Dit is voor mij altijd op 1 dag, ik ga zo hard op Pasen dat ik met Pinksteren pas weer redelijk nuchter begin te worden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij Pasen en Pinksteren op één dag, knuppel
Je blijft hem maar afwijzenquote:
Iedereen op dit forumquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je blijft hem maar afwijzen![]()
Rip Driep
Hij heeft Ama nu tochquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je blijft hem maar afwijzen![]()
Rip Driep
Lastig leven hebben wij hequote:Op woensdag 6 februari 2019 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je went er aan.
flips wijst mij ook al jaren af.
aiu sinds kort ook
Gelukkig had Chloro niet van die hoge eisen las ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het door de taalfouten komt.
Ze heeft het vroeger regelmatig gehad over een tindermatch die knap was en slecht in spelling en dat ze daar een droge doos van kreeg.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig had Chloro niet van die hoge eisen las ik
Chloro heeft ook een periode de spelling voor FOK! gecheckt dacht ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft het vroeger regelmatig gehad over een tindermatch die knap was en slecht in spelling en dat ze daar een droge doos van kreeg.
Klopt ja, maar is al wel een hele tijd terugquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chloro heeft ook een periode de spelling voor FOK! gecheckt dacht ik
Ik loop hier ook te lang rondquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klopt ja, maar is al wel een hele tijd terug
Als ik op mannen viel zou ik je wel gedaan hebbenquote:
Bedankt lekker ventje van me.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik op mannen viel zou ik je wel gedaan hebben
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:27 schreef HPLC het volgende:
dit zeg ik ook om mezelf beter te laten voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |