quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
Om er nog maar eens persoonlijk feitje in te gooien. Ik wacht op een belletje van mijn makelaar om een woning te bezichtigen waar ik graag op wil bieden. Zit nu continu nerveus mijn telefoon te checken terwijl geluid gewoon aanstaat
Spannend. Had je al eerder bezichtigd hier?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
Om er nog maar eens persoonlijk feitje in te gooien. Ik wacht op een belletje van mijn makelaar om een woning te bezichtigen waar ik graag op wil bieden. Zit nu continu nerveus mijn telefoon te checken terwijl geluid gewoon aanstaat
Leuk, in Den Haag?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
als je voor 2 ton mijn appartement koopt, dan krijg je mij er gratis bijquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik word echt gek van deze huizenmarkt
Ja, ik ben echt blij dat ik daar niet woonquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik word echt gek van deze huizenmarkt
of blij dat je al een huis hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt blij dat ik daar niet woon
Nee, wel bij soort gelijke woningen dus ik weet wat ik ongeveer kan verwachten. Alleen het bieden sluit vrijdagochtend, dus ik wil het voor die tijd bekeken hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spannend. Had je al eerder bezichtigd hier?
Neeee, maar als het hier mis blijft gaan, dan ga ik toch echt weer buiten Noord-Holland kijken.quote:
Is je appartement zo weinig waard (is dat probleempje al eens opgelost?) of vind je jezelf zo weinig waard?quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
als je voor 2 ton mijn appartement koopt, dan krijg je mij er gratis bij
Snap ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt blij dat ik daar niet woon
Ik kan wel een jongere buurvrouw gebruikenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, wel bij soort gelijke woningen dus ik weet wat ik ongeveer kan verwachten. Alleen het bieden sluit vrijdagochtend, dus ik wil het voor die tijd bekeken hebben
[..]
Neeee, maar als het hier mis blijft gaan, dan ga ik toch echt weer buiten Noord-Holland kijken.
[..]
Is je appartement zo weinig waard (is dat probleempje al eens opgelost?) of vind je jezelf zo weinig waard?
[..]
Snap ik
Ah oké, lekker tegen elkaar opbiedenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
Nee, wel bij soort gelijke woningen dus ik weet wat ik ongeveer kan verwachten. Alleen het bieden sluit vrijdagochtend, dus ik wil het voor die tijd bekeken hebben
Mijn appartement is juist door dat probleempje meer waard geworden. Ik ben onbetaalbaar, maar jij mag me gratis hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
Is je appartement zo weinig waard (is dat probleempje al eens opgelost?) of vind je jezelf zo weinig waard?
Dit ook.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of blij dat je al een huis hebt.
Jij gaat dus ook niet meer weg.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah oké, lekker tegen elkaar opbieden
[..]
Mijn appartement is juist door dat probleempje meer waard geworden. Ik ben onbetaalbaar, maar jij mag me gratis hebben.
ja, de WOZ rekening is ook weer een genotquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit ook.
Prijs stijgt alleen nog maar
Volgend jaar misschien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat dus ook niet meer weg.
50k omhoog gegaan in 3 jaar tijdquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, de WOZ rekening is ook weer een genot
Hoezo heb jij een jongere buurvrouw nodigquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan wel een jongere buurvrouw gebruiken
lekker tochquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
50k omhoog gegaan in 3 jaar tijd
Lief, ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan wel een jongere buurvrouw gebruiken
Ook dat nog, ja. Iedereen die min of meer modaal verdient, kijkt naar dezelfde woningen in dezelfde steden. Beter gezegd, ik ken de meeste verkopers al en ik heb sommige anderen die bezichtigen ook al gezien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah oké, lekker tegen elkaar opbieden
quote:[..]
Mijn appartement is juist door dat probleempje meer waard geworden. Ik ben onbetaalbaar, maar jij mag me gratis hebben.
Dan voel ik mij niet meer de jongste hier.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een jongere buurvrouw nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |