Ik ben te jong voor flipsquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent nog in de ontkenningsfase
Nou zeg, ik word ook aardig moe van jequote:Op woensdag 6 februari 2019 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel, douche deed me goed, maar nu ben ik weer moe. Als ik nou deze moeheid kan kapitaliseren vanavond, slaap ik wellicht eerder...
sowquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou zeg, ik word ook aardig moe van je
Gaat steeds beter......opstaan/gaan zitten is lastig, maar in beweging gaat best goed......zometeen proberen de trap te beklimmen.....wil wel weer eens douchen ipv wassen bij de wastafel.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij ja
Over ontkenningsfase gesproken, hoe gaat het met je heup?
Dat is gelukkig nergens voor nodig.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel mezelf opknopen omdat ik vies jaloers zou zijn natuurlijk
Heyyyy
Gewoon eerder alles uitzetten, je doet het jezelf aan, pop.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel, douche deed me goed, maar nu ben ik weer moe. Als ik nou deze moeheid kan kapitaliseren vanavond, slaap ik wellicht eerder...
Ja, maar, FOMOquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is gelukkig nergens voor nodig.
Heyyyy
[..]
Gewoon eerder alles uitzetten, je doet het jezelf aan, pop.
Jij ging m'n foto's kijken en toen bleef je stil......is dat een goed teken of een slecht teken......quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor Flips
Maar ik zou het door de vingers zien
Hij is er gewoon stil vanquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij ging m'n foto's kijken en toen bleef je stil......is dat een goed teken of een slecht teken......
die in userfoto heb ik niet gevonden. die in fobo is te klein voor mijn oude ogen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij ging m'n foto's kijken en toen bleef je stil......is dat een goed teken of een slecht teken......
Ja daar kan ik ook niks aan doen......maar vooruit......zal er hier eentje posten....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die in userfoto heb ik niet gevonden. die in fobo is te klein voor mijn oude ogen.
Ik heb geen 1000 euro zo vrij te besteden..quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:59 schreef naatje_1 het volgende:
"Iedereen kan nu beleggen...
inleg: 1000 euro"
Wat klopt hier niet
echt hehquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb geen 1000 euro zo vrij te besteden..
quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die in userfoto heb ik niet gevonden. die in fobo is te klein voor mijn oude ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn om te horen dat het beter gaat, Succes alvast met de trapquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat steeds beter......opstaan/gaan zitten is lastig, maar in beweging gaat best goed......zometeen proberen de trap te beklimmen.....wil wel weer eens douchen ipv wassen bij de wastafel.....
Tsja, er gebeurt niets in de wereld wat zo spannend is, dat het ten koste van je slaap moet gaan.quote:
En niet te vergeten wanneer wij gaan daten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter gaat, Succes alvast met de trap
[..]
Tsja, er gebeurt niets in de wereld wat zo spannend is, dat het ten koste van je slaap moet gaan.
Tenzij er een wereldoorlog uitbreekt, Nederland toch eindelijk wereldkampioen wordt in voetbal of Nederland onderloopt met water. En zelfs dan zul je op de hoogte zijn dat het kan gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2019 11:06:01 ]
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]Leuk hoor. Ben benieuwd wat Gianni hier van vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vallen Pasen en Pinksteren op één dag, daar wil ik ook wel bij zijn jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
En niet te vergeten wanneer wij gaan daten.
Dat is natuurlijk wereldnieuws #1
Nou, het is geen date als er een 3e wiel aanwezig is hequote:Op woensdag 6 februari 2019 11:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vallen Pasen en Pinksteren op één dag, daar wil ik ook wel bij zijn ja
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
En niet te vergeten wanneer wij gaan daten.
Dat is natuurlijk wereldnieuws #1Lol, pinkieboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij Pasen en Pinksteren op één dag, knuppelquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, het is geen date als er een 3e wiel aanwezig is he
Ik ook.....en thnxxxx!quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ben benieuwd wat Gianni hier van vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |