()
Rip Driep
je went er aan.quote:
Lastig leven hebben wij hequote:Op woensdag 6 februari 2019 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je went er aan.
flips wijst mij ook al jaren af.
aiu sinds kort ook
Gelukkig had Chloro niet van die hoge eisen las ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het door de taalfouten komt.
Ze heeft het vroeger regelmatig gehad over een tindermatch die knap was en slecht in spelling en dat ze daar een droge doos van kreeg.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig had Chloro niet van die hoge eisen las ik
Chloro heeft ook een periode de spelling voor FOK! gecheckt dacht ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft het vroeger regelmatig gehad over een tindermatch die knap was en slecht in spelling en dat ze daar een droge doos van kreeg.
Klopt ja, maar is al wel een hele tijd terugquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chloro heeft ook een periode de spelling voor FOK! gecheckt dacht ik
Ik loop hier ook te lang rondquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klopt ja, maar is al wel een hele tijd terug
Als ik op mannen viel zou ik je wel gedaan hebbenquote:
Bedankt lekker ventje van me.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik op mannen viel zou ik je wel gedaan hebben
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:27 schreef HPLC het volgende:
dit zeg ik ook om mezelf beter te laten voelen
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
Om er nog maar eens persoonlijk feitje in te gooien. Ik wacht op een belletje van mijn makelaar om een woning te bezichtigen waar ik graag op wil bieden. Zit nu continu nerveus mijn telefoon te checken terwijl geluid gewoon aanstaat
Spannend. Had je al eerder bezichtigd hier?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
Om er nog maar eens persoonlijk feitje in te gooien. Ik wacht op een belletje van mijn makelaar om een woning te bezichtigen waar ik graag op wil bieden. Zit nu continu nerveus mijn telefoon te checken terwijl geluid gewoon aanstaat
Leuk, in Den Haag?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
als je voor 2 ton mijn appartement koopt, dan krijg je mij er gratis bijquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik word echt gek van deze huizenmarkt
Ja, ik ben echt blij dat ik daar niet woonquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik word echt gek van deze huizenmarkt
of blij dat je al een huis hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt blij dat ik daar niet woon
Nee, wel bij soort gelijke woningen dus ik weet wat ik ongeveer kan verwachten. Alleen het bieden sluit vrijdagochtend, dus ik wil het voor die tijd bekeken hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spannend. Had je al eerder bezichtigd hier?
Neeee, maar als het hier mis blijft gaan, dan ga ik toch echt weer buiten Noord-Holland kijken.quote:
Is je appartement zo weinig waard (is dat probleempje al eens opgelost?) of vind je jezelf zo weinig waard?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
als je voor 2 ton mijn appartement koopt, dan krijg je mij er gratis bij
Snap ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt blij dat ik daar niet woon
Ik kan wel een jongere buurvrouw gebruikenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, wel bij soort gelijke woningen dus ik weet wat ik ongeveer kan verwachten. Alleen het bieden sluit vrijdagochtend, dus ik wil het voor die tijd bekeken hebben
[..]
Neeee, maar als het hier mis blijft gaan, dan ga ik toch echt weer buiten Noord-Holland kijken.
[..]
Is je appartement zo weinig waard (is dat probleempje al eens opgelost?) of vind je jezelf zo weinig waard?
[..]
Snap ik
Ah oké, lekker tegen elkaar opbiedenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
Nee, wel bij soort gelijke woningen dus ik weet wat ik ongeveer kan verwachten. Alleen het bieden sluit vrijdagochtend, dus ik wil het voor die tijd bekeken hebben
Mijn appartement is juist door dat probleempje meer waard geworden. Ik ben onbetaalbaar, maar jij mag me gratis hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
Is je appartement zo weinig waard (is dat probleempje al eens opgelost?) of vind je jezelf zo weinig waard?
Dit ook.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of blij dat je al een huis hebt.
Jij gaat dus ook niet meer weg.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah oké, lekker tegen elkaar opbieden
[..]
Mijn appartement is juist door dat probleempje meer waard geworden. Ik ben onbetaalbaar, maar jij mag me gratis hebben.
ja, de WOZ rekening is ook weer een genotquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit ook.
Prijs stijgt alleen nog maar
Volgend jaar misschien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat dus ook niet meer weg.
50k omhoog gegaan in 3 jaar tijdquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, de WOZ rekening is ook weer een genot
Hoezo heb jij een jongere buurvrouw nodigquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan wel een jongere buurvrouw gebruiken
lekker tochquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
50k omhoog gegaan in 3 jaar tijd
Lief, ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan wel een jongere buurvrouw gebruiken
Ook dat nog, ja. Iedereen die min of meer modaal verdient, kijkt naar dezelfde woningen in dezelfde steden. Beter gezegd, ik ken de meeste verkopers al en ik heb sommige anderen die bezichtigen ook al gezien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah oké, lekker tegen elkaar opbieden
quote:[..]
Mijn appartement is juist door dat probleempje meer waard geworden. Ik ben onbetaalbaar, maar jij mag me gratis hebben.
Dan voel ik mij niet meer de jongste hier.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een jongere buurvrouw nodig
1 kamer appartement toch?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef HPLC het volgende:
en hoewel mijn huis prima is, is het niet echt eentje waar je de rest van je leven in wilt wonen
Drugspandquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 kamer appartement toch?
Oh dan is het goed......quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan voel ik mij niet meer de jongste hier.
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief, ik zal het onthouden
[..]
Ook dat nog, ja. Iedereen die min of meer modaal verdient, kijkt naar dezelfde woningen in dezelfde steden. Beter gezegd, ik ken de meeste verkopers al en ik heb sommige anderen die bezichtigen ook al gezien.
[..]! In dat geval, waar kan ik tekenen?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 kamer appartement toch?
Dat is dus de reden waarom ik hier niet kan blijven, deze heb ik nog nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik een hobbykamer voor alleen zijn lego
Je mag mijn huis wel kopenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik hier niet kan blijven, deze heb ik nog niet
Ik woon liever op een plek waar niets te beleven valtquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag mijn huis wel kopen
Ga bij I. wonen dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik woon liever op een plek waar niets te beleven valt
Ik weet het wel zeker. In Amsterdam zijn de woningprijzen, volgens berichten, met 65% gestegen in vier jaar tijd. Dat gaat echt nergens over.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfdeBen bang dat het ooit weer fout gaat.
Ik zal de huwelijksakte meteen laten opstellen.
Dat is vooral voor jezelf natuurlijk, maar heeft meer vierkante meter niet meer waarde dan tijdens het verkopen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
Ik zit eigenlijk wel goed.. Ik zou evt mijn huis kunnen uitbouwen, omdat ik op de hoek zit.
De grote vraag is dan: Heb je zoveel geld over om dat te doen, want je haalt het nooit meer uit je huis als je hem ooit toch wilt verkopen.
Ik woon anders behoorlijk rustig. Zelfs in de zomer kom je in deze wijk bijna niemand tegen. Ze kunnen er ook amper in komen, dat is dan weer een voordeelquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik woon liever op een plek waar niets te beleven valt
Dan kan je beter je huis verkopen ja als je die plannen hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
Ik zit eigenlijk wel goed.. Ik zou evt mijn huis kunnen uitbouwen, omdat ik op de hoek zit.
De grote vraag is dan: Heb je zoveel geld over om dat te doen, want je haalt het nooit meer uit je huis als je hem ooit toch wilt verkopen.
Het huis blijft natuurlijk uit 1960 komen, en de buurt eromheen moet het ook waard zijn zeg maar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. In Amsterdam zijn de woningprijzen, volgens berichten, met 65% gestegen in vier jaar tijd. Dat gaat echt nergens over.
Met wie ga je trouwen dan?
[..]
Dat is vooral voor jezelf natuurlijk, maar heeft meer vierkante meter niet meer waarde dan tijdens het verkopen?
YaaYquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Missie traplopen en douchen geslaagd liefjes![]()
![]()
Dat klinkt best wel ideaal eigenlijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon anders behoorlijk rustig. Zelfs in de zomer kom je in deze wijk bijna niemand tegen. Ze kunnen er ook amper in komen, dat is dan weer een voordeel
Goed nieuws!quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Missie traplopen en douchen geslaagd liefjes*O
G*
Dat is waar. Hier merk je dat woningen uit de jaren dertig bijv op het moment erg populair zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het huis blijft natuurlijk uit 1960 komen, en de buurt eromheen moet het ook waar zijn zeg maar.
Bizar hè, vriend van mij had zijn huis verkocht met ruim een ton winst. Enige wat je hoeft te doen is dus blijkbaar eerder geboren worden en een huis kopen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet het wel zeker. In Amsterdam zijn de woningprijzen, volgens berichten, met 65% gestegen in vier jaar tijd. Dat gaat echt nergens over.
Met wie ga je trouwen dan?
1x iemand meegemaakt die op mijn oprit had geparkeerd. Dat was een kennis van mijn buurman.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel ideaal eigenlijk
[..]
Goed nieuws!
[..]
Dat is waar. Hier merk je dat woningen uit de jaren dertig bijv op het moment erg populair zijn.
Herkenbaar, een vriendin van mij heeft eenelfde situatie. Die heeft een huis gekocht paar jaar terug en voor die prijs vind ik nu misschien 40 m2 appartement met beetje mazzelquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bizar hè, vriend van mij had zijn huis verkocht met ruim een ton winst. Enige wat je hoeft te doen is dus blijkbaar eerder geboren worden en een huis kopen.
Oeiiii
Dat is bijna heel centrum Amsterdam toch?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Hier merk je dat woningen uit de jaren dertig bijv op het moment erg populair zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |