1 kamer appartement toch?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef HPLC het volgende:
en hoewel mijn huis prima is, is het niet echt eentje waar je de rest van je leven in wilt wonen
Drugspandquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 kamer appartement toch?
Oh dan is het goed......quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan voel ik mij niet meer de jongste hier.
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief, ik zal het onthouden
[..]
Ook dat nog, ja. Iedereen die min of meer modaal verdient, kijkt naar dezelfde woningen in dezelfde steden. Beter gezegd, ik ken de meeste verkopers al en ik heb sommige anderen die bezichtigen ook al gezien.
[..]! In dat geval, waar kan ik tekenen?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 kamer appartement toch?
Dat is dus de reden waarom ik hier niet kan blijven, deze heb ik nog nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik een hobbykamer voor alleen zijn lego
Je mag mijn huis wel kopenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik hier niet kan blijven, deze heb ik nog niet
Ik woon liever op een plek waar niets te beleven valtquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag mijn huis wel kopen
Ga bij I. wonen dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik woon liever op een plek waar niets te beleven valt
Ik weet het wel zeker. In Amsterdam zijn de woningprijzen, volgens berichten, met 65% gestegen in vier jaar tijd. Dat gaat echt nergens over.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfdeBen bang dat het ooit weer fout gaat.
Ik zal de huwelijksakte meteen laten opstellen.
Dat is vooral voor jezelf natuurlijk, maar heeft meer vierkante meter niet meer waarde dan tijdens het verkopen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
Ik zit eigenlijk wel goed.. Ik zou evt mijn huis kunnen uitbouwen, omdat ik op de hoek zit.
De grote vraag is dan: Heb je zoveel geld over om dat te doen, want je haalt het nooit meer uit je huis als je hem ooit toch wilt verkopen.
Ik woon anders behoorlijk rustig. Zelfs in de zomer kom je in deze wijk bijna niemand tegen. Ze kunnen er ook amper in komen, dat is dan weer een voordeelquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik woon liever op een plek waar niets te beleven valt
Dan kan je beter je huis verkopen ja als je die plannen hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
Ik zit eigenlijk wel goed.. Ik zou evt mijn huis kunnen uitbouwen, omdat ik op de hoek zit.
De grote vraag is dan: Heb je zoveel geld over om dat te doen, want je haalt het nooit meer uit je huis als je hem ooit toch wilt verkopen.
Het huis blijft natuurlijk uit 1960 komen, en de buurt eromheen moet het ook waard zijn zeg maar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. In Amsterdam zijn de woningprijzen, volgens berichten, met 65% gestegen in vier jaar tijd. Dat gaat echt nergens over.
Met wie ga je trouwen dan?
[..]
Dat is vooral voor jezelf natuurlijk, maar heeft meer vierkante meter niet meer waarde dan tijdens het verkopen?
YaaYquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Missie traplopen en douchen geslaagd liefjes![]()
![]()
Dat klinkt best wel ideaal eigenlijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon anders behoorlijk rustig. Zelfs in de zomer kom je in deze wijk bijna niemand tegen. Ze kunnen er ook amper in komen, dat is dan weer een voordeel
Goed nieuws!quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Missie traplopen en douchen geslaagd liefjes*O
G*
Dat is waar. Hier merk je dat woningen uit de jaren dertig bijv op het moment erg populair zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het huis blijft natuurlijk uit 1960 komen, en de buurt eromheen moet het ook waar zijn zeg maar.
Bizar hè, vriend van mij had zijn huis verkocht met ruim een ton winst. Enige wat je hoeft te doen is dus blijkbaar eerder geboren worden en een huis kopen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet het wel zeker. In Amsterdam zijn de woningprijzen, volgens berichten, met 65% gestegen in vier jaar tijd. Dat gaat echt nergens over.
Met wie ga je trouwen dan?
1x iemand meegemaakt die op mijn oprit had geparkeerd. Dat was een kennis van mijn buurman.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel ideaal eigenlijk
[..]
Goed nieuws!
[..]
Dat is waar. Hier merk je dat woningen uit de jaren dertig bijv op het moment erg populair zijn.
Herkenbaar, een vriendin van mij heeft eenelfde situatie. Die heeft een huis gekocht paar jaar terug en voor die prijs vind ik nu misschien 40 m2 appartement met beetje mazzelquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bizar hè, vriend van mij had zijn huis verkocht met ruim een ton winst. Enige wat je hoeft te doen is dus blijkbaar eerder geboren worden en een huis kopen.
Oeiiii
Dat is bijna heel centrum Amsterdam toch?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Hier merk je dat woningen uit de jaren dertig bijv op het moment erg populair zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |